• İhale No
    2017/294404
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERİMİZİN İHTİYACINA BİNAEN 16 KALEM DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Haziran 2017 10:30
  • İdare
    Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    14 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI BİRİMLERİMİZİN İHTİYACINA BİNAEN 16 KALEM DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI İŞİ

KARABÜK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ

Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerimizin ihtiyacına binaen 16 kalem demirbaş malzeme alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/294404
1-İdarenin
a) Adresi : 5000 Evler Cumhuriyet Mah. 41 Nolu Sok. No:8 78020 MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704333380 - 3704336560
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@karabukhsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16 kalem demirbaş malzeme alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Karabük Halk Sağlığı ve bağlı birimleri depolarına
c) Teslim tarihi : Sipariş tarihinden itibaren 30 gün içerisinde montajı yapılmış olarak teslim edilecektir. (Faks mail yolu ile de sipariş çekilebilir.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 5000 Evler Cumhuriyet Mah.33 Nolu Cad.41 Nolu Sok. Karabük
b) Tarihi ve saati : 23.06.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-Tüm ürünlere ait katalog veya broşür ihale teklif zarfı ile birlikte sunulacaktır.
-Renk belirtilmeyen kalemler idaremizce daha sonra belirtilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 5 (yüzde beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Satınalma Birimi Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
4'lü Çalışma Masası 14 adet
Acil Müdahale Sedyesi 1 adet
Atatürk Portresi 7 adet
Çelik Raf Ünitesi 5'li 150 adet
Gözlü Dolap 10'lu 4 adet
Hasta Başı Komidini (Yemek Tablalı) 10 adet
Kilitli Madeni Dosya Dolabı 11 adet
Kirli Temiz Çamaşır Arabası 2 adet
Konferans Koltuğu 70 adet
Yönetici Misafir Koltuğu 28 adet
Refakatçi Koltuğu 15 adet
Toplantı Odası Koltuğu 40 adet
Modüler Masa (U veya O Tipi masa) 1 adet
Yönetici Ahşap Masa Takımı 7 adet
Yönetici Koltuğu 9 adet
Z Tipi Elbise Dolabı (4'lü) 5 adet