• İhale No
    2010/552196
  • İhale Adı
    MONOPLAN KORONER ANJİYOGRAFİ CİHAZI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MONOPLAN KORONER ANJİYOGRAFİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü

MONOPLAN KORONER ANJİYOGRAFİ CİHAZI
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
bakanlık düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/552196
1-İdarenin
a) Adresi:Mithatpaşa Cad. No:3 (B) Blok Sıhhiye/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125851574 - 3125851565
c) Elektronik Posta Adresi:a@bulunmamaktadır
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Münferit Sözleşme aşamasında cihazların montaj ve/veya teslim yerleri belirtilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:T.C. Sağlık Bakanlığı, Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Merkezi Satınalma Şube Müdürlüğü, Mithatpaşa Cad. No:3 (B) Blok 3. Kat Sıhhiye/ANKARA
b) Tarihi ve saati:03.01.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler
Teklif edilecek cihazların bakım ve onarımları ile ilgili olarak ihale tarihi itibari ile geçerlilik süresini doldurmamış TS 12426 yetkili servisler, tıbbi cihazlar için kurallar standardına uygun olduğunu belgelemek için Türk Standartları Enstitüsü (TSE) hizmet yeri yeterlilik belgesi veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi teklif dosyası içerisinde sunulacaktır. Satış sonrası hizmetlere ilişkin yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya ait olup bayilerden satın alınan tıbbi cihaz ile ilgili bakım onarım ihtiyacı için satışı yapan bayiye ulaşılamaması halinde üretici veya ithalatçı firmaya ulaşılarak sorun giderilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Ürünlerin Piyasaya Arzına İlişkin Belgeler
a) Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği; İhale tarihi itibarı ile, İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. Bunun dışındaki onaylar değerlendirilmeye alınmayacaktır
b) Sağlık Bakanlığının 2010/11 sayılı genelgesi gereği; İhale tarihi itibarı ile, İstekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve / veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. (Sundukları belge, üretici ve/veya ithalatçı firmalar için iki rakamı ile başlayan onaylı firma numarasını, bayi iseler sekiz rakamı ile başlayan onaylı ana bayi tanımlayıcı numarasını gösteren internet çıktısı olacaktır.)
NOT: Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Bu beyan olan ürünler için “a” ve “b” maddelerindeki belgeler aranmayacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik Edilecek Malların Numuneleri, Katalogları, Fotoğrafları İle Teknik Şartnameye Cevapları Ve Açıklamaları İçeren Doküman
a) Teklif edilen sistemin dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların teklif dosyası içerisinde verilmesi gerekmektedir.
b) Yüklenici firma kuracağı cihazın hangi “………..marka, ……….model” ve tip olduğunu belirterek şartname maddelerine sırasına göre tek tek ve Türkçe olarak cevap verilen şartnameye uygunluk belgelesini teklifle birlikte mutlaka verecektir. Bu uygunluk belgesi, firmanın antetli kağıdına yazılmış olacak, firma yetkilisinin imzası ve firma kaşesi belgenin her sayfasında bulunacaktır. Şartname uygunluk belgesinde verilen cevaplar firmanın vermiş olduğu orijinal doküman, prospektüs veya katalogların hangi sayfa ve satırında olduğu şartnameye uygunluk belgesinde yazılacak, orjinal döküman üzerinde açıklanarak şartname maddesi yazılıp işaretle belirtilecektir. Bu maddede belirtilen koşullara uymayan teklifler değerlendirilmeyecek ve ihale dışı bırakılacaktır. Madde sıra numarasına göre "evet-hayır" "okundu-anlaşıldı" ifadeleri yerine her maddeye uygun cevaplar verilecektir.(Teknik Şartname Uygunluk Belgesi)

5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

T.C. Sağlık Bakanlığı, Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Merkezi Satınalma Şube Müdürlüğü, Mithatpaşa Cad. No:3 (B) Blok 3. Kat Sıhhiye/ANKARA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
T.C. Sağlık Bakanlığı, Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Merkezi Satınalma Şube Müdürlüğü, Mithatpaşa Cad. No:3 (B) Blok 3. Kat Sıhhiye/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 15 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.


15. Diğer hususlar:

-Bu ihale dokümanında düzenlenmeyen hususlarda genel hükümler geçerlidir.

- Bu ihale dokümanındaki düzenlemeler ile yürürlükteki mevzuat hükümleri arasında bir çelişki olması durumunda yürürlükteki mevzuat uygulanacaktır.

- Teklif edilen ürün, 4703 sayılı Kanun ve hangi yönetmelik kapsamında ise bu yönetmeliğe uygun olduğunu ve mevzuat gereği güvenli olmayan ürünle ilgili sorumluluğun istekliye ve müteselsilen üreticiye ait olduğunu kabul eder. 

- Teklif edilen ürünlerin uygunluk aşamasında, demonstrasyon yapılacaktır. 

- Kamu İhale Genel Tebliği’nin 16.5.2. Maddesi hükmü gereğince; istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

- Teklif sunan istekli, cihazların teknik servis pazarında şifre uygulaması, yedek parça teminindeki davranışları ve vb. davranışlarıyla ilgili Rekabet Kurulu’nun 18.02.2009 tarih ve 09–07/128–39 sayılı kararını dikkate almış ve kabul etmiş sayılır.

- Eğitim: Hastane İdaresinin belirleyeceği personellere firma tarafından sistemlerin kullanımı konusunda belirtilen şartlarda ücretsiz eğitim verilecektir. İstenilmesi halinde eğitim sırasında sistemlerden dozimetrik ölçümler alınacaktır. Bu eğitim, Hastane İdaresinin gerekli görmesi halinde garanti süresi dâhilinde, 1 (bir) kez daha, aynı şartlarda, tekrar edilecektir. Eğitim tarihleri Yüklenici ve hastane idaresinin ortak kararıyla planlanacak ve planlanan tarihlerde yapılacaktır. Firma hiçbir mazeret belirtmeksizin bu tarihlerde aynı şartlarda ve şekilde eğitimi verecektir. Eğitimler ile ilgili içerik ve personel (adedi ve dağılımı) düzenlemesini Hastane İdaresi yapacaktır. Eğitimler Üretici Firma tarafından eğitim verebilme hususunda sertifikalanmış personel tarafından verilecektir. Eğitim dili Türkçe olacaktır. Eğitim sırasında gerekli olan her türlü araç-gereç ve kırtasiye yüklenici tarafından karşılanacaktır. 

- Garanti süresi içinde cihazın bozuk olduğu süreler garanti süresine eklenecektir.

- Garanti süresi tüp ve dedektör dahil en az 3 (üç) yıl olmalıdır. Garanti içinde cihazın bozuk olduğu süreler garanti süresine eklenecektir. İdarece uygun görülmesi halinde garanti süresi bitiminden sonraki en az 7 yıl için, yıllık olarak ihale bedelinin (ihale günü T.C.Merkez Bankası döviz alış bedeli üzerinden) % 4 parçasız veya % 7 parça dahil (tüp ve dedektör hariç) bakım onarım sözleşmesi yapılacaktır. Döviz bazında fiyatlandırılmış yedek parça listesi, sözleşme imzalanmadan önce verilecektir. İstekli ve imalatçı/ithalatçı firmalar tarafından ayrı ayrı olmak üzere garanti süresinin bitiminden sonraki en az 7 yıl için yedek parça, kalibrasyon, servis ve bakım onarım teminine yönelik taahhütnameler sözleşme imzalanmadan önce verilecek olup, bu taahhütname yeterlilik kriteri olarak istenmemektedir.

- Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki cihazların veya ürünlerin kullanma kılavuzu ve etiket bilgileri, Yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacaktır. Türkçe etiket ve kullanım kılavuzu bulunmayan tıbbi cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır.

- Merkezi alıma konu cihazların teslim edileceği yerler ihale dokümanında belirtilmiş ise ilgili yerlere montajı ve/veya teslimi yapılacaktır. Teslim edilen kurumun harcama yetkilisi tarafından mal muayene kabul komisyonu oluşturularak kabul yapıldıktan sonra taşınır işlem fişi ve mal muayene kabul tutanakları ödeme evraklarına konu olacağından Sağlık Bakanlığına ivedi bir şekilde iletilecektir.

- Alımı gerçekleşen malzemelerle ilgili olarak garanti söz konusu ise; yüklenici firma malın taşınır kaydının yapıldığı birimin harcama yetkilisince veya yetkili kıldığı kişilerce tarafına yapacağı arıza bildirimi ve malzemeyle ilgili her türlü bildirime ihale dokümanında belirtilen sürelerde uymak zorundadır. Yüklenici firma yükümlülüklerini yerine getirmememsi halinde ihale dokümanlarında belirtilen cezai müeyyideler uygulanacaktır. 

- Birden fazla isteklinin teklifinin eşit olması ve ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde, idari şartnamedeki düzenleme ile Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 62 nci maddesindeki hükümler uygulanacaktır.









Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhalenin Çerçeve anlaşma ihalesi olması, 5 isteklinin katıldığı ihalede ikisi yeterlilik aldığından yönetmelik gereğince ihale iptal edilmiştir.
Diğer