• İhale No
    2014/115926
  • İhale Adı
    MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI KETEM BİRİMLER İÇİN 6 KALEM MALZEME VE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ANA HİZMET BİNASI İÇİN TURNİKELİ GEÇİŞ SİSTEMİ
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Eylül 2014 10:30
  • İdare
    İZMİR HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    16 Eylül 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI KETEM BİRİMLER İÇİN 6 KALEM MALZEME VE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ ANA HİZMET BİNASI İÇİN TURNİKELİ GEÇİŞ SİSTEMİ

İZMİR HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

Müdürlüğümüze bağlı KETEM Birimler için 6 kalem Malzeme ve Müdürlüğümüz Ana Hizmet Binası için Turnikeli Geçiş Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/115926
1-İdarenin
a) Adresi : Poligon Mah. 123/11 Sokak Karabağlar KARABAĞLAR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2322483310 - 2324020143
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ihsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Müdürlüğümüze bağlı Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezleri için 6 kalem Malzeme ve Müdürlüğümüz Ana Hizmet Binası ve Yemekhane için Turnikeli Geçiş Sistemi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 6 kalem malzeme Müdürlüğümüzün Urla'da bulunan Deposuna Turnikeli Geçiş Sistemleri ise Müdürlüğümüz Ana Hizmet Binasına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Tüm ürünler için, sipariş yazısının yükleniciye tebliğinden itibaren 30 takvim günü içerisinde ürün teslim işlemi tamamlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü Poligon Mah.123/11 Sokak Karabağlar/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 24.09.2014 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teknik şartname hükümleri doğrultusunda hareket edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman bedeli, İzmir 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığına yada Ziraat Bankası Efes Şubesi IBAN Nolu:TR930001001333604835085001 hesaba yatırıldıktan sonra, ihale dökümanı İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler (Satınalma) Birimi 'nden teslim alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Halk Sağlığı Müdürlüğü, İdari ve Mali İşler (Satınalma) Birimi A Blok 1. Kat Poligon Mah.123/11 Sokak Karabağlar/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (OTUZ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hasta muayene masası 25 Adet
Tabure 10 Adet
Paravan 20 Adet
Muayene Lambası 14 Adet
Jinekolojik Muayene Masası 15 Adet
Eskabo 25 Adet
Turnikeli Geçiş Sistemi 1 Adet
Personel Yemek Kontrol Sistemi 1 Adet