EÜAŞ ORHANELİ TERMİK SANTRALI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN
İhale Kayıt No: 2011/128101
1 – İdarenin Adresi; :EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli/BURSA
a) Telefon ve Faks No
:Tel : 0 224 831 73 47 - 3 Hat Faks : 0 224 831 73 46
2 – İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı
:EÜAŞ/Orhaneli Termik Santrali İşletme Müdürlüğü Ana kazana ait ECO-1, RHT1, RHT2, SHT2 bölgesi borularının kısmi değişimi, RHT1, RHT2 taşıyıcı tırnaklarının tamamen, ECO-1 taşıyıcı tırnak kilitleme lamalarının kısmi olarak teknik şartname hususları doğrultusunda yenileri ile değişimi, TIG kaynak yöntemi ile kaynak edilmesi, kaynakların test edilmesi ve kazanın sorunsuz bir şekilde EÜAŞ’a teslim edilmesi ve devreye alınması işi
b) Teslim Yeri :Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) İşin Teslim Tarihi Süresi : Yer Teslimine müteakip 45 takvim günü
3 – İhalenin Yapılacağı Yer :Aynı Adreste Satın alma ve İhale Komisyonu Salonu
a) İhalenin Tarihi ve Saati :23.08.2011 Salı Saat 15:00
4 –İhale dokümanı EÜAŞ Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli /BURSA adresinde bulunan Satın Alma Servisinde görülebilir 50,00- TL (Y/Elli) (KDV Dahil) karşılığı temin edilebilir.
5 – İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50,00- TL (Y/Elli) (KDV Dahil) karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60,00 (Altmış) Türk Lirası doküman bedelini Halk Bankası Orhaneli Şubesi TR52 0001 2009 2870 0013 0000 04 IBAN Nolu Müdüriyet Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6- Teklifler, 23 Ağustos 2011 Salı günü saat 15.00’e kadar aynı adreste bulunan Muhaberat Servisimize verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta veya kargo ile gönderilir.
7- İstekli firmalar birim fiyat cetveline uygun olarak teklif vereceklerdir. Değerlendirme ise toplam fiyat üzerinden yapılacaktır. Yükleniciye birim fiyat hizmet alımı sözleşmesi düzenlenecektir.
8 – İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ü oranında geçici teminat vereceklerdir.
9 – Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim Günü olmalıdır.
10 –Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremezler.
11- İdaremizin bu alımı, 4734 sayılı kanunun 3/g bendi gereğince 4734 sayılı Kanundan istisna olup, Şirketimiz Satın alma ve İhale Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.