• İhale No
    2011/25199
  • İhale Adı
    Mimarlık ve Mühendislik hizmetleri, kontrollük, tetkik, onarım, proje, bilgisayar operatörlüğü ve yardımcı büro hizmetleri hizmet alımı işi
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mart 2011 09:00
  • İdare
    KONAK BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
PERSONEL HİZMETİ ALINACAKTIR

KONAK BELEDİYESİ İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Mimarlık ve Mühendislik hizmetleri, kontrollük, tetkik, onarım, proje, bilgisayar operatörlüğü ve yardımcı büro hizmetleri hizmet alımı işi
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/25199

1-İdarenin

a) Adresi : 9 Eylül Meydanı No:6 Kat:4 Basmane -Konak /İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324453289 - 2324455604
c) Elektronik Posta Adresi : insankaynaklari@konak.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : www.konak.bel.tr


2-İhale konusu hizmetin

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İzmir Konak Belediyesi Hizmet Binaları
c) İşin süresi :
İşe başlama tarihi 01.05.2011, işin bitiş tarihi 31.10.2013


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Konak Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü 9 Eylül Meydanı No:6 Kat:2 Basmane Konak/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 23.03.2011 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.


Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%9’undan, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%6’sından
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 20
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


ISO 14001 ve ISO 9001 belgeleri istenecektir.



Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.

İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Mimarlık ve Mühendislik hizmetleri, kontrollük, tetkik, onarım, proje, bilgisayar operatörlüğü, yardımcı büro hizmetleri benzer iş olarak tanımlanmıştır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmir Konak Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü 9 Eylül Meydanı No:6 Kat:2 Basmane Konak/İZMİR adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Konak Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü 9 Eylül Meydanı No:6 Kat:2 Basmane Konak/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.






 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Yönetici İçin (1 Kişi x 40 Gün = 40 yevmiye) 40,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Kontroller İçin (5 Kişi x 40 Gün = 200 yevmiye) 200,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Formenler İçin (15 Kişi x 40 Gün = 600 yevmiye) 600,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Ustalar İçin (20 Kişi x 40 Gün = 800 yevmiye) 800,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Büyük Araç Şoförleri İçin (10 Kişi x 40 Gün = 400 yevmiye) 400,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Küçük Araç Şoförleri İçin (15 Kişi x 40 Gün = 600 yevmiye) 600,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Yardımcı Büro Personeli İçin (20 Kişi x 40 Gün = 800 yevmiye) 800,00 Gün
Dini ve Milli Bayram Günleri Fazla Çalışma Ücreti Düz İşçiler İçin (30 Kişi x 40 Gün = 1200 yevmiye) 1200,00 Gün
Fazla Çalışma Saat Ücreti Yönetici İçin (675 Saat/915 Gün) 675,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Kontroller İçin ( 3000 Saat/915 Gün) 3000,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Formenler İçin ( 4.800 Saat/915 Gün) 4800,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Ustalar İçin (10.000 Saat/915 Gün) 10000,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Büyük Araç Şoförleri İçin ( 9000 Saat/915 Gün) 9000,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Küçük Araç Şoförleri İçin ( 10,000 Saat/915 Gün) 10000,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Yardımcı Büro Personeli İçin ( 5.000Saat/915 Gün) 5000,00 Saat
Fazla Çalışma Saat Ücreti Düz İşçiler İçin ( 10.000 Saat/915 Gün) 10000,00 Saat
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Yönetici İçin (50 Yevmiye/ 915 Gün) 50,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Kontroller İçin ( 550 Yevmiye/ 915 Gün) 550,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Formenler İçin (1.000 Yevmiye/ 915 Gün) 1000,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Ustalar İçin ( 1.500 Yevmiye/ 915 Gün) 1500,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Büyük Araç Şoförleri İçin ( 1.500 Yevmiye/ 915 Gün 1500,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Küçük Araç Şoförleri İçin ( 2.500 Yevmiye/ 915 Gün 2500,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Yardımcı Büro Personeli İçin ( 1.000 Yevmiye/ 915 Gün 1000,00 Gün
Hafta Tatili Fazla Çalışma Ücreti Düz İşçiler İçin ( 4.000 Yevmiye/ 915 Gün 4000,00 Gün
Sarf Malzeme Giderleri 915,00 Günlük
Personel Yazlık İş Elbisesi , Ayakkabı 1290,00 Takım
Personel Kışlık İş Elbisesi , Ayakkabı 860,00 Takım