• İhale No
    2012/153085
  • İhale Adı
    MOTOSİKLET SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Aralık 2012 14:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Malzeme Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    05 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MOTOSİKLET SATIN ALINACAKTIR
Posta Telg ra f Teşki la t ı Gene l M üdürlüğ ü(pt t ) M a lzeme Da iresi B a şka n lığ ı
1.386 adet Motosiklet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/153085
1-İda re nin
a) Adresi : PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Tegmen
Kalmaz Caddesi F Blok Kat:1 06101 Ulus Altındağ/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3125095417 - 3123095608
c) Elektronik Posta Adresi : heren@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Motosikletler, İdare tarafından verilecek listedeki PTT Başmüdürlüklerine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Numune Motosiklet; Yüklenici; sözleşme imzalanmasına müteakip en fazla 15 takvim günü içinde numune motosikleti İdare tarafından bildirilecek adrese getirecektir. İdare tarafından şartname hükümleri çerçevesinde incelenecek, İdarenin uygun gördüğü değişiklikler yükleniciye bildirilecek ve onay verildikten sonra diğer motosikletler de bu numuneye göre hazırlanacaktır. Numunenin
teslimi için belirtilen sürenin aşılması halinde aşılan her takvim günü işin süresi olan 120 takvim gününden düşülecektir. Yüklenici motosikletleri İdarenin onay verdiği tarihten en fazla 120 takvim günü içerisinde tek parti veya en fazla üç parti halinde muayene ve kabule hazır hale getirecektir. Yüklenici motosikletlerin muayene ve kabule hazır olacağı tarihi en az 3 takvim günü öncesinden İdareye yazı veya faks yolu ile bildirecektir. Yazı ile bildirilmesi durumunda yazının İdare kayıtlarına girdiği tarih, faks ile bildirim yapılması durumunda faksın çekildiği tarih esas alınacaktır. Rastgele numune alma metoduyla tespit edilen en az 5 (beş) adet motosiklet; motor gücünün teyidi ve şase imalatında kullanılan malzemenin belirtilen özellikte olup olmadığının tespiti amacıyla yetkili Kurum ve Kuruluşlarda, Üniversitelerde gerekli test, ölçüm ve kontrolle tabi tutulacaktır. Bu konuda yapılacak her türlü masraf Yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yapılan muayene sonucu yüklenici veya temsilcisi ile birlikte düzenlenecek kabul raporu ile birlikte onay verildikten sonra en geç 15 takvim günü içerisinde motosikletler verilecek teslim listesindeki Başmüdürlüklere hasarsız, eksiksiz, tam dolu depo ile çalışır ve yürür vaziyette teslim edilecektir. Eksik
teslim edilen motosikletler teslim alınmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen
Kalmaz Caddesi F Blok Kat:1 06101 Ulus/Ankara
b) Tarihi ve saati : 10.12.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu.
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi.
d) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi.
e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İsteklilerin bu belgelerden herhangi birisini sunması yeterlidir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) İstekliler, Motosikletler için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığınca onaylanmış Satış Sonrası Hizmetleri
Yeterlilik Belgesini vereceklerdir.
b) İstekliler, motosikletler için garanti süresinin bitiminden itibaren 10 (on) yıl süre ile uygulanacak olan yedek parça (% ) ve işçilik indirim oranını (% . ) ayrı ayrı yazılı olarak taahhüt edecektir.
c) İstekliler, bedeli alıcı tarafından ödenmek koşuluyla garanti süresinin bitiminden itibaren 10 yıl süre ile yedek parça temin etmeyi taahhüt edecek noter onaylı belge verecektir.
d) İsteklilerin; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’nın “Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında
Yönetmeliği” çerçevesinde 7 (Yedi) Coğrafi Bölgede Toplam 10 (On) Servis İstasyonu bulunacaktır. İstekliler, bu servis istasyonlarına ait listeyi teklifleri ile birlikte verecektir.
e)İstekliler, İdarenin istemesi halinde ihtiyaç bulunan ilde ilgili Yönetmelikte belirtilen şartlar aranmaksızın
Servis Hizmeti vereceklerini taahhüt edeceklerdir.
4.3.3.
4.3.3.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit
alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.3.2. Standarda ilişkin belgeler:
a) İstekliler, uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikaları, İstekli üretici ise kendisine ait, yetkili satıcı ise satıcısı olduğu üreticiye ait motosikletlerle ilgili ISO 9001:2008, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgelerinden herhangi birinin geçerli aslı veya noterden tasdikli suretini vereceklerdir.
b) İstekliler, mamulde CE veya TSE uygunluk belgesini vereceklerdir.
c) Motosiklet kaskı, dışı yüksek darbelere mukavim, iç kısmı dış darbeleri emecek şekilde ECE-22-05
standardına uygun malzemelerden imal edilecektir. Standart uygunluk belgesi teklif aşamasında verilecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif ettikleri motosikletlerin özelliklerini içeren orijinal CD, Disket ve kataloglarını vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı PTT Genel Müdürlüğü
Malzeme Dairesi Başkanlığı 1.Satınalma Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi F Blok Kat:1 06101
Ulus/Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı 1.Satınalma Şube Müdürlüğü Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi F Blok Kat:1 06101 Ulus/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Motosiklet 1.386 adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle