• İhale No
    2012/17642
  • İhale Adı
    MUTFAK DEMİRBAŞ VE SARF MALZEMESİ ALIMI YAPILACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Osmaniye Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Osmaniye
  • İşin İli
    Osmaniye
  • Yayın Tarihi
    14 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MUTFAK DEMİRBAŞ VE SARF MALZEMESİ ALIMI YAPILACAKTIR
Osmaniye Devlet Hastanesi
2012 Yılı Mutfak Demirbaş ve Sarf malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/17642
1-İda re nin
a) Adresi : D 400 Karayolu Üzeri Akyar Köyü Civarı 80100 Osmaniye Merkez
Osmaniye
b) Telefon ve faks numarası : 3288261200 - 3288261224
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@odh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Osmaniye Devlet Hastanesi Ambar Deposu
c) Teslim tarihleri : Malzemelerin teslimi sözleşmeden sonra isteklilere yazılı olarak
bildirilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Osmaniye Devlet Hastanesi D 400 Karayolu Üzeri Akyar Köyü
Civarı 80100 Osmaniye
b) Tarihi ve saati : 09.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İsteklilerce Teklif edilen 8,9,10,11,12. ve 13. kalemlere ait en az iki (2) yıl üretici veya ithalatçı firma garanti
belgesi verilecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler tarafından Teklif edilen 1,2,3,4,5,6,7,15,16,17,18,19,20,21,22 23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,
5,36,37 38, 39,40 ve 41. Kalem malz.numuneleri ihale saatinden önce tutanakla (Firmanın kaşesi,ürünün adı ve ihale sıra numarası olacak şekilde) teslim edilecektir. Numune istenen kalemlerle ilgili numunesi olmayan isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
İstekliler tarafından teklif edilen 8,9,10,11,12,13 ve 14. Kalemlere ait teknik özellikleri gösterir orjinal broşür, katalog, CD, Kullanım kılavuzu vb. tanıtım belgelerini vereceklerdir. İstekli firma ayrıca katalog ve belgeler üzerinde teklif edilen cihazın bu ihalenin teknik şartnamesine uygun olduğunu ilgili madde numarasını işaretleyerek gösterecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Osmaniye Devlet Hastanesi Satınalma Odası D 400 Karayolu Üzerı Akyar Köyü Cıvarı 80100 Osmaniye adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Osmaniye ŞB. 05000006 NO.LU HS. iban:TR70 0001 2009 1680 0005 0000 06 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Osmaniye Devlet Hastanesi D 400 Karayolu Üzeri Akyar Köyü Civarı
80100 Osmaniye adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Plastik Çatal 1000000,000 adet
Plastik Kaşık 1200000,000 adet
Köpük Tabak 1200000,000 adet
Plastik Bardak 1200000,000 adet
Kaşık - Çatal Kılıfı 1000000,000 adet
Yağlı Kağıt 1000,000 Kğ.
Plastik Yapıştırıcı 1000000,000 adet
Yemek Servis Arabası 6,000 adet
Ekmek Dilimleme Makinesi 2,000 adet
Tepsi Toplama Arabası (tekli) 6,000 adet
Patates Soyma Makinesi 1,000 adet
Çay makinesi 4,000 adet
Fırın 1,000 adet
Bulaşık Makinesi 2,000 adet
Kaçerola (sos tenceresi) 8,000 adet
Gastronorm Küvet 8,000 adet
Helvane Tencere (küçük) 1,000 adet
Helvane Tencere (büyük) 1,000 adet
Kızartma Kevgiri 6,000 adet
Tek Saplı Tava 2,000 adet
Cam Sürahi 150,000 adet
Cam Su Bardağı 800,000 adet
Kevgir (12 numara) 10,000 adet
Kevgir (18 numara) 10,000 adet
Krom Leğen 10,000 adet
Doğrama Bıçağı 30,000 adet
Çırpacak (Çırpma Teli) 6,000 adet
Konserve Açacağı (Sanayi Tipi) 8,000 adet
Dolma Açacağı 12,000 adet
Limon Sıkacağı 6,000 adet
Bardak Basketi 5,000 adet
Kaşık ve Çatal Basketi 2,000 adet
Kase Basketi 4,000 adet
Tabak Basketi 3,000 adet
Cam Kavanoz 500,000 adet
Metal Kaşık 50,000 kutu
Metal Çatal 50,000 kutu
Çöp Kovası (küçük) 8,000 adet
Çöp Kovası (Büyük) 4,000 adet
Alüminyum Folyo 150,000 adet
Streç Film 100,000 adet