• İhale No
    2018/597675
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI ACİL ÇAĞRI KAYIT VE OPERASYON YÖNETİMİNDE KULLANILACAK 4 KALEM SARF MALZEME ALİMİ IŞİ
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Aralık 2018 10:00
  • İdare
    Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI ACİL ÇAĞRI KAYIT VE OPERASYON YÖNETİMİNDE KULLANILACAK 4 KALEM SARF MALZEME ALİMİ IŞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Müdürlüğümüz Acil Sağlık Hizmetleri Başkanlığı Acil Çağrı Kayıt ve Operasyon Yönetiminde Kullanılacak 4 Kalem Sarf Malzeme Alimi Işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/597675
1-İdarenin
a) Adresi : Dr.Şeref İnalöz Cad. İl Sağlık Müdürlüğü YENİŞEHİR/DiYARBAKIR 21100 YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 4122286994 - 4122293532
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakir@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 Kalem Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİ
c) Teslim tarihi : İlgili birim tarafından sipariş verilmesine müteakip Onbeş (15) gün içerisinde malzemeler tek seferde teslim edilecektir. Teslim tarihinden en az bir (1) gün önce teslimat yapılacak birime bilgi verilecek olup teslimatlar mesai saatleri içerisinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Dr. Şeref İNALÖZ Caddesi İl Sağlık Müdürlüğü YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
b) Tarihi ve saati : 05.12.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif ürünler için en az 1 (bir) adet numune veya katalog verilecektir. Numune veya katalog verilmeyen kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır. Numune getirilmesi durumunda numunelerin ihale saatinden önce  komisyona teslim edilmesi gerekmektedir. İhale saatinden sonra getirilen numuneler teslim alınmayacaktır. Katalog sunulması durumunda ise kataloglar ihale teklif dosyası içerisinde teklif verilen kaleme ait ihale sıra numarası belirtilerek sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MASAÜSTÜ IP TELEFON 10 adet
CALL CENTER TİPİ KULAKLIK 30 adet
RAID TIPI MODEM 1 adet
ÇAĞRI MERKEZİ DONANIMI 1 adet