• İhale No
    2017/272898
  • İhale Adı
    Müşteri Şikayetleri İle İlgili İyileştirme ve Çözüm Önerilerinin Belirlenmesine İlişkin Danışmanlık
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Pazarlık
  • İhale Tarihi
    08 Haziran 2017 10:00
  • İdare
    İETT Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

Bağlı Olduğu En Üst İdare BELEDİYELER
Bağlı Olduğu İdare  
İhaleyi Yapan İdare Adı İett Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı
İdarenin İli İSTANBUL

İhale Kayıt No 2017/272898
İhale Adı Müşteri Şikayetleri İle İlgili İyileştirme ve Çözüm Önerilerinin Belirlenmesine İlişkin Danışmanlık
İhale Türü - Usulü Hizmet - Pazarlık - Pazarlık (MD 21 F)
Kısmi Teklif Verilemez
İhale Branş Kodları (OKAS) 85312320
İhale Onay Tarihi 02.06.2017
İlanın Şekli Sonuç İlanı
İşin Yapılacağı Yer Müşteri Hizmetleri ve Kurumsal İletişim Dairesi Başkanlığı
İhale Yeri - Tarihi - Saati İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı, 4 ncü kat Komisyon Odası Şahkulu Mah. Erkan-ı Harp Sok. No:2 Metrohan Tünel 34420 Beyoğlu / İSTANBUL - 08.06.2017 10:00
İhale Durumu Sonuç İlanı Yayımlanmış

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim