• İhale No
    2010/539255
  • İhale Adı
    Müdürlüğümüze bağlı hastanelerde kullanılmak üzere 11 Adet Kan Sayım Cihazı ve 7 Adet Koagulometre Cihazı
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KAN SAYIM CİHAZI VE KOAGULOMETRE CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü

Müdürlüğümüze bağlı hastanelerde kullanılmak üzere 11 Adet Kan Sayım Cihazı ve 7 Adet Koagulometre Cihazı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/539255
1-İdarenin
a) Adresi:RESMI DAIRELER KAMPÜSÜ C BLOK 54290 ADAPAZARI SAKARYA
b) Telefon ve faks numarası:2642513550 - 2642513454
c) Elektronik Posta Adresi:sakarya.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Cihazlar, her kısımın kapsadığı hastanelerin laboratuarına kurulacak, kitler ilgili hastanelere teslim edilecektir.
KISIMLARIN BAĞLI OLDUĞU HASTANELER:
1.Kısım Kan sayım Cihazı : Hendek Devlet Hastanesi, Karasu Devlet Hastanesi
2.Kısım Kan Sayım Cihazı : Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi, Akyazı Devlet Hastanesi
3.Kısım Kan Sayım Cihazı : Geyve Devlet Hastanesi, Pamukova Devlet Hastanesi
4.Kısım Kan Sayım Cihazı : Sapanca İlçe Hastanesi, Kaynarca İlçe Hastanesi, Kocaali İlçe Hastanesi
5.Kısım Koagulometre Cihazı: Sakarya Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi
6.Kısım Koagulometre Cihazı: Toyotasa Hastanesi, Hendek Devlet Hastanesi, Akyazı Devlet Hasstanesi, Karasu Devlet Hastanesi, Geyve Devlet Hastanesi, Sapanca İlçe Hastanesi
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasına müteakip yüklenici firma Diğer Hususlar kısmında belirtilen işe başlama tarihlerine göre hastanelere cihazları kuracak ve hastane idarelerinin istediği miktarda ve zamanda istenilen kiti 31.03.2012 tarihine kadar peyder pey teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Sakarya Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:29.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


a)Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olan ürünler için; İsteklilerin teklif ettikleri ürün ve firma kayıtları ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıt olmak zorundadır. İstekli, Tedarikçi ise, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı tedarikçi numaralarını sunmak zorundadır. İstekli, bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı ve kendisine tedarikçi tarafından verilen bayi tanımlayıcı numaralarını ihale aşamasında sunmak zorundadır. Tedarikçi firmalar ve bayileri ile yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler ihale tarihi itibariyle "SAĞLIK BAKANLIĞI" tarafından onaylanmalı ve UBB'de "SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ONAYLIDIR" ibaresi bulunmalıdır. Bu belgeleri sunmayan veya T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı olmayan isteklilerin teklif ettiği ürünlerin alımı yapılmayacaktır.



 b)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliğini, Vücut dışında kullanılan (invitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri kapsamı dışında olan malzemeler için üreticinin/ithalatçının teklif edilen malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanını verecektir.



 c)İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'nın (TİTUBB) Sağlık Bakanlığınca onaylıdır ibaresi olan çıktıları alıp imzalayarak ihale dosyasında sunacaklardır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a)İstekliler teknik  şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “................marka....................................cihazı/sistemi ve....................marka kitleri, reaktifleri teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında teklif veren yüklenicinin başlıklı kağıdına yazılmış  ve yetkili kişiler tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orijinal dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır.



 b) Kit, cihaz veya sistem ile ilgili tüm orijinal dokümanlar ve Türkçe kılavuzları teklif ile birlikte verilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu ve/veya özel sektördeki her türlü Kit Karşılığı Cihaz Kullanımı Uygulaması işleri.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Sakarya Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Vakıfban Adapazarı Şubesi TR290001500158007286717214 nolu IBAN hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Sakarya Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

a)Kamu İhale Genel Tebliğinin 16.5.2 Maddesine göre istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

b) İhalede her kısıma ait hastanelerin işe başlama tarihleri farklıdır. Bunlar aşağıda belirtilmiştir.



1.Kısım Kan Sayım Cihazı : Hendek Dev.Hast. 03.01.2011, Karasu Dev.Hast. 01.05.2011

2.Kısım Kan Sayım Cihazı : Sakarya Kadın Doğum ve Çocuk Hast. 03.01.2011, Akyazı Devlet Hast. 03.01.2011

3.Kısım Kan Sayım Cihazı : Geyve Dev.Hast. 01.04.2011, Pamukova Dev.Hast. 01.08.2011

4.Kısım Kan Sayım Cihazı : Sapanca İlçe Hast. 01.07.2011, Kocaali İlçe Hast. 03.01.2011, Kaynarca İlçe Hast. 03.01.2011

5.Kısım Koagulometre Cihazı : Sakarya Kadın Doğum ve Çocuk Hast. 03.01.2011

6.Kısım Koagulometre Cihazı : Toyotasa Hast. 03.01.2011, Akyazı Dev.Hast. 03.01.2011, Hendek Dev.Hast.01.08.2011, Karasu Dev.Hast. 03.01.2011, Geyve Dev.Hast. 03.01.2011, Sapanca İlçe Hast.03.01.2011








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kan Sayım Reaktifi 70000,00 Adet
Kan Sayım Reaktifi 140000,00 Adet
Kan Sayım Reaktifi 45000,00 Adet
Kan Sayım Reaktifi 60000,00 Adet
PT 15000,00 Adet
APTT 15000,00 Adet
PT 16000,00 Adet
APTT 16000,00 Adet