MUĞLA/MARMARİS AKSAZ İKMAL DESTEK KOMUTANLIĞI İHTİYACI
MUHTELİF CİNS VE MİKTARLARA GÖRE DIŞ LASTİK SATIN ALINACAKTIR.
DEVLET MALZEME OFİSİ
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN
Muğla/Marmaris Aksaz İkmal Destek Komutanlığı ihtiyacı aşağıda cinsi ve miktarı yazılı muhtelif cins ve miktarlarda dış lastik ihtiyaç sahibi Kuruluşça hazırlanan teknik özelliklere göre, ofisimiz tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla Açık Teklif Usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (50,00 TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3-Teklifler, 29.05.2012 Salı günü, saat 12.00’a kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 29.05.2012 Salı günü, saat 14.00’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları da açılacak olup, buna müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında açık eksiltme yapılacaktır. İhaleye Katılacak firma yetkilisi yetki belgesi ile birlikte 15.05.2012 Salı günü, saat 14.00’da hazır bulunacak olup, tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır.
5- İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunabilecekleri gibi kısmi teklifte de bulunabilirler.
6-Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte serbesttir.
İHALE EK ŞARTLARI
1)Ticari Şartnamenin ‘’İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI’’başlıklı 2.maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler aşağıda gösterilmiştir.
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcısı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan ‘’Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’’ gererince, Yönetmelik ekli listede yer alan malzeme için;
1)’’Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi’’
2)Yönetmelik ekli listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
—Açık adres ve ticaret unvanlarının,
—Telefon ve faks numaralarının,
— Servis Yetkililerinin telefon ve faks numaralarının belirtilmesi suretiyle Listesi ve ‘’Yetkili Servis Anlaşmalarının’’ birer sureti,
d) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin geciktirilmesi halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi
e) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan ‘’Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’’ uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı teslim alan kurum veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen, bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkânsız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır.
3) İhale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğu ve belgelerinin tamam olup, olmadığı (istekli/aday) tarafından kontrol edilecek ve tamamı aslına uygun olarak, içeriğindeki belgeleri gösteren bir dizi pusulayla birlikte teslim edilecek ve ‘’ihalesi yapılacak olan (işin adı) işe ait ihale dokümanını oluşturan bütün belgelerin istekli tarafından tamamen incelenmiş, okunmuş ve işin yapılacağı yerin görülmüş olduğuna ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edildiğine’’ ilişkin yazılı Taahhütname verilecektir.
4) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 6. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 60 gün opsiyonlu olacaktır.
5) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların, devamında tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. Tekliflerinde noksanlık bulunan firmaların iç zarfları açılmayarak firma yetkililerine diğer belgelerle birlikte iade edilecektir.
6) İhale konusu malzeme firma tarafından, Muğla/Marmaris Aksaz İkmal Destek Komutanlığının göstereceği yere, ihale ek şartlarına ve teknik şartnamesine uygun olarak sözleşmeyi müteakip 20 gün içinde tam ve sağlam vaziyette teslim edilecektir.
7) İhale konusu malzemenin muayenesi, Ofisin Muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, Muğla/Marmaris Aksaz İkmal Destek Komutanlığıca yapılacak kontrolle tespit edilecektir.
8) İhale konusu malzemenin bedeli, Kuruluşa yapılacak teslimata müteakip, bir örneği Ofis’imizde mevcut Malzeme Muayene Teslim ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi yazı ekinde Bölge Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödeme yapılacaktır.
9) İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olan 50,00 TL.’yi Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde Sipariş evrak bedeli ilgili firmaya talep edilmesi halinde iade edilecektir.
10) Geçici teminat: teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda vadesiz geçici teminat verilecektir.
11) İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
12) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2012/64358
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İRTİBAT TELEFONU: 0.232.478 13 85 – 86
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ BANKA HESAPLARI:
TC Ziraat Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR81) 0001 0006 1538 1604 3850 02
Vakıflar Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR59) 0001 5001 5800 7293 8042 70
Halk Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR68) 0001 2009 7140 0013 0000 06