• İhale No
    2011/46823
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZ İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİNDE KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİNDE KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü - Afyon

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİNDE KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM TIBBİ MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/46823
1-İdarenin
a) Adresi:DERVISPASA MAHALLESI DR. MAHMUT HOCA CADDESI 03200 AFYONKARAHİSAR MERKEZ AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve faks numarası:2724440430 - 2722147529
c) Elektronik Posta Adresi:aksağlik.gov.tr.
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Satınalma Ambarı
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakiben 20 takvim gün içerisinde mallar tek parti halinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:İl Sağlık Müdürlüğü Dervişpaşa Mahallesi Dr.Mahmut Hoca Caddesi 03200 Afyonkarahisar
b) Tarihi ve saati:08.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Entübasyon Eğitim Mankeni kalemi için Firmaların TSE kurumundan Hizmet Yeterlilik Belgesine sahip ayrıca Sanayi Bakanlığından alınmış olan satış sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi olmalı.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


d) CPR maketi kalemi için İthalatçı fırma ise ithalatçı firmanın distribitörlük belgesi sunulacaktır.


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


6 kalem tıbbı malzeme alımı her türlü imalat ve montaj hatalarına karşı 2 yıl süreyle ücretsiz garantisi olmalıdır. 



Kalp Ritm Simülatörü, Entübasyon Eğitim Mankeni(çocuk),Yenidoğan Entübasyon Eğitim Mankeni ,Entübasyon Eğitim Mankeni kalemleri için 10 yıl süreyle de ücreti mukabilinde gerekli olabilecek her türlü yedek parça  ve teknik servis hizmet garantisine sahip olmalıdır. Garanti  hem satıcı hem de üretici firmalar tarafından ayrı ayrı yazılı olarak teklifle beraber verilmelidir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Kalp Ritm Simülatörü ,Entübasyon Eğitim Mankeni (Çocuk)Yenidoğan Entübasyon Eğitim Mankeni,Entübasyon Eğitim Mankeni kalemleri için şartnamelerin maddelerine sırasıyla cevap veren Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi tekliflerle beraber sunacak olup, bu belgede yer alacak cevapların da orjinal dökümanlardaki bilgilerle aynı olmalı farklılık olduğu takdirde teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Satınalma Birimi Dr.Mahmut Hoca Caddesi 03200 Afyonkarahisar adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kalp ritm simülatörü 1,00 Adet
CPR Maketi 3,00 Adet
Enjeksiyon Kol Maketi (yetişkin) 2,00 Adet
Entübasyon Eğitim Mankeni (Çocuk) 3,00 Adet
Yenidoğan Entübasyon Eğitim Mankeni 3,00 Adet
Entübasyon Eğitim Manken 3,00 Adet