|
KAYIT SIRA NUMARASI
|
116800 |
İŞİN TANIMI
|
MUHTELİF MARKA ARAÇ KAPORTA ONARIMI İŞİ HİZMET ALIMI. |
İŞİN MİKTARI
|
7 ADET |
İHALENİN YAPILACAĞI YER
|
İL J.K.LIĞI/BALIKESİR |
İRTİBAT TELEFONLARI
|
02662212400-8126- yahyaulusoy@jandarma.gov.tr |
İHALE KOMİSYONU
|
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI |
İHALE TARİH VE SAATİ
|
29 Nisan 2019 Pazartesi 10:30:00 |
TESLİM YERİ
|
BALIKESİR İL JANDARMA KOMUTANLIĞI |
TEDARİK USULÜ
|
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ |
İHALE DÖKÜMANI |
DOSYA İNDİR |
İHALE İLAN METNİ |
S.NU STOK NO MALZEMENİN ADI BİRİMİ MİKTARI BİRİM FİYATI
1 10 JAA 057 PLAKALI ISUZU D-MAX ÇİFT KABİN 4X4 MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ. ADET 1
2 10 JAA 133 PLAKALI ISUZU D-MAX ÇİFT KABİN 4X4 MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ. ADET 1
3 10 JAA 059 PLAKALI FORD CONNECT MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI İŞİ HİZMET ALIMI. ADET 1
4 10 JAA 079 PLAKALI FORD CONNECT MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI İŞİ HİZMET ALIMI. ADET 1
5 10 JAA 072 PLAKALI IMİTSUBİCHİ L 200 4X4 MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ. ADET 1
6 10 JAA 181 PLAKALI IMİTSUBİCHİ L 200 4X4 MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ. ADET 1
7 10 JAA 237 PLAKALI IMİTSUBİCHİ L 200 4X4 MARKA ARACIN KAPORTA ONARIMI HİZMET ALIMI İŞİ. ADET 1
TOPLAM
|
AÇIKLAMALAR |
MAL/İŞ'E AİT İDARİ ŞARTLAR
1. Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 takvim günü olacaktır
2. Yüklenici firma tarafından değişimi yapılan parçalar orijinal olacak ve onarımlar için en az 6 (altı) ay süreli garanti taahhütnamesi verilecektir.
3. İhtiyacın tamamı bir istekliden temin edilecek olup, fiyat değerlendirilmesi ihtiyacın kısmı/kalemi için istekilirece verilen toplam teklif bedeli üzerinden yapılmayacak ve en düşük fiyat esas alınacaktır. Sadece ihtiyacın belli bir kısmı/kalemi için verilen teklifler kabul edilmeyecek ve kısım/kalem bazında teklif değerlendirilmesi yapılmayacaktır.
4. Teklifler KDV hariç olarak verilecektir.
5. Mal / İş idareye OTUZ (30) takvim gününde teslim edilecektir. Söz konusu iş için sözleşme yapılmış ise işin teslim tarihi sözleşmede yazılı iş bitim tarihi esas alınacaktır.
6. Mal / iş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
7. İdare Mal / işi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
8. Söz konusu malın / işin kati kabülünü müteakip taşınır mal işlem belgesi 810 numaralı Birlik mal saymanlığınca kesilecek olup, vergi borcu yoktur yazısı yüklenici firma tarafından 810 numaralı Birlik mal saymanlığına verilecek ve maliye şube müdürlüğünce mali kontrollerin yapılmasını müteakip gerekli belge düzenlenerek ödemesi yapılacaktır.
9. Teklif Mektubu ve ekleri okunup, kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, aritmetik hata olmaması, üzerinde silinti kazıntı ve düzeltme bulunmaması, Ad,Soyad ve ticaret ünvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10. Yüklenici ile idare arasında sözleşme imzalanmayacaktır. Yüklenici firma tarafından karar damga pulu bedeli %569 (binde beşyüzaltmışdokuz) yatırılacaktır.
11. Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar BALIKESİR Mahkemelerince 4734 sayılı Kanun hükümleri dahilinde çözümlenir.
12. 3065 sayılı KDV Kanunu ve 117 sayılı KDV tebliği gereği, (1.000,00 TL' yi aşan) hizmet alımlarında 5/10 oranında tevkifat uygulanacaktır. Faturada gösterilecektir.
MAL/İŞ'E AİT TEKNİK ŞARTLAR
Hizmet Alımı Onarım Keşif Formlarında ve tedarikte aranacak özelliklerde belirtilen hususlara göre yapılacaktır.
|
|
|
|