-
-
İhale Adı
MUĞLA MERKEZ VE MERKEZE BAĞLI İ.Ö.OKULLARININ 2012-2013 E.Ö. YILINDA KIŞLIK YAKACAK İHTİYACI İÇİN KURU DAL KIZIL ÇAM ODUNU ALIM İŞİ
-
Sektör
Ağaç, Ahşap Ürünleri ve Malzemeleri
-
-
-
İhale Tarihi
19 Ekim 2012 14:30
-
İdare
MUĞLA İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
-
-
-
Yayın Tarihi
10 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MUĞLA MERKEZ VE MERKEZE BAĞLI İ.Ö.OKULLARININ 2012-2013 E.Ö. YILINDA KIŞLIK YAKACAK İHTİYACI İÇİN KURU DAL KIZIL ÇAM ODUNU ALIM İŞİ
M uğ la İl Ö ze l İda re si D este k H iz met leri M üdürlüğ ü
Muğla Merkez ve Merkeze Bağlı İ.Ö.Okullarının 2012-2013 E.Ö. Yılında Kışlık Yakacak İhtiyacı İçin Kuru Dal Kızıl Çam Odunu Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/145316
1-İda re nin
a) Adresi : Uğur Mumcu Bulvari 2 No'lu Hizmet Binasi 14 48000 Muğla
Merkez/Muğla
b) Telefon ve faks numarası : 2522141096 - 2522141924
c) Elektronik Posta Adresi : destek@muglaozelidare.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı
içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Il Milli Eğitim Müdürlüğünün Uygun Gördüğü Okul Anbarlari Ve
Dosyasinda Belirtilen Okullarin Depolari
c) Teslim tarihi : 1.Yüklenici İdarece kendisine verilen listede yer alan İlköğretim
Okullarına, Mal teslimini sözleşmenin imzalanmasından sonra
10(On) gün içinde listede yer alan İlköğretim Okullarının depolarına, ambarlarına veya okul idaresinin göstereceği yere belirtilen miktarda mal teslimini yapacaktır. 2. Malın tartılması ve teslimi idarenin görevlendirdiği yetkililerin denetiminde yapılacaktır. 3. Yüklenici ,Listede belirtilen miktarda malı istenilen İlköğretim Okuluna teslimini ve istifini yapmakla yükümlüdür. 4.
Muayene ve kabul işlemleri yapılmadan ve idarenin bilgisi
olmaksızın mal teslimi yapılamaz
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Il Özel Idaresi Genel Sekreterliği Il Encümen Salonu Şeyh Mahallesi
Kurşunlu Caddesi No:4 48000 - Merkez Muğla
b) Tarihi ve saati : 19.10.2012 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a)Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
b)Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu c)Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi
ç)Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Il Özel Idaresi Genel
Sekreterliği Destek Hzimetleri Müdürlüğü Emirbeyazıt Mah. Marmaris Bulvarı . Merkez/ MUĞLA adresinden
satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Il Özel Idaresi Genel Sekreterliği Evrak Kayıt Bürosu Şeyh Mahallesi Kurşunlu Caddesi No:4 48000 - Merkez Muğla adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
Muğla Merkez İ.Ö.Okullarının 2012-2013 E.Ö. Yılında Kışlık Yakacak İhtiyacı İçin Kuru Dal Kızıl Çam Odunu Alım İşi |
160.600 |
KG |