• İhale No
    2014/32310
  • İhale Adı
    MUTFAK MALZEMELERİ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutlak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Nisan 2014 14:00
  • İdare
    EDİRNE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MUTFAK MALZEMELERİ VE DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR

EDİRNE KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

MUTFAK MALZEMELERİ VE DEMİRBAŞ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/32310
1-İdarenin
a) Adresi : BARUTLUK MAH. ARNAVUTKÖY CAD. FIRINLAR SIRTI MEVKİ TOKİ 1. KISIM 22100 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842268245 - 2842268071
c) Elektronik Posta Adresi : khb22.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 93 KALEM MUTFAK MALZEMELERİ VE DEMİRBAŞ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Edirne Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Keşan Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Uzunköprü Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu ve Edirne Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ambar Memurluğu
c) Teslim tarihi : Teslimatlar mesai saatleri (08:00-16:00) içinde Edirne Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Keşan Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Uzunköprü Devlet Hastanesi Ambar Memurluğu, Edirne Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ambar Memurluğu’na sözleşmenin imzalanmasına müteakip 45 (kırk beş) takvim günü içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Edirne Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 21.04.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Edirne Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Edirne Şubesi Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği IBAN: TR590001200933500005000048 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
2Lİ UZUN AYAK OCAK 1 ADET
2NUMARA DELİKLİ KEVGİR 5 ADET
2NUMARA KEPÇE 5 ADET
3NUMARA DELİKLİ KEVGİR 17 ADET
3NUMARA KEPÇE 37 ADET
8NUMARA DELİKLİ METAL KEVGİR. 2 ADET
8NUMARA SEYREK TEL SÜZGEÇ (SAPLI) 2 ADET
8NUMARALI PİLAV KEPÇESİ 6 ADET
10NUMARA DELİKLİ METAL KEVGİR 4 ADET
10NUMARA İRİ DELİKLİ SÜZGEÇ 5 ADET
10NUMARA SEYREK TEL SÜZGEÇ (SAPLI) 5 ADET
10NUMARA SIK DELİKLİ SÜZGEÇ 10 ADET
10NUMARA KEPÇE 3 ADET
ALÜMİNYUMFOLYO 55 ADET
BENMARİLİYEMEK DAĞITIM ARABASI 3 ADET
BIÇAKBİLEME MAKİNASI 3 ADET
BIÇAKSETİ 3 ADET
BUZDOLABI DİK TİP 2 ADET
BUZDOLABI EV TİPİ 5 ADET
BUZDOLABIISI ÖLÇER 40 ADET
ÇAYOTOMATI 50 LT 2 ADET
ÇAYBARDAĞI VE ÇAY TABAĞI 450 ADET
ÇAYOTOMATI ( 9 LT) 5 ADET
ÇAYOTOMATI (20 LT) 4 ADET
ÇEKYAT 10 ADET
ÇELİKTAVA 5 ADET
ÇİFTKULPLU ÇELİK TAVA 2 ADET
ÇELİKTENCERE SETİ 4 ADET
ÇELİK-PİLAVMAKARNA SÜZGECİ 4 ADET
DELİKLİSERVİS KEPÇESİ 6 ADET
TEZGAHTİPİ EKMEK DOLABI 2 ADET
DİSPANSERPEÇETELİK 20 ADET
DÖVMEÇELİK ALMAN TİPİ ET DOĞRAMA BIÇAĞI 12 ADET
ELEKTRONİKMUTFAK TARTISI 1 ADET
ELEKTRONİKTERAZİ 1 ADET
ENDÜSTRİYELMUTFAK TİPİ EL BLENDIR 4 ADET
ENDÜSTRİYELSEBZE DOĞRAMA MAKİNASI 3 ADET
ETDOĞRAMA BLOĞU 5 ADET
GASTRONOMKÜVET 12 ADET
GENELAMAÇLI PALET (POLİÜRETAN) 33 ADET
GİYOTİNTİPİ BULAŞIK YIKAMA MAKİNASI 1000 TB/H 5 ADET
HAZIRLIKKÜVETİ (DERİN BOY) 3 ADET
ISINEM ÖLÇER CİHAZI 50 ADET
İSTİFRAFI 46*107*183 CM 4 ADET
İSTİFRAFI 46*122*180 CM 15 ADET
İSTİFRAFI 46*91*183 CM 10 ADET
KEKKALIBI 10 ADET
KEKİKVE PUL BİBERLİK (BEYAZ PORSELEN KAPAKLI) 110 ADET
KIZARTMATAVASI 3 ADET
KLİMA( 9000 BTU) 7 ADET
KOMPLEPASLANMAZ ÇELİK HELVANE TENCERE (KAPAKLI) (74*35 CM) 2 ADET
KOMPLEPASLANMAZ ÇELİK HELVANE TENCERE (KAPAKLI) (105*45CM) 7 ADET
KOMPLEPASLANMAZ ÇELİK HELVANE TENCERE (KAPAKLI) (84*35CM) 4 ADET
KONVEKSİYONLUFIRIN 10 GN 2/1 GAZLI 1 ADET
MENAJTAKIMI CAM (YAĞDANLIK, LİMONLUK, SİRKELİK 85 ADET
PASLANMAZÇELİK EKMEK DOLABI 1 ADET
PASLANMAZÇELİK İSTİF RAFI (SOĞUK DEPO İÇİN)• 150 * 40 * 150 CM 1 ADET
PASLANMAZÇELİK KEPÇE KEVGİR DOLABI 120 * 50 * 160 CM 3 ADET
PASLANMAZÇELİK MALZEME DOLABI 1 ADET
PASLANMAZÇELİK PERFORE İSTİF RAFI (TENCERELER İÇİN) 20 * 80*160 CM 1 ADET
PASLANMAZKIYMA MAKİNASI 1 ADET
PATETESSOYMA MAKİNASI 3 ADET
PhMETRE 4 ADET
PLASTİKKİLİTLİ SAKLAMA KABI(45*31*24 CM) 70 ADET
PLATEIZGARA 3 ADET
PORSELENÇORBA KASESİ 3.175 ADET
PORSELENDÜZ PİLAV TABAĞI 2.975 ADET
PORSELENSALATA TABAĞI 2.975 ADET
PORSELENYEMEK TABAĞI 2.975 ADET
YÜKTAŞIMA ARABASI 7 ADET
RONDO 3 ADET
SANAYİTİPİ YER OCAĞI 1 ADET
SANDALYE(KONFERANSTİPİ) 55 ADET
SEBZEDOĞRAMA BIÇAĞI 15 ADET
SEBZEDOĞRAMA TAHTASI 4 ADET
SEBZESÜZME KÜVETİ (DELİKLİ) 1 ADET
SERVİSKAŞIĞI 8 ADET
SERVİSMAŞASI 18 ADET
SERVİSTEPSİSİ (SELFORM) 2.125 ADET
SIZDIRMAZLASTİKLİ KÜVET KAPAĞI 20 ADET
SPATULA 11 ADET
TABAKPALETİ 2 ADET
TATLIÇATALI 2.100 ADET
TATLIKAŞIĞI 1.500 ADET
TEPSİTAŞIMA ARABASI (2'Lİ) 2 ADET
TEPSİTAŞIMA ARABASI (TEKLİ) 1 ADET
TERMOTRANS YEMEK TAŞIMA KABI 4 ADET
TERMOS(5LT) 36 ADET
YEMEKBIÇAĞI 3.700 ADET
YEMEKÇATALI STANDART MODEL 3.700 ADET
YEMEKKAŞIĞI STANDART MODEL 3.700 ADET
YEMEKSERVİS ARABASI 6 ADET
YEMEKSERVİS KEPÇESİ 15 ADET