• İhale No
    1441894
  • İhale Adı
    MEYVA NEKTARI ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Ekim 2017 14:00
  • İdare
    MUĞLA DKK. AKSAZ DENİZ ÜS KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    11 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2017-106
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : MEYVA NEKTARI ALIMI
İlan Kategorisi : GIDA MALZEMELERI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 2 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(252) 413 0393 Fax:(252) 412 1877AKSAZ DZ.US IHALE KOMISYONU BSK.LIGI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : MUGLAMUGLA
İhale Tarihi * : 16.10.2017
İhale Saati * : 14:00
İlan Edilme Tarihi * : 10.10.2017
İhale Türü : Mal Alımı
İhale Yöntemi : 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 119752
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

T.C.
DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI
SATIN ALMA KOMISYON BASKANLIGI
MARMARIS/MUGLA (FAKS : 0252 412 1877)

1. IKM.DES.K.LIGI/AKSAZ'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teklif edilen bedel üzerinden % 6 kesin teminat alinacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile AKSAZ DZ.FILOLARI SAYMANLIK MD.LÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896 % (Sözlesme D.V.0,948 + Damga Vergisi0,948) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın teslim edildigi tarih ile son kullanma tarihi arasinda en az 7 ay süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 20 (YIRMI) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI AMBARI AKSAZ-MARMARIS/MUGLA teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 16/10/2017 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde veya E-Posta adresimize, AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. 1. Malzemeler, Aksaz Ikmal Destek Komutanligi Ambari-Aksaz/Marmaris-MUGLA? ya tek partide teslim edilecektir. Nakliye, yükleme, bosaltma, ambara istifi yüklenici tarafindan yapilacaktir. Yüklenici, isin yerine getirilmesi sirasinda yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen ve ILO standartlarina uygun is ve isçi sagligi ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacak ayrica 18 yasin altinda sigortasiz isçi çalistirmayacaktir.

2. Dogrudan Temin Alimlarinda dosya karara baglanmadan önce ekonomik açidan en avantajli teklifi veren firmalarin Kamu Ihale Genel Tebligi geregi EKAP üzerinden yasaklilik sorgulamasi yapilmasi gerektiginden firmalar tarafindan verilecek teklif mektubunda firmaya ait bilgiler eksiksiz olarak doldurulacaktir.
3. Denetim ve Muayene:
3.1. Yükleniciler tarafindan teslim edilen malzemelerin, Muayene Komisyonu tarafindan teklif mektubunda belirtilen bilgilere (Teknik Tanimlama Bilgisi (MRC) / Parça Numarasi / Teknik Föy / Isterler Dokümani / Teknik Sartname / Numune / TSE / Marka-Model vb.) göre fiziksel muayenesi yapilacaktir. Ürün/ürünlere yönelik kalite belgeleri malzeme teslimi esnasinda malzemeler ile birlikte teslim edilecektir. Muayene ve kabul komisyonu imkanlari ile tespit edilemeyen fiziksel özelliklerin muayenesi üretici firmanin orijinal malzeme etiketi veya üretici firma tarafindan düzenlenen taahhütname üzerinden yapilacaktir. Yüklenici tarafindan numune payi teslim edilecektir. Yüklenici yapilacak muayene sonuçlarina verilen RED (Niteliklerine Uygun Degildir) raporuna itiraz edemez.

3.2. Muayene edilecek mal/hizmetin; tamaminin incelenmesini kolaylastiracak bir düzende bulundurulmasi, numunenin ve numune alimi ile ilgili her türlü aparat ve mal/hizmetin hazir edilmesi, muayene baslamadan önce mal/hizmetin belirli bölümlere ayrilmasi, yüklenici tarafindan saglanacaktir.

3.5. Üretici firma Gida Üretim sertifikasi/ Gida Üretim Izin Belgesi/ Isletme Onay veya Kayit Belgesine sahip olacak, yüklenici sahip oldugu belgenin fotokopisini malzemenin teslimi sirasinda idareye veya muayene sirasinda muayene ve kabul komisyonuna teslim edecektir.
4. Teslim Süresi:
4.1. Malzemeler, asagida belirtilen sürelerde teslim edilecektir.

A. MEYVE SUYU VISNE 200 ML AD 15.000 1.Taksit (Sözlesmenin Imzalanmasini müteakip 1-10 takvim günü)
A. MEYVE SUYU SEFTALI 200 ML AD 15.000 1.Taksit (Sözlesmenin Imzalanmasini müteakip 1-10 takvim günü)

B. MEYVE SUYU VISNE 200 ML AD 15.000 2.Taksit (1-10 Aralik 2017)
B. MEYVE SUYU SEFTALI 200 ML AD 15.000 2.Taksit (1-10 Aralik 2017)

Yüklenicinin yazili talebi üzerine teslim süresini geçmemek kaydiyla teklif tutarinin geciken her gün için %0,2 (binde iki) oraninda ceza uygulamak suretiyle ek teslim süresi verilecek ve firmanin hak edisinden tahsil edilecektir. Ayrica mücbir/idareden kaynaklanan nedenlerle belirtilen süre disinda firmanin taahhüdünü yerine getirmesi için süre uzatimi verilebilecektir. Süre uzatimi verip/vermemek konusunda idare serbesttir. Bu tarz süre uzatiminda herhangi bir ceza uygulanmayacaktir.

4.2. Teslim süresi (ek cezali teslim süresi dahil) içerisinde getirilen mal/mallarin ihtiyaç listesinde belirtilen evsafina uygun çikmamasi halinde yüklenici, 1 defaya mahsus muayede evsafina uygun olmayan mal/mallari yenisi ile degistirebilir. Muayene ve kabul komisyonunca degistirilebilecegi belirtilen mal/mallar için degistirme süresi malin teslim edildigi tarihi takip eden gün ile son teslim tarihi (cezali teslim süresi dahil) arasindaki süredir. Muayene asamasindaki tüm islemler muayene ve kabul komisyonunca yürütülür.

4.3. Malin özelligi dikkate alinarak mala ait özelliklerden farkli olarak önerilen ancak istenilen ürünün özelliklerini kapsayan ve mevcudundan daha iyi özelliklere sahip oldugu muayene görevlileri tarafindan onaylanan malzemeler uygun olarak kabul edilecektir. Ancak muayene ve kabul komisyonu tarafindan bu maddenin uygulanmasinda tereddüt olusmasi halinde idareden görüs istenecektir.

4.4. Teslim edilecek mallarin orijinal ambalajinda teslimi, orijinal ambalajli olarak piyasaya arz edilmeyen mallarin ise tasima ve depolama sartlarindan etkilenmeyecek sekilde idarece belirtildigi sekilde ambalajlanmasi yüklenicinin sorumlulugundadir. Bu kapsamda yapilacak tüm masraflar yükleniciye aittir.

5. Vergi vb. giderler:
5.1. Üzerine ihale edilen yüklenici firma idare tarafindan yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina Teklif edilen bedelden (KDV HARIÇ) 1,896 % (Sözlesme D.V.0,948 + Damga Vergisi0,948) oraninda Damga vergisi damga vergisi  ve % 6 kesin teminat yatirarak sözlesme imzalayacaktir.

5.2. Red olan malzemelerin muayene sonucunun yükleniciye teblig tarihinden itibaren 3 gün içinde bulundugu yerden kaldirmasi mecburidir. Bu müddet içinde yüklenici tarafindan red olan malzemenin teslim alinmamasi halinde; kendisine verilen sürenin son gününü takip eden günden baslamak üzere malin kaldirildigi güne kadar (malin kaldirildigi gün de dahil olmak üzere) geçen her gün için en son yayinlanan Adalet Bakanligina Ait Lisansli Yediemin Depolari Yönetmeligi Ücret Tarifesi hükümleri çerçevesinde günlük olarak depolama ücreti tahsil edilecektir. Idare ihtiyaç duymasi halinde, yüklenici tarafindan kaldirilmayan mala/mallara iliskin olarak gerekli yasal islemleri baslatmaya serbest ve yetkilidir.

6. Ödeme:
6.1. Ödeme, mal/hizmetin teslimi ve muayenesinin uygun bulunmasini durumunda, Komutanligimizca düzenlenecek ödeme evraklari ile firmanin banka hesabina (IBAN NUMARASI) havale yolu ile alim bedeli (fatura bedeli) üzerinden yapilacaktir. Fatura üzerine IBAN numaralarinin yazilmasi zorunludur. Eksik bilgi nedeniyle ödeme islemlerinde olusacak gecikme yüklenici sorumlulugundadir.

6.2. Yüklenici firma/firmalar idaremize teslim ettikleri malzeme/hizmetin tutari 2.000,00 TL?yi asmasi durumunda, ödeme asamasinda fatura ile birlikte, bagli bulundugu Vergi Dairesinden alacagi, Vergi Borcu durumunu belirten bir yaziyi idaremize teslim edeceklerdir. Hizmet alimlarinda SGK Borcu Yoktur yazisi ayrica idareye teslim edilecektir. Ödemelerde bu belgelerin eksikligi nedeniyle yasanacak gecikmeler yüklenici sorumlulugundadir.

7. Garanti:
7.1. Malzemenin Komutanligimiza teslim edildigi tarih ile son kullanma tarihi arasinda en az 7 ay olacaktir. Yüklenici tarafindan teslim edilen mal/hizmetin kesin kabulünden sonra, Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olan ürünler için malzemelerin orijinal garanti belgeleri fatura ile birlikte idareye teslim edilecektir. Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olmayan ürünler için yüklenici tarafindan teslim edilen ürün garanti/son kullanma tarihinden önce evsafini kaybetmesi halinde yenisi ile degistirecektir. Fatura tarihi garanti süresinin baslangiç tarihi kabul edilecektir. Onarim islerinde hizmetin kabulünden sonra isçilik, montaj ve dizayn 1 (Bir) yil süreli yüklenici garantisi altinda olacaktir. Garanti kapsamindaki mal/hizmette sözlesme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayip ve eksikliklerin garanti saglayan kisi veya kurulus tarafindan giderilmesini yüklenici üstlenecektir. Bu yükümlülügün yüklenici tarafindan yerine getirilmemesi halinde idare, tüm giderleri yükleniciden tahsil etmek için hukuki islem baslatacaktir.

7.2. Yüklenici mal/hizmetin garanti süresi içinde evsafini kaybetmesi halinde idare tarafindan durumun kendisine teblig tarihinden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde ve hiçbir ücret talep etmeden evsafina uygun yeni mal/hizmeti idareye teslim edecektir. Garanti kullanim hatalarini kapsamayacaktir. Garanti süresince malzeme/hizmetin onarimi idarenin isteyecegi yerde yapilacaktir. Yüklenici garanti ve degistirme hususlarina yönelik ayrica bir GARANTI TAAHHÜTNAMESI VERMEYECEKTIR.

8. Yüklenici teklif mektubunu imzalamakla yukarida belirtilen tüm hususlari kabul etmis sayilacaktir.
 

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir. 4734 Sayili Kanun Kapsaminda Dogrudan Temin Limitinin 58.555,00 TL olmasi nedeniyle anilan degerden yukari teklif verilmemesine dikkat edilecektir.
NOT 2 : AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Teklif Mektuplarinizi (Belgegeçer, E-Posta ve Elden/Posta Yolu Ile Gönderebilirsiniz)

Ihale Komisyonu Bsk.ligi Iletisim Bilgileri : E-posta adresimiz:  aksaz.ihale@dzkk.tsk.tr
Telefon numaramiz 0 252 413 03 93    -    Belgegeçer numaramiz : 0 252  412 18 77

Malzeme ile ilgili bilgi almak istenildiginde irtibat kurulacak ilgili birlik iletisim numarasi :
Ikmal Destek K.ligi Tel No: 0252 441 1000 (2737-2736)

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 106

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 270075137   MEYVE SUYU VISNE 200 ML.
MEYVA NEKTARI VISNE
BIRIM AMB.: 200 ML
NAKLIYE AMB.: MUKAVVA KUTU
Tamek, Tropicana, Dimes, Sek, Cappy, Içim ve Pinar markali ürünler için teklif verilecektir.
 
AD  30000         
 270075138   MEYVE SUYU SEFTALI 200ML
MEYVA NEKTARI SEFTALI
BIRIM AMB.: 200 ML
NAKLIYE AMB.: MUKAVVA KUTU
Tamek, Tropicana, Dimes, Sek, Cappy, Içim ve Pinar markali ürünler için teklif verilecektir.
 
AD  30000         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim