• İhale No
    2011/42846
  • İhale Adı
    Müdürlüğümüz hizmetlerinde kullanılan yazıcı,faks, ve fotokopi makinelerine sarf malzeme
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Nisan 2011 10:30
  • İdare
    Düzce İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Düzce
  • İşin İli
    Düzce
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ HİZMETLERİNDE KULLANILAN YAZICI,FAKS, VE FOTOKOPİ MAKİNELERİNE SARF MALZEME
Düzce İl Sağlık Müdürlüğü - Düzce

Müdürlüğümüz hizmetlerinde kullanılan yazıcı,faks, ve fotokopi makinelerine sarf malzeme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/42846
1-İdarenin
a) Adresi:CAMIIKEBIR MH VALILIK BINASI D BLOK 81100 DÜZCE MERKEZ DÜZCE
b) Telefon ve faks numarası:3805239272 - 3805144836
c) Elektronik Posta Adresi:duzce@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Düzce İl Sağlık Müdürlüğü Deposu
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının/onaylandığının yükleniciye tebliğinden itibaren 15(Onbeş) iş günü içerinde söz konusu ürünler Düzce İl Sağlık Müdürlüğü deposuna teslim edilecektir.
Teslimat, işin süresi içerisinde teslimattan en az 1 gün öncesinde idareye yazılı olarak başvurulacak olup, idarenin yazılı talimatı neticesinde yukarda anılan teslimat hükümleri doğrultusunda gerçekleştirilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Düzce İl Sağlık Müdürlüğü-Camii Kebir Mh. Valilik Binası D Blok, Kat 2,Toplantı Salonu-Düzce
b) Tarihi ve saati:06.04.2011 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler Teklif edecekleri ürünlerin Türkçe kataloglarını teklif ekinde sunacaklardır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Düzce İl Sağlık Müdürlüğü-Camii Kebir Mh. Valilik Binası D Blok, Kat 2-Düzce adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Düzce Sağlık Kurumları Döner Sermaye Saymanlığı Müdürlüğü T.C. Ziraat Bankası Düzce Şb. TR5800 0100 0054 1198 7946 5001 numaralı hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Düzce İl Sağlık Müdürlüğü-Camii Kebir Mh. Valilik Binası D Blok, Kat 2-Düzce
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HP 13 A 40,00 ADET
HP 51 A 30,00 ADET
HP 53 A 2,00 ADET
35 A TONER 3,00 ADET
85 A TONER 3,00 ADET
LEXMARK T 640 HE 15,00 ADET
204 B (MİNOLTA EP 3010 FOTOKOPİ )TONERİ 2,00 ADET
MPC 2500 RENKLİ FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ (CYAN) 5,00 ADET
MPC 2500 RENKLİ FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ (MAGENTA) 5,00 ADET
MPC 2500 RENKLİ FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ (YELLOW) 5,00 ADET
MPC 2500 RENKLİ FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ (BLACK) 5,00 ADET
RİCOH 1113 FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ 10,00 ADET
RİCOH 2020 FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ 15,00 ADET
CANON IR 5065 FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ 4,00 ADET
SHARP 5316 FOTOKOPİ MAKİNESİ TONERİ 3,00 ADET
FAX KAĞIDI TERMAL 200,00 RULO
BROTHER 2920 FAX CİHAZI TONERİ 4,00 ADET