-
-
İhale Adı
Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerde Bulunan UPS (Güç Kaynakları) İçin Malzeme Alımı
-
Sektör
Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
-
-
-
İhale Tarihi
16 Temmuz 2019 10:00
-
İdare
Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü
-
-
-
Şikayet Bedeli
50.640,00 TL
-
Yaklaşık Maliyet
8.447.946'TL den küçük
-
Yayın Tarihi
08 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERDE BULUNAN UPS (GÜÇ KAYNAKLARI) İÇİN MALZEME ALIMI
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
Müdürlüğümüz ve Bağlı Birimlerde Bulunan UPS (Güç Kaynakları) İçin Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2019/320040 |
1-İdarenin |
a) Adresi |
: |
CUMHURİYET MAHALLESİ HASTANE CADDESİ ÖZEL İDARE KARŞISI 12 73000 - MERKEZ / ŞIRNAK MERKEZ ŞIRNAK ŞIRNAK MERKEZ/ŞIRNAK |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
4862161828 - 4862161829 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
sirnak@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
7 Kalem UPS (Güç Kaynakları) İçin Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri |
: |
ŞIRNAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI BİRİMLER |
c) Teslim tarihi |
: |
Malın/İşin teslim süresi 10 takvim günüdür. Mevcut Alımı gerçekleştirilen UPS lerin parça hariç Bakım onarım sözleşmesi bulunmaktadır.(Alımı gerçekleştirilecek malzemelerin montajı mevcut sözleşmesi devam eden yüklenici tarafından yapılacağından dolayı) Parçaların teslimi gerçekleştirilirken bakım onarım sözleşmesi bulunan firma ve kurumumuzun teknik elemanı ile koordineli bir şekilde yapılacaktır. Malzemelerin tamamını Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 10 gün içerisinde şartnamede belirtilen birimlere yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
ŞIRNAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Tarihi ve saati |
: |
16.07.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
Herhangi bir UPS markasına ait yetkili satış ve servis belgesi olmalıdır. İhale dosyasında sunulacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ŞIRNAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
12 VOLT 12 AMPER AKÜ |
141 |
adet |
12 VOLT 26 AMPER AKÜ |
64 |
adet |
30 KVA ELEKTRONİK DEVRE KARTI (ANA KART) |
1 |
adet |
AKÜ KUTUP BAŞI |
60 |
adet |
80 AMPER KARTUŞ SİGORTA |
3 |
adet |
30 KVA ONLİNE UPS PANELİ |
1 |
adet |
60 KVA ONLİNE UPS PANELİ |
1 |
adet |