• İhale No
    2011/41862
  • İhale Adı
    Muhtelif Yiyecek Malzemesi
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Karadeniz Ereğli Deniz İkmal Destek Komutanlığı
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MUHTELİF YİYECEK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK K.EREĞLİ DZ.İK.DST.K

Muhtelif Yiyecek Malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/41862
1-İdarenin
a) Adresi: EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI 67300 EREĞLİ ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası:3723150811 - 3723150837
c) Elektronik Posta Adresi:Yoktur
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:1 nci kısım malzeme, Kdz.Ereğli hudutları içerisinde konuşlu askeri birliklere ve bölgeye intikal eden (askeri limana aborda olan) muhtelif askeri gemilere, diğer kısım malzemeler ise Ereğli İkmal Destek Komutanlığı (Kdz.Ereğli/ZONGULDAK) Soğuk Hava Deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri:48.1.1. İhale konusu yiyecek malzemeleri, sözleşme imzalandıktan sonra idarece verilecek tebligatlara istinaden partiler halinde teslim edilecektir. Teslimatlar 01 Mayıs 2011 ile 30 Nisan 2012 tarihleri arasında yapılacaktır.
Tebligatlarda her bir malzeme grubunun tamamına sipariş verilebileceği gibi her bir gruptaki malzemelere kalem bazında ayrı ayrı da sipariş verilebilecektir.
İstenilen ihale konusu yiyecek malzemesinin cins, miktar ve teslim edileceği gün, yükleniciye resmi yazı veya fakstan herhangi biri ile bildirilecektir.
Aylık teslimat miktarları ve teslimat şekli aşağıda belirtilmiştir:

Ksm No Malın Adı Teslimat Şekli Açıklamalar
1 Ekmek Günde 2 defa Yüklenici, ihale konusu malzemeyi her gün 10.00 ve 15.00’a kadar iki ayrı parti olarak teslim edecektir. istenilen malzemenin miktarı teslim gününden 1 (bir) gün evvel yüklenici tarafından teslim edilecek birliklerle/gemilerle koordine kurularak öğrenilecek, yüklenici de istenilen miktardaki ihale konusu malzemeyi, madde 2/ç’de belirtilen teslim yerlerine sözleşme süresince teslim edecektir.
2 Yumurta Ayda 2 defa İstenilen ihale konusu yiyecek malzemesinin cins, miktar ve teslim edileceği gün, teslim gününden en az 2 (iki) gün evvel yükleniciye resmi yazı veya fakstan herhangi biri ile bildirilecektir.
3 Yoğurt Ayda 4 defa İstenilen ihale konusu yiyecek malzemesinin cins, miktar ve teslim edileceği gün, teslim gününden en az 2 (iki) gün evvel yükleniciye resmi yazı veya fakstan herhangi biri ile bildirilecektir.
4 Yufka Ayda 2 defa İstenilen ihale konusu yiyecek malzemesinin cins, miktar ve teslim edileceği gün, teslim gününden en az 2 (iki) gün evvel yükleniciye resmi yazı veya fakstan herhangi biri ile bildirilecektir.

48.1.2. Malzeme teslimleri Karadeniz Bölge Komutanlığı garnizonunda uygulanan mesai saatlerine uygun olarak yapılacaktır. Ancak; idare gerek gördüğü takdirde mesai saatleri haricinde ve/veya resmi tatil günlerinde de malzeme teslimi istemeye yetkilidir.
48.1.3.Yüklenici, red olan malzemeye yönelik her bir teslimat için en çok 1 (bir) defa yeniden getirme hakkı vardır. Madde 51.1 kapsamında cezalı süreye girildiğinde ise; sadece 1(bir) defa mal getirme hakkına sahip olup, cezalı süre içerisinde red olan malzemeye yönelik yeniden mal getirme hakkı yoktur.
48.1.4. İstenilen ihale konusu mal/malların sözleşme süresince 2(iki) defa teslim edilmemesi ve 8(Sekiz) defa muayenelerde red edilmesi durumunda, Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununun 20. Maddesi gereğince noter kanalıyla bir ihtar yazısı gönderilecek ve yazının yüklenici tarafından tebellüğ tarihinden sonra kalan sözleşme süresince yapılacak ilk geç teslimatta veya teslim etmeme durumunda, ayrıca protestoyu çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatı gelir kaydedilecek ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilecektir.
48.1.5. Yükleniciye 4735 Sayılı Kanunun 20.a maddesi gereği madde 48.1.4’de belirtilen şekilde ihtarname çekildiği durumlarda; Yüklenici çekilen ihtarnamenin tebliğ edildiği tarih ile bu ihtarnameyle kendisine verilen 10(On) günlük sürenin dolduğu tarih arasında sadece bir defaya mahsus olmak üzere mal getirebilir. Getirilen bu malın yapılacak muayene sonucunda uygun bulunmaması durumunda yüklenicinin madde 48.2.6’da belirtilen şekilde itiraz muayenesi isteme hakkı vardır. İtiraz muayeneleri sonucunda da mal uygun bulunmazsa red kararı kesinleşir. Bu durumda ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
48.1.6. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre malın İdareye teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için idareye yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine kadar devam eden süredir. Yüklenicinin mal muayenesi red sonucuna itirazı ve 4734/4735 sayılı Kanunlarda belirtilen haller dışında şartname hususları v.b. gibi nedenlerle yapacağı çeşitli müracaatlarda yazışmalarda geçen süreler teslim süresinden düşülmez.
48.1.7. İşbu idari şartname kapsamında, sözleşmenin feshi yapıldığı durumda, fesih işleminden önce teslim edilmiş ve muayenesi devam eden malların kabulü halinde ödemeleri iş bu idari şartname esasları dahilinde ödenecektir.
48.1.8. Öngörülemeyen herhangi bir nedenle (desteklenen yüzer birliklerin planlı/plansız seyir ve tatbikatları nedeniyle Ereğli limanına avdet etmeleri/ayrılmaları, kıyı birliklerinin Kdz.Ereğli garnizonuna intikali /ayrılmaları veya mevcutlarının artması/azalması) İdarece verilen sipariş miktarlarının aylık sipariş miktarlarından daha fazla/daha eksik olması durumunda Yüklenici toplam miktara bağlı kalmak şartıyla malzemeyi teslim edecek ve bu duruma itiraz edemeyecektir.
48.1.9. Herhangi bir nedenle sözleşmenin akdinin gecikmesi durumunda yeni teslimat programı harcama yetkilisinin onayı ile yükleniciye bildirilecek, işin süresi hükümlerine bağlı kalınarak yeni teslimat programına göre mal teslim alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Karadeniz Bölge Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı Kdz.Ereğli/ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati:18.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Gıda Üretim Sertifikası/Belgesi veya Gıda Üretim İzin Belgesi



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu

gösteren belge veya belgeler,

c) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden

biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.

 


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


KISIM NO   MALZEMENİN ADI    İSTENECEK BELGELER

       2            Yumurta                        HACCP veya ISO 9000 Serisi Kalite Yönetim Sistem Belgesi

       3            Yoğurt                          TSE Belgesi veya HACCP veya ISO 9000 Serisi Kalite Yönetim Sistem Belgesi



1 nci Kısım Ekmek ve 4 üncü Kısım Yufka için Gıda Üretim Sertifikası/Belgesi veya Gıda Üretim İzin Belgesinin sunulması yeterli olup, ayrıca mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belge istenmemektedir.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

5 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Karadeniz Bölge Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı Kdz.Ereğli/ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
15 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

GARANTİ BANKASI yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Karadeniz Bölge Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı Kdz.Ereğli/ZONGULDAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
EKMEK 120000,00 KG
YUMURTA 200000,00 AD
YOĞURT 40000,00 KG
YUFKA 6000,00 KG