• İhale No
    2011/112531
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI 1 NOLU AÇSAP TALASEMİ MERKEZİ LABORATUARININ 2 YILLIK İHTİYACI İÇİN 25.000 TEST KİT KARŞILIĞI TAM OTOMATİK KAN SAYIM CİHAZI VE 1 YILLIK İHTİYACI İÇİN 10
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI 1 NOLU AÇSAP TALASEMİ MERKEZİ LABORATUARININ 2
YILLIK İHTİYACI İÇİN 25.000 TEST KİT KARŞILIĞI TAM OTOMATİK KAN SAYIM CİHAZI VE
1 YILLIK İHTİYACI İÇİN 10.000 ADET SİFİLİZ (VDRL) KART TEST
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rl ık Sa ka ry a İl Sa ğ lık M üdürl üğ ü
Müdürlüğümüze bağlı 1 Nolu Açsap Talasemi Merkezi Laboratuarının 2 yıllık ihtiyacı için 25.000 test kit karşılığı Tam Otomatik Kan Sayım Cihazı ve 1 yıllık ihtiyacı için 10.000 Adet Sifiliz (VDRL) Kart Test alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/112531
1-İda re nin
a) Adresi : Resmi Daireler Kampüsü C Blok 54290 Adapazarı Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2642513550 - 2642513566
c) Elektronik Posta Adresi : sakarya.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1 Nolu Açsap Talasemi Merkezi Laboratuarına
c) Teslim tarihleri : İhale üzerinde kalan firma, Sözleşmenin imzalanmasından itibaren Kan Sayım Kitlerini 2 (iki) yıl içinde, Sifiliz (VDRL) Kart Testleri 1 (bir) yıl içinde idarenin isteği doğrultusunda kısım kısım teslim edecektir. Kitler idarenin istediği miktarlarda en geç 3 (üç) gün içinde ve mesai saatleri dahilinde muayene kabul komisyonuna teslim edilir, yüklenici idarenin talebi olmadan herhangi bir malı teslim edemez.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sakarya Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu Resmi Daireler
Kampüsü C Blok Camili/Adapazarı
b) Tarihi ve saati : 04.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a)Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olan ürünler için; İsteklilerin teklif ettikleri ürün ve firma kayıtları ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıt olmak zorundadır. İstekli, Tedarikçi ise, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı tedarikçi numaralarını sunmak zorundadır. İstekli, bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankasında (UBB) kayıtlı ve kendisine tedarikçi tarafından verilen bayi tanımlayıcı numaralarını ihale aşamasında sunmak zorundadır. Tedarikçi firmalar ve bayileri ile yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler ihale
tarihi itibariyle "Sağlık Bakanlığı" tarafından onaylanmalı ve UBB'de "Sağlık Bakanlığından Onaylıdır" ibaresi
bulunmalıdır. Bu belgeleri sunmayan veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı olmayan isteklilerin teklif ettiği ürünlerin alımı yapılmayacaktır.
b)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliğini, Vücut dışında kullanılan (invitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamı dışında olan malzemeler için üreticinin/ithalatçının teklif edilen malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanını verecektir.
c)İstekliler teklif ettikleri kalemlere ait TİTUBB kod numaralarını teklif mektubu eki cetvelde veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında sunacaklardır. İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nın (TİTUBB) Sağlık Bakanlığınca onaylıdır ibaresi olan çıktıları alıp imzalayarak ihale dosyasında sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “………………………….marka, …………………… cihazı ve ……………………. Marka………………………. Kitleri Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi “ başlığı altında teklif veren yüklenicinin antetli kağıdına yazılmış ve yetkili kişiler tarafından imzalanmış ve orijinal teknik dokümanlarla
uyumlu olmalıdır. Malzemelerle ilgili tüm orijinal teknik dokümanlarının ve bu belgelerin onaylarını teknik şartnamenin hangi maddesinin karşılığının olduğunu bu belgelerde açıkça gösterecek şekilde işaretlenecektir. İlgili maddelerin teknik şartnamenin hangi maddesinin, hangi bölümüne ait olduğunu araştırmaya meydan vermeyecek şekilde göstereceklerdir. Teknik Şartnameye göre sıralı ve dizine uygun olarak cevap verilmelidir. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlanmayan ve şartnamede istenen özellikleri sağlayamayan firma teklifleri red edilecektir.
b) Kit, cihaz veya sistem ile ilgili tüm orijinal dokümanlar ve Türkçe kılavuzları teklif ile birlikte verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sakarya İl Sağlık
Müdürlüğü Satın Alma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıflar Bankası Adapazarı Şubesi TR290001500158007286717214 nolu IBAN hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim