• İhale No
    2014/109222
  • İhale Adı
    MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Eylül 2014 10:00
  • İdare
    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    05 Eylül 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

26 Kalem Mobilya alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/109222
1-İdarenin
a) Adresi : PAÜ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ KINIKLI KAMPÜSÜ YENİ HASTANE BİNASI ZEMİN KAT KINIKLI DENİZLİ MERKEZ/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2584440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 26 KALEM MOBİLYA
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürlüğü Kınıklı Kampüsü DENİZLİ
c) Teslim tarihi : İşin süresi 45 (kırkbeş) takvim günüdür.Mobilyalar, sözleşmenin imzalanmasından 45 (kırkbeş) gün içerisinde montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Pamukkale Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürlüğü PAÜ. Kınıklı Kampüsü DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 19.09.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Mobilyalar  iki (2) yıl garantili olacaktır. Garanti süresince kullanım hatası dışında  her türlü arızanın  giderileceğine dair belge

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler, teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla malzemelerin özelliklerinin görülebileceği, Katalog, malzeme numunesi veya yapım tekniğini içeren dokümanları  vereceklerdir.
b) Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar " ............. marka ............... model ........... Mobilya teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı PAÜ Sağlık Araştırma ve Uygulama merkezi Müdürlüğü yeni hastane binası zemin özel bütçe satınalma birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PAÜ.Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi yeni hastane binası zemin kat özel bütçe satınalma birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ESKOBO ÇIFTLI AHŞAP TABLALI 40X40X40X 5 ADET
MASA BILGISAYAR 110X60X75 CM 20 ADET
L TIPI ÇALIŞMA MASASI (65X160X75+90X50X75) 30 ADET
DOLAP 45X80X210 10 ADET
DOLAP SOYUNMA 45X95X210 CM 60 ADET
HASTA ODASI MALZEME DOLABI (40X280X60+40X80X160) 55 ADET
DOLAP EVRAK 210X80X35 CM 26 ADET
DOLAP EVRAK KONSOL TIPI 35X90X125 CM 26 ADET
DOSYA DOLABI(SOYUNMA DOLABI KAPAKLI) 35X70X210 CM 26 ADET
ETEJER (65*44*40) 60 ADET
DOLAP EVRAK YARIM KAPAKLI 35X85X165 CM 35 ADET
HASTA KARYOLASI 94X204X60 110 ADET
HEMŞIRE DESKI 65X800X120 CM 8 ADET
KITAPLIK 35X80X210 CM 6 ADET
KÜRSÜ 70X50X105 1 ADET
ÇALIŞMA MASASI L TIPI (65X140X75+90X50X75) 15 ADET
DOLAP TEZGAH ÜSTÜ (35X180X85) 7 ADET
DOLAP TEZGAH ALTI 180X85X60CM 7 ADET
DOLAP MALZEME 60X85X180 CM 2 ADET
OYUNCAK DOLABI 45X80X210 CM 2 ADET
SEHPA 40X40X60 CM 50 ADET
MASA 70X310X75 CM 1 ADET
DOLAP SOYUNMA 35X70X210 CM 60 ADET
TOPLANTI MASASI 140X300X75 CM 4 ADET
YUVARLAK MASASI 140X300X75 CM 6 ADET
Z TIPI ÇALIŞMA MASASI (160X60X75+90X60X75+90X60X75) 5 ADET