• İhale No
    2011/38030
  • İhale Adı
    MUHTELİF HAYVAN YEMİ
  • Sektör
    Yem, Gübre, Canlı Bitki, Hayvan
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    KARATAY BELEDİYESİ VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HAYVAN YEMİ SATIN ALINACAKTIR
Karatay Belediye Başkanlığı Veteriner İşleri Müdürlüğü

MUHTELİF HAYVAN YEMİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/38030
1-İdarenin
a) Adresi:Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:5 42020 Karatay/KONYA
b) Telefon ve faks numarası:0(332) 350 13 13 - 0(332) 350 48 25
c) Elektronik Posta Adresi:ihale@karatay.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Karatay Belediye Başkanlığı Veteriner İşleri Müdürlüğüne ait Hayvanat Bahçesi [Fetih Mah. Saadet Cad. No:2 Karatay / KONYA] ve Köpek Barınağına [Ankara Yolu Üzeri Fevzi Çakmak Mah. Camgöz Sk. No:12 Karatay / KONYA] teslim edilecektir. Malların teslimatı firmanın yetkili temsilcisi tarafından yapılacaktır. Nakliye, yükleme, boşaltma, istifleme ve teslimata ilişkin tüm giderler yükleniciye aittir.
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 5 gün içinde işe başlanacak 240 takvim gün içinde teslim edilecektir.
48.1.2. İşin teslim süresi iki yüz kırk (240) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlamadan sonra, Muhtelif Hayvan Yemleri, iki yüz kırk (240) takvim günü içerisinde tamamı teslim edilecektir. Teslimat partiler halinde yapılacaktır.
48.1.3. Teslimatlar Belediyemiz tarafından belirlenecek program dahilinde yapılacak olup, siparişler telefon veya faksla bildirilecektir. Teslimatlar siparişi müteakip en geç (48) saat içerisinde gerçekleşecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Karatay Belediye Başkanlığı/Destek Hizmetleri Müdürlüğü/İhale Birimi (5.Kat) İhale Salonu.
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Karatay Belediye Başkanlığı/Destek Hizmetleri Müdürlüğü (5.Kat)-İhale Birimi. adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
115 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Vakıfbank Konya Şubesi İBAN No: TR74 0001 5001 5800 7287 4527 31 – Ziraat Bankası Konya Şubesi İBAN No: TR06 0001 0001 6836 9948 2550 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Karatay Belediye Başkanlığı/Destek Hizmetleri Müdürlüğü/İhale Birimi (5.Kat) İhale Salonu.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((Doksan)) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Pelet Köpek Yemi 80000,00 Kg.
Tavuk Yemi 5000,00 Kg.
Kafes (Yumurta) Yemi 2000,00 Kg.
Yemlik Arpa 10000,00 Kg.
Yemlik Buğday 5000,00 Kg.