• İhale No
    2011/150291
  • İhale Adı
    MUTFAK VE EV İDARESI KOORD. SARFLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ekim 2011 14:00
  • İdare
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    30 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


MUTFAK VE EV İDARESI KOORD. SARFLARI SATIN ALINACAKTIR
Do kuz Ey lül Ü niv er sit esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma H a st a nesi
2012 Yılı Mutfak Ve Ev İdaresı Koord. Sarfları İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/150291
1-İda re nin
a) Adresi : Inciralti Kampüsü Mithatpasa Caddesi 1606 35340 Balçova İzmir
b) Telefon ve faks numarası : 2324122410 - 2324122199
c) Elektronik Posta Adresi : dsi@deu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin İmzalanmasından Sonra 02.01.2012-31.12.2012
Tarıhlerı Arasında Tıbbi Sarf Deponun İhtiyacı Doğrultusunda
Peyder Pey Teslim Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dokuz Eylül Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi İhale
Salonu,Mithatpaşa Cad.No:1606 İnciraltı Kampüsü Balçova Izmır
b) Tarihi ve saati : 27.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
7.Grup Dıspencer Uyumlu Rulo Havlularla Birlikte Verılecek Cihazların Sarf Kullanım Süresince Bakım
,Onarım (Arızaya Müdahele Süresi En Çok 48 Saat) Ve Pilleri Yüklenici Firmaya Ait Olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tüm Kalemlerle İlgili Numune İstenmekte Olup İhale Sırasında Teknik Komisyona Teslim Edilecektir.Ayrıca
Teknik Şartnamelerde İstenen Bilgi/Belgeler İhale Dosyasında Bulunacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı D.E.Ü Döner Sermaye
İşletmesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Balvova Subesı TR840001500158007290318513 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dokuz Eylül Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz Yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
OPTIKLI ÇAY BARDAGI 400,000 ADET
OPTIKLI CAM ÇAY TABAGI 400,000 ADET
CAM SU BARDAGI 5000,000 ADET
KAPAKLI CAM SÜRAHİ 350,000 ADET
CAM TUZLUK 200,000 ADET
ÇAY FINCANI 96,000 ADET
ÇAY KASIGI 192,000 ADET
PORSELEN CUKUR YEMEK TABAGI 3000,000 ADET
PORSELEN KAYIK TABAK 2000,000 ADET
SPATULA 30,000 ADET
CAM BAHARATLIK 150,000 ADET
YEMEK ÇATALI 500,000 ADET
YEMEK KAŞIGI 500,000 ADET
TEL SÜZGEÇ 20,000 ADET
TELLI KEVGIR 10,000 ADET
SEBZE DOGRAMA BICAGI 40,000 ADET
ET SIYIRMA BICAGI 20,000 ADET
ET DOGRAMA BICAGI 10,000 ADET
SEBZE SOYACAGI 30,000 ADET
FRITOZ SUZGECI 15,000 ADET
ÇATAL KUCUK 48,000 ADET
ÇIRTMA TELI BATTAL BOY 10,000 ADET
KAHVE FINCANI(TURK KAHVESI) 48,000 ADET
YEMEK TEPSISI 900,000 ADET
CAM BİBERON 240ML 200,000 ADET
CAM BIBERON 150 ML 150,000 ADET
SEBZE MEYVE DEZENFEKTANI 700,000 KG
DISPENSER PEÇETE 250LIK 15000,000 ADET
POLIETILEN KAPAKLI ŞİŞE 1/2LT 12000,000 ADET
PLASTIK KASE KAPAGI 15000,000 ADET
PLASTIK KASE 30000,000 ADET
ALUMINYUM SUPANGLE KASESI 25000,000 ADET
TEK KULLANIMLIK KOLLUK 130000,000 ADET
SEFFAF KILITLI POŞET 300000,000 ADET
EKMEK KASASI POŞETI 25000,000 ADET
KAPAKLI ÜÇ GÖZLÜ KÖPUK TABAK 23A 400000,000 ADET
KÖPÜK TABAK 100LUK 500,000 PAKET
KÜRDAN (1000 LIK PAKET) 400,000 ADET
NAYLON TORBA 20X30 1KGLIK 3500,000 KG
PLASTIK SERVIS BICAGI 100LUK 250,000 PAKET
PLASTIK ÇATAL BUYUK BOY 100LUK 400,000 PAKET
PLASTIK KAŞIK BÜYÜK BOY 100LUK 200,000 PAKET
KÖPÜK BARDAK 100000,000 ADET
KAGIT RULO HAVLU 30000,000 ADET
TUVALET KAGIDI 100000,000 ADET
DISPENCER UYUMLU RULO HAVLU (METRE) 3000000,000 METRE