• İhale No
    2010/561690
  • İhale Adı
    Mustafa Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi 2011 Yılı Ameliyathane Servisine 46 Kalem Sütür / Sarf Malzeme
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ Uygulama Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SÜTÜR / SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

Mustafa Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi 2011 Yılı Ameliyathane Servisine 46 Kalem Sütür / Sarf Malzeme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/561690
1-İdarenin
a) Adresi:TAYFUR SÖKMEN KAMPÜSÜ MKÜ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BİNASI KAT :3 HATAY
b) Telefon ve faks numarası:326.2291000 - 326.2455653
c) Elektronik Posta Adresi:osmangulay1970@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Mustafa Kemal Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Ambarı
c) Teslim tarihi:Yüklenici ihale konusu sütur ve sarfları sözleşmenin imzalanmasını müteakip kurumun ihtiyacına göre ve kurumun belirlediği miktarlarda 2011 Aralık ayı sonuna kadar teslim edecektir. Yüklenici; idarenin siparişinden itibaren 20 gün içinde malzemeleri teslim edecektir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Tayfur Sökmen Kampusü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3. Kat Yemekhane Salonu.
b) Tarihi ve saati:05.01.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,

c) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

d) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi,

e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,



İsteklinin bu belgelerden birini sunması yeterli kabul edilir.

 


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


İhale sıra nosu 1 ile 16 arası olan kalemler için;



Ürünün raf ömrü 5 yıl olup, teslim tarihinden itibaren en az 4 yıl süreli kullanım ömrü kalmalıdır.



İhale sıra nosu 17 ile 25 arası olan kalemler için;



Teslim edilecek malzemenin kullanım ömrü en az 3 yıl olmalıdır.



İhale sıra nosu 26 ile 41 arası olan kalemler için;



Ürünün raf ömrü 5 yıl olup, teslim tarihinden itibaren en az 4 yıl süreli kullanım ömrü kalmalıdır.



İstekliler ihale sıra nosu 1 ile 16 arası olan kalemler ve ihale sıra nosu 26 ile 41 arası olan kalemler için;



teklifleri ile beraber garanti belgesi vermelidir.


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


İhale sıra nosu 1 ile 16 arası olan kalemler için;



a)TSE 5505 standardına uygun olmalıdır.”Boya Sabitliği Testi” standardına uygunluğu standardın 2.3.4 maddesi gereği TSE’den alınan bir belge ile belgelendirilmelidir.



b)Her kutuda ve poşetten imalatçı adı, ürün adı, USB ve EP (Metrik) değerleri, iplik uzunluğu, ipliğe bağlı iğnenin boyu, çember şekli, gövde yapısı ve 1/1 resmi bulunmalıdır. Ürünün seri numarası, üretim ve son kullanma tarihi, sterilizasyon şekli belirtilmiş olmalıdır, her poşet ve kutu üzerinde CE işareti yer almalıdır.



İhale sıra nosu 17 ile 25 arası olan kalemler için;



a)Sentetik absorbe olan multifilament cerrahi ameliyat ipliğinin çap değerleri (kalınlığı), mukavemeti (tensil kuvveti), iğne iplik bağlantı değerleri ve düğüm atma performansı EP ve USP’ ye uygun olmalıdır.



b)Sentetik absorbe olan cerrahi ameliyat ipliği Class III ürün olduğundan tasarım inceleme sertifikası da hazır bulundurulmalıdır



İhale sıra nosu 26 ile 41 arası olan kalemler için;



a)Her kutuda ve poşette imalatçı adı, ürün adı, USP ve EP (Metrik) değerleri, iplik uzunluğu, ipliğe bağlı iğnenin boyu, çember şekli, gövde yapısı ve 1/1 resmi bulunmalıdır. Ürünün seri numarası, üretim ve son kullanma tarihi, sterilizasyon ve şekli belirtilmiş olmalıdır.



b)Ambalajları üzerinde  Onaylanmamış kuruluş numarası ile birlikte CE işareti olmalıdır.


4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İsteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı ve 09.01.2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede güncellenerek ilan edilen “ Tıbbi Cihaz Yönetmeliği” , “ Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği” ve “ Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği” kapsamında bulunan ürünler için TİTUBB tarafından verilen Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna ilişkin bilgi ve belgeleri vereceklerdir. İstekliler, teklif edecekleri malzemelerin varsa EK:5A, EK:5C veya Emekli Sandığı Protokol Kodlarına ait bilgi ve belgeleri vereceklerdir. “İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, internet çıktısı olarak sunulabilir.”


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler Teknik şartnamede belirtilen kalemlerde İstenen miktarda numune sağlanmalı, numuneler denenmeli ve sonuca göre uygunluk olmalıdır.



İhale sıra nosu 26 ile 41 arası olan kalemler için;



Kutu içerisinde biri Türkçe olmak üzere iki dilde kullanım kılavuzu olmalıdır



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Tayfur Sökmen Kampusü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3. Kat Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Servisi HATAY adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Tayfur Sökmen Kampusü MKÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi Binası 3.Kat Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Servisi.
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim