• İhale No
    2011/34931
  • İhale Adı
    Muhtelif Kırtasiye Alımı ve Toner Alımı
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmet ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Mersin Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MUHTELİF KIRTASİYE VE TONER SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK MERSİN Devlet Hastanesi

Muhtelif Kırtasiye Alımı ve Toner Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/34931
1-İdarenin
a) Adresi:Nusratiye Mahallesi Kuva-i Milliye Caddesi 132 33050 AKDENİZ MERSİN
b) Telefon ve faks numarası:3243363950 - 3243360258
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@mersindevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Mersin Devlet Hastanesi Taşınır Mal Tüketim Deposu
c) Teslim tarihi:Yüklenici sözleşmeden sonra depo stok durumuna göre 3'er aylık periyotlar halinde Taşınır Mal Tüketim Deposu Yetkilisinin siparişi doğrultusunda, numune kabulünden sonra 5 gün içerisinde malı idari ve teknik şartnameye uygun olarak Taşınır Mal Tüketim Deposu Yetkilisinin sorumluluğunda hastane taşınır mal tüketim deposuna teslim edecek. Teslimat mesayi saatleri dahilinde yapılacak. Teslimat sırasında hatalı ve kusurlu olan malzemeler aynı gün iade edilecek ve teslim süresi içerisinde kalmak kaydı ile iki defaya mahsus olmak üzere yenileri ile değiştirilecek. Kusurlu malzemelerin değiştirilmesi ya da eksik malzemelerin tamamlanması teslim süresi ile sınırlı olacak . Yüklenici kargo ile mal teslimatı yapmayacak, teslimat yetkili kişiler tarafından yapılacak.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mersin Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati:21.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Toner ve kartuşlar için teklif veren istekliler yetkili satıcı olduğuna dair belgeleri teklif dosyasında sunacaklardır.


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


Basılı evraklar  haricindeki  ihale konusu kalemlere teklif veren istekliler kalite standart belgesini ihale dosyasında sunacaklardır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İsteklilerce basılı dökümanlar hariç teklif edilen malların ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerinin ihale öncesi satın alma başkanlığına tutanakla teslim edecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Nitelik bakımından benzerlik gösteren her çeşit kırtasiye , toner alım satım dağıtım gibi işler benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Mersin Devlet Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi İBAN: TR330001000207351142745001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mersin Devlet Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Pano Kalemi 250,00 Adet
Koli Bandı 100,00 Adet
Istampa Mürekkebi (Siyah) 50,00 Adet
Istampa Mürekkebi (Mavi) 50,00 Adet
Ortaboy Şarjlı Pil 30,00 Adet
Şarj Cihazı 5,00 Adet
Şarjlı Kalem Pil 50,00 Adet
Kalem Pil 250,00 Adet
Kumanda Pili 250,00 Adet
Orta Boy Pil 50,00 Adet
Orta Boy Yassı Pil 50,00 Adet
Fotokopi Kağıdı A4 13000,00 Top
Fotokopi Kağıdı A5 2400,00 Top
Barkod Etiketi( 32x64) 2500,00 Rulo
Barkod Etiketi (28x40) 1500,00 Rulo
Hp 5949 A Yazıcı Toneri 30,00 Adet
Hp 7553 A Yazıcı Toneri 250,00 Adet
Hp 2612 A Yazıcı Toneri 35,00 Adet
TN 114 Fotokopi Toneri 30,00 Adet
Hp 2613 A Yazıcı Toneri 50,00 Adet
Develop İneo 710 Fotokopi Toneri 3,00 Adet
DSM 635 Fotokopi Toneri 3,00 Adet
DP 3030 Fotokopi Toneri 3,00 Adet
KM 3035 Fotokopi Toneri 6,00 Adet
HP Q 6470 Siyah Yazıcı Toneri 3,00 Adet
HP Q 7581 Mavi Yazıcı Toneri 2,00 Adet
HP Q 7582 Sarı Yazıcı Toneri 2,00 Adet
HP Q 7583 Kırmızı Yazıcı Toneri 2,00 Adet
Samsung SCX 4521 D3 Fotokopi Toneri 4,00 Adet
Canon 8290 C Mavi Yazıcı Kartuşu 1,00 Adet
Canon 8291 K Siyah Yazıcı Kartuşu 4,00 Adet
Canon 8289 M Kırmızı Yazıcı Kartuşu 1,00 Adet
Canon 8288 Y Sarı Yazıcı Kartuşu 1,00 Adet
Panasonik KX FA 57 E Faks Toneri 15,00 Adet
Brother TN 800 Faks Toneri 5,00 Adet
RZ 970 Siyah Mürekkep Riso 85,00 Adet
RZ 970 Master Riso 6,00 Adet
Olimpia 1801 Fotokopi Toneri 30,00 Adet
Zimmet Defteri 60,00 Adet
Giden Evrak Defteri 20,00 Adet
Polis Kayıt Defteri 15,00 Adet
Poliklinik Defteri 150,00 Adet
Patoloji Protokol Defteri 3,00 Adet
Kuduz Aşı Defteri 10,00 Adet
Sağlık Kurulu Defteri 5,00 Adet
Kan Merkezi Kayıt Çıkış Defteri 5,00 Adet
Cross -match ve Servis Defteri 5,00 Adet
Kan Merkezi Defteri 5,00 Adet
İlaç Ecza Defteri 150,00 Cilt
Koroner Anjiografi Formu 120,00 Cilt
PTCA Stent Formu 90,00 Cilt
Anestezi Preoperatif Değerlendirme Formu 210,00 Cilt
Anestezi raporu Formu 120,00 Cilt
Diş Poliklinik Hasta Randevu Kartı 20000,00 Adet
Refakatçi Kartı 25000,00 Adet
Ölüm Kartı 5000,00 Adet
2 Nüshalı Fatura 70000,00 Takım
İç İstek Defteri 100,00 Cilt
Genel Adli Muayene Formu 2000,00 Cilt
Arşiv Dosya Zarfı (Taşkırma Mrk.) 750,00 Adet
Arşiv Dosya Zarfı 20000,00 Adet
Adli Vaka Dosyası 1000,00 Adet
EKG Efor Formu 120,00 Cilt
Uyuşturucu Maddeler Mahsus Reçete 360,00 Cilt
SSK İş Başı Formu 200,00 Cilt
Yoğun Bakım Takip Formu 25000,00 Adet
Treadmil Efor Test Formu 2500,00 Adet
A4 Boyutunda Karton 3500,00 Adet
Yüksek Riskli İlaç Etiketi 100000,00 Adet
Streç Film 12,00 Adet
Göz Rulosu 750,00 Rulo
Ultrason Kağıdı 100,00 Adet
Skopi Cihazı Printer Kağıdı 75,00 Adet
EKG Kağıdı (85x30) 200,00 Adet