• İhale No
    2016/260743
  • İhale Adı
    MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ağustos 2016 10:00
  • İdare
    Sancaktepe Belediyesi DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Temmuz 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR

SANCAKTEPE BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

MOBİLYA MAL ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/260743
1-İdarenin
a) Adresi : Meclis mah. Atatürk Cad. 111 SANCAKTEPE/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2166223333 - 2166209348
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 99 Kalem Mobilya Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Yeni Belediye Hizmet Binası
c) Teslim tarihi : Yüklenici tarafından getirilen malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 takvim günü içerisinde montajı yapıldıktan sonra kabulü yapılarak teslim edeceklerdir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sancaktepe Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Birimi (Meclis Mahallesi Atatürk Caddesi No:111 Sancaktepe/İSTANBUL)
b) Tarihi ve saati : 15.08.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

1)  Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) (Değişik: 16/8/2014-29090 R.G./ 3. md.) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

2) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Numune istenecek iş kalemleri

1-Başkan Yardımcısı Makam Masası (240*100*78h)

2- Makam Koltuk (Ahşap Kol Ayak)

3- Makam Koltuk (File Krom Kol Krom Ayak)

4- Müdür Makam Masası (220*100*75h)

5- Müdür Koltuk (Siyah Fileli)

6- Personel Etajerli Masa (140*80*75h)

7- Personel Dolap (80*40*210h)

8- Personel Koltuk (Siyah Fileli) 

İhale tarih ve saatinden önce numuneler kurularak teslim edilecektir. Numuneler Yeni Belediye Hizmet Binasında teslim alınacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her Türlü Mobilya Alımı İşleri Benzer İş Olarak Değerlendirilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sancaktepe Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü (Meclis Mahallesi Atatürk Caddesi No:111 Sancaktepe/İSTANBUL) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sancaktepe Belediye Başkanlığı Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Birimi (Meclis Mahallesi Atatürk Caddesi No:111 Sancaktepe/İSTANBUL) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Başkan Yardımcısı Makam Masası (240*100*78h) 11 adet
Başkan Yardımcısı Makam Misafir Sehpası(80*60*50h) 22 adet
Başkan Yardımcısı Makam Etajeri(100*60*78h) 11 adet
Başkan Yardımcısı Makam Dolabı(190*60*90h) 11 adet
Başkan Yardımcısı Makam Toplantı Masası(260*120*78h) 11 adet
Makam Koltuk (Ahşap Kol Ayak) 14 adet
Makam Koltuk (File Krom Kol Krom Ayak) 10 adet
Makam Misafir Tekli Koltuk (Çektirmeli,Düğmeli, Kapitoneli, Suni Deri) 44 adet
Makam Toplantı Koltuk (Ahşap Kol Ayak) 42 adet
Makam İkili Koltuk (Çektirmeli,Düğmeli,Kapitoneli, Suni Deri ) 13 adet
Makam Üçlü Koltuk (Çektirmeli, Düğmeli, Kapitoneli, Suni Deri) 11 adet
Müdür Makam Masası (220*100*75h) 30 adet
Müdür Misafir Sehpası (50*70*45h) 30 adet
Müdür Dolabı (200*45*115h) 30 adet
Müdür Toplantı Masası (220*90*75h) 33 adet
Müdür Koltuk (Siyah Fileli) 38 adet
Müdür Tekli Misafir Koltuk (Çektirmeli,Kapitoneli) 114 adet
Müdür Toplantı Koltuk (Siyah Fileli) 358 adet
Müdür İkili Misafir Koltuğu ( Çektirmeli + Kapitoneli ) 32 adet
Şef Etajerli Masa (180*80*75h) 75 adet
Şef Misafir Sehpa (40*40*40h) 75 adet
Personel Etajerli Masa (160*80*75h) 80 adet
Personel Etajerli Masa (140*80*75h) 200 adet
Personel İkili Etejerli Çalışma Masası (160*80*75h) 40 adet
Personel İkili Etejerli Çalışma Masası (140*80*75h) 70 adet
Personel Dörtlü Etejerli Çalışma Masası (160*80*75h) 5 adet
Personel Dörtlü Etejerli Çalışma Masası (140*80*75h) 20 adet
Şef Masası (Beyaz Masa) (180*80*75h) 1 adet
Personel Masası (Beyaz Masa) (140*80*75h) 2 adet
Personel Masası+Seperatör (Beyaz Masa ) (140*80*75h) 5 adet
Personel Dolap (80*40*100h) 500 adet
Personel Dolap (80*40*160h) 175 adet
Personel Dolap (80*40*210h) 600 adet
Çekmeceli Dolap (80*40*210h) 8 adet
Cihaz Dolap (225*50*230h) 1 adet
Elbise Dolabı (80*54*210h) 6 adet
GPS Dolabı (80*54*270h) 1 adet
Dolap (142*69*75h) 1 adet
Proje Dolap (80*35*75h) İmar Müd. 36 adet
Laboratuvar Dolabı (Alt + Üst Dolap ) (150cm ) 1 adet
Çağrı Merkezi 12’li network masa 1 adet
Başkanlık Giriş Banko (310*80*110h) 1 adet
Halk Girişi Banko (598*80*110h) 1 adet
Halk Girişi Banko (838*80*110h) 1 adet
Banko Emlak Tahakkuk (Camlı) (942,5*85,5*171h) 1 adet
Banko İmar ve Yazı İşleri Müd. (285*85,5*116,4h) 2 adet
Banko İmar Müd. (370*85,5*116,4h) 2 adet
Banko Yapı Kontrol Müd. (440*85,5*116,4h) 1 adet
L.Banko (1050*315*85,5*116,4h) 1 adet
Çalışma Tezgahı Plan Proje Müd. (200*100*75h) 1 adet
U.Toplantı Masası Bilgi İşlem Müd. (290*205*75h) 1 adet
U.Toplantı Masası Fen İşleri Müd. (350*250*75h) 1 adet
Toplantı Masası Plan Proje Müd ve Encümen Salonu (300*110*78h) 2 adet
Toplantı Masası Yoklama Şefliği (300*120*78h) 1 adet
Profil Ayaklı Boy Çalışma Masası (120*80*210h ) Bilgi İşlem Müd. 4 adet
Profil Ayaklı Çalışma Masası (100*80*75h) Yazı İşleri Müd. 2 adet
Profil Ayaklı Arşiv Çalışma Masası (180*80*90h ) 8 adet
Yemek Masası (140*80*75) (Verzalit) 150 adet
Yemek Masası Sandalyesi (Verzalit) 600 adet
İhale Platform 1 adet
İhale Masası 3 adet
Personel Koltuk (Siyah Fileli) 750 adet
Personel U.Misafir Koltuk 700 adet
Fuaye Alanı Düz ve Köşe Bekleme koltukları 12 adet
İkili Bekleme Koltuk (Ortası Sehpalı) 210 adet
Banket Sandalye (Metal) 40 adet
Camlı Seperatör Bölme (h:160cm) 100 adet
Personel Dolap (80*40*300h) Plan Proje Müd. 60 adet
Başkan Yardımcısı Makam Köşe Misafir Sehpa 22 adet
Başkanlık Girişi Duvar Panosu ( 1020*50*350h ) 1 adet
Halk Girişi Duvar Panosu (541*25*350h) 1 adet
Halk Girişi Duvar Panosu (878*50*350h) 1 adet
Makam Misafir Koltuk (Ahşap Kol Ayak + Yıldız Ayak Sabit Konumlu) 24 adet
Makam Misafir Koltuk (Siyah Fileli + Konum Koruyuculu) 20 adet
Makam Toplantı Koltuk (Siyah Fileli) 35 adet
Fuaye + Başkanlık İkili Koltuk ( Ahşap Ayak +Suni Deri ) 8 adet
Fuaye + Başkanlık Tekli Koltuk ( Ahşap Ayak +Suni Deri ) 39 adet
Meclis Salonu Koltuk (Yıldız Ayak + Suni Deri) 72 adet
Meclis Salonu Halk İzleme Koltuğu (Sabit Monteli Ayak + Suni Deri) 20 adet
Tabletli Seminer Koltuğu (Sabit Monteli Ayak + Suni Deri) 115 adet
Özel Kalem + Başkanlık Tekli Koltuk ( Ahşap Ayak +Suni Deri ) 2 adet
Özel Kalem + Başkanlık İkili Koltuk( Ahşap Ayak +Suni Deri ) 3 adet
Seminer Salonu Kürsü 1 adet
Komisyon Toplantı Masaları ( 240*120*78h ) 4 adet
Grup Odası Toplantı Masası ( 775*240*78h ) 1 adet
Grup Odası Toplantı Masası (575*160*78h ) 1 adet
Grup Odası Toplantı Masası (425*160*78h ) 1 adet
Grup Odası ve Fuaye Orta Sehpa (120*60*45h ) 7 adet
Grup Odası ve Fuaye Yan Sehpa (60*60*60h ) 17 adet
Meclis Salonu İkili Masa 32 adet
Meclis Salonu Kürsü 1 adet
Meclis Salonu Üçlü Masa 1 adet
Meclis Salonu Platform Üzeri Masa 3 adet
Başkanlık Danışma Müdür Masa ( 200*100*76h ) 3 adet
Başkanlık Danışma Müdür Misafir Sehpa ( 70*50*45h ) 3 adet
Başkanlık Danışma Müdür Dolap ( 180*45*116h ) 3 adet
Başkanlık Sekreterya ve Fuaye Müdür Masa ( 200*100*75h ) 7 adet
Başkanlık Sekreterya ve Fuaye Müdür Misafir Sehpa ( 70*50*45h ) 7 adet
Başkanlık Sekreterya ve Fuaye Müdür Dolap ( 180*50*90h ) 7 adet