• İhale No
    2018/289058
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI ENTEGRE HASTANELERİ VE DİŞ KLİNİKLERİ İHTİYACI OLAN 78 KALEM DİŞ SARF MALZEME ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2018 14:00
  • İdare
    Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    13 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI ENTEGRE HASTANELERİ VE DİŞ KLİNİKLERİ İHTİYACI OLAN 78 KALEM DİŞ SARF MALZEME ALIMI İŞİ

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

Müdürlüğümüze Bağlı Entegre Hastaneleri ve Diş Klinikleri ihtiyacı Olan 78 Kalem Diş Sarf Malzeme Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/289058
1-İdarenin
a) Adresi : Dr.Şeref İnalöz Cad. İl Sağlık Müdürlüğü YENİŞEHİR/DiYARBAKIR 21100 YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 4122286994 - 4122293532
c) Elektronik Posta Adresi : diyarbakir@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 78 Kalem Diş Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : .İl Sağlık Müdürlüğü Ambar Birimi ve İdarenin belirleyeceği diğer yerler . Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerin taşınması veya yeni sağlık tesisi açılması halinde ürün teslimi bağlı birimin yeni hizmet binasında bulunan depolarına da yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren Müdürlüğümüze bağlı Ambar Biriminin tebliğ edecekleri miktarlar ( ..... - 31.12.2018 tarihleri arası ) 2 şer aylık periyotlar halinde teslim edilecektir ( Bu süre İdarenin ihtiyaç durumuna göre değişebilir. Siparişler en geç 10 (on) takvim günü içerisinde teslimatı yapılacaktır. Teslimatlar mesai saatler içerisinde 08:30-16:00 saatleri arasında yapılacak olup, ihtiyaç kalemlerinin teslimatı teslim tarihinden en az 1 gün önce idare bilgilendirilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Yenişehir Mahallesi Dr. Şeref İNALÖZ Cad. Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu YENİŞEHİR/DİYARBAKIR
b) Tarihi ve saati : 21.06.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1)İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olan teklif ettikleri ürünler için TİTUBB ürün kayıtları ile firma ve/veya bayilik kayıtlarını (her bir ürün için sıra numarası belirterek) ibraz edeceklerdir.

2)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler için ise; o ürünün üreticisi ya da ithalatçısı tarafından, kaşeli ve imzalı olarak verilen ve söz konusu ürünün ''kapsam dışı olduğu'' ile ilgili yazılı beyanını içeren belge ve isteklinin o ürünü satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgesi ihale teklif zarfı içinde sunulacaktır. Fotokopi olarak sunulan belgeler kabul edilmeyecektir.

3-) Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereğince TİTUBB/ÜTS kapsamında olan ürünler için teklif veren istekliler satış merkezi yetki belgesi veya satış yeri yeterlilik belgesinden herhangi birini ihale dosyasında sunacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif verilen kalemler için en az 1 (bir) adet numune verilecektir.İstekliler,  kalemlere ait numuneleri  malzeme adı, ihale sıra numarası, firma adı ve UBB barkod numarası etiketlenmiş olarak istekli tarafından hazırlanmış Numune Teslim Tutanağı ile birlikte bir liste şeklinde imza ve firma kaşesi karşılığı ihale tarih ve saatine kadar Müdürlüğümüz Ambar birimine tutanak karşılığı teslim edilecektir. İdarece onaylanan Numune Teslim Tutanağı teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna sunulacaktır.Numune sunmayan isteklilerin ilgili kalemde sundukları teklifler değerlendirilmeyecektir.Numuneler, İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılacak ve İstekliye iadesi yapılmayacaktır.Numune değerlendirme esnasında gerekli görülen kalemlerde  ek  numune istenebilecektir ve  en geç 3 (üç) iş günü içinde numuneyi değerlendiren komisyona teslim edilecektir. Numune değerlendirme yapıldıktan sonra numunesi uygun görülen malzemenin alımına karar verilecektir.Numuneler için isteklilerce herhangi bir bedel talep edilmeyecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı DİYARBAKIR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Koruyucu Gözlük 2 adet
Geçici Dolgu Maddesi 1 adet
Cam İyonomer Siman Işınla Sertleşen 5 adet
Çinko Oksit Ojenon Siman 8 adet
Çinko Fosfat Siman 2 adet
Air-Flow Tozu 2 adet
Cila Pastası 2 adet
Siman Fulvarı 5 adet
Ağız Spatulu 5 adet
Damla Bronsuvarı 9 adet
Üçgen Bronsvuar 9 adet
Cerrahi Küret 7 adet
Presel 50 adet
Sond 50 adet
Eskavatör 5 adet
Davye Takımı 10’lu Set 8 adet
Elavatör 4 adet
Dental Ayna Başı 7 adet
Dental Ayna Sapı 5 adet
Gutta Percha (15-40) 17 kutu
Gutta Percha (45-80) 9 kutu
Paper Points (15-40) 17 kutu
Lentulu 10 adet
Tirnef 100 adet
Pedri Kutusu Cam 3 kutu
Şeffaf Bant 1 kutu
Atrikulasyon Kağıdı 2 paket
Airetör Yağı 2 adet
Amaglam Arayüz Zımparası 2 paket
Kompozit Zımparası 5 paket
Pomza 3 adet
Enjektör Dental 4.000 adet
Matrix Bandı 4 kutu
Asit Fenik 2 adet
Hasta Önlüğü 26 rulo
Ünit Tabla Örtüsü (250’lik Paket) 12 paket
Sakşın 11 adet
Sodyum Hipoklorid 5 adet
Kanal İçi Antiseptiği 3 adet
RVG Sensör Kılıfı 5 kutu
Pamuk 5 kutu
Bonding Fırçası 5 kutu
Fiber Post 1 set
Kompozit Bondingi 6 kutu
Kanal Eğesi (15-40) 13 adet
Aöratör İçin Elmaz Frez 500 adet
Amaglam Kapsül (2’lik) 10 kutu
Çinko Oksit Siman 5 adet
Polikarbosilat Siman 5 adet
Cam İonomer Siman 2 adet
Kanal Dolgu Patı 3 kutu
Asit 3 kutu
Otoklav Poşeti (Sterilizasyon Rulosu) 3 rulo
Flor Kaşığı 6 adet
Anestezik Sprey (Lidokain Spray) 1 adet
Frez Kutusu 5 adet
Ağız Antiseptiği 2 kutu
Kompozit Parlatma Seti 1 set
Cerrahi Hekim Önlüğü 5 adet
Kompomer 1 set
Kanal Eğesi (45-80) 8 adet
Açılı Gutta Percha 5 adet
Fluor Köpük 1 adet
Fluor Vernik Cila 1 adet
Albeo Jel 2 kutu
Sprey Yüzey Dezenfektanı 5 litre
Kalsiyum Hidroksit Patı (Dycal) 9 kutu
Fissur Örtücü 1 kutu
Flor (Jel) 1 kutu
Kompozit Set 3 set
Alet Dezenfektanı 110 litre
Siman Spatülü 6 adet
Amaglam Fulvarı 9 adet
Ağaç Kama 4 kutu
Akışkan Kompozit Dolgu Maddesi (A-2) 4 adet
Kaviton Ucu 9 adet
Polisaj Lastiği 100 adet
El Dezenfektanı 40 litre