İhale no | : | Nakit Taşıma Hizmeti Alımı |
Alım usulü | : | X |
Birimi | : | İzmir Deniz A.Ş. |
İhale Tarihi | : | 2016-10-28 10:00 |
İhale dokuman linki | : |
İZMİR deniz işletmeciliği
NAKLİYE VE TURİZM TİCARET A.Ş. ....................... . .
İZMİR BUYUKŞEHIR BELEDİYESİ İZDENİZ A.Ş.
TEKLİF İSTEME FORMU
DTN: 16DT441883
İlgili Birim: MUHASEBE ve MALİ İŞLER MÜD. - FİNANSMAN SERVİSİ Teklif İsteme Tarihi: 24.10.2016
SIRA NO |
SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ |
Birim |
Miktar |
Birim Fiyat (KDV Hariç) |
Toplam Tutarı (KDV Hariç) |
1 |
NAKİT TAŞIMA VE NAKİT İŞLEME HİZMETİ (01.01.2017-31.12.2017) |
GÜN |
157 |
|
|
Yukarıda belirtilen Mal/Hizmetler teklif alma usulü ile satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu Teklif İsteme Mektubunu idaremiz satmalma birimine irrtkalı ve kaşeli olarak kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederim. / I |
TEKLİF VERME VE SATINALMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR: /
1. Teklifinizi en geç 28.10.2016. saat 10:00’a kadar İzmir Deniz İşletmeciliği Nakliye ve Turizm Tic. A.Ş. Satmalma Birimine gönderiniz.
1.1. Adres: Talatpaşa Bulv. No:59 Alsancak iş Merkezi K:3 D:305 Alsancak / İzmir
1.2. e-mail: kinal@izdeniz.com.tr, dqevlani@izdeniz.com.tr, aqundav@izdeniz.com.tr
1.3. Faks : 0 232 463 00 57
1.4. Tel : 0 850 360 0 350
2. Teklifinizi KDV hariç, Birim Fiyat ve Toplam Bedel olarak ve TL bazında veriniz. Teklif mektubunun ve teknik şartnamenin her sayfasını kaselevip imzalayınız. Varsa markasını mutlaka yazınız.
3. Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı Kamu İhale Kanunu Doğrudan Temin Usulü ile alımda veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’mızı yazınız. Doğrudan Temin Usulü ile alım yapılması halinde aşağıdaki şartlar geçerlidir.
4. Teklif mektubunda vermiş olduğunuz fiyatlar Teknik Şartnamede aksine bir süre yoksa 30 (otuz) gün süreyle geçerli olacaktır.
4.1. Cezalara ilişkin hususlar Sözleşme Tasarısında belirtilmiştir,
4.2. Söz konusu alımda sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme tutarının % 0.948 (binde 9.48) oranında sözleşme damga vergisi yüklenici tarafından sözleşmenin imzalanmasından itibaren yasal süresi içinde Vergi Dairesine yatırılacak ve alınacak belge fatura ile teslim edilecektir.
4.3. Ödemeye ilişkin hususlar Sözleşme Tasarısında belirtilmiştir.
4.4. Teklif veren firmalar, yukarıdaki şartlarla birlikte. Teknik Şartname ve Sözleşme Tasarısında belirtilen hususları avnen kabul etmiş savılır.
4.5. idare mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
5. Teklif veren firmalar bağlı bulundukları Vergi Daireleri ve Vergi Numaralarını belirtecektir. Gerçek kisi olması halinde T.C. Kimlik No'sunu belirtecektir. Tekliflerle ilgili ihtilaf halinde kurum kayıtları esas alınacaktır.
6. Teklif mektubunda teklif edilen bedel rakam ve yazı ile yazılmalı, üzerinde kazıntı silinti ve düzeltme bulunmamalıdır. Ad, Soyad ve Ticaret Unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişiler tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.
7. 6183 sayılı kanunun 22/a maddesi gereği 1.000,00 (bin)TL’yi geçen tüm ödemelerde “Borcu Yoktur” belgesini firma ibraz edecektir.
8. ihale ilanlarımızı (www.izdeniz.com.tr) internet adresimizden takip edebilirsiniz.
Ek: 3 Sayfa Teknik Şartname 5 Sayfa Sözleşme Tasarısı
TEKLİF VEREN KİSİNİN/FİRMANIN: Adı, Unvanı :
Vergi No Adres
Tel/Faks :
Teklif Tarihi
TEKNİK ŞARTNAME TARİHİ: |
12.10.2016 |
|
TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI: |
2016MMİ10001 |
|
TEKNİK ŞARTNAME KONTROL NUMARASI: |
14.10.2016 13:12:43 |
2017 YILI NAKİT TOPLAMA-İŞLEME HİZMET ALIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İDARENİN ADI : İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİC. A.Ş. (İZDENİZ)
2. İDARENİN ADRESİ : HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI VAPUR İSKELESİ
KARŞIYAKA-İZMİR
3. İDARENİN TELEFONU : 0(232) 330 50 71 FAKS NO: 0 (232) 362 41 26
4. TEKLİFLERİN VERİLECEĞİ ADRES, TELEFON VE FAKS NUMARASI:
TALATPAŞA BULVARI NO:59 D: 304-305 ALSANCAK İŞ MERKEZİ KONAK - İZMİR TEL: 0 (232) 404 09 09 - 15 FAKS: 0(232) 463 00 57
dKeyiani@izdeniz.com.tr kinalffiizdeniz. com.tr aRundav@izdeniz.com.tr
2017 yılı Nakit Toplama, İşleme Hizmet alımı.
İşletmemize ait aşağıda dökümü yapılan iskele ve gişelerde biriken nakitlerin (banknot ve madeni para) toplama, para sayma ve işleme hizmeti.(Üçkuyular ve Bostanlı iskelelerinde "Dolum Gişesi” ve “Arabalı Geçiş Gişesi” birbirinden farklı 2 gişe olup, toplamda 7 iskele, 9 gişe bulunmaktadır.)
Üçkuyular iskelesi : Dolum gişesi, Arabalı Geçiş Gişesi,
Göztepe iskelesi : Dolum gişesi,
-Konak4skelesi ^Dolumgişesi,-
Pasaport iskelesi : Dolum gişesi,
Alsancak iskelesi : Dolum gişesi,
Karşıyaka iskelesi : Dolum gişesi,
Bostanlı iskelesi : Dolum gişesi, Arabalı Geçiş Gişesi.
7. TEMİNE İLİŞKİN İSTEK, ÖZELLİK VE ESASLAR
7.1. Yedi adet iskelede biriken nakitler haftanın üç günü (Salı-Perşembe ve Pazar) 08:00-13:00 saat aralığında toplanacaktır.
7.2. Yedi adet iskelenin günlük toplam tahmini hasılatı 60.000,00 - 80.000,00 (Altmışbin - Seksenbin) Türk Lirasıdır.
7.3. Haftanın üç günü toplanan nakitler (para) işlemeye tabi tutulacaktır. (Sayma, sıralama, desteleme vb.)
7.4. Salı, Perşembe ve Pazar günü toplanan nakitler; toplama gününü takip eden ilk iş günü en geç saat 10.00’a kadar şirketimizin Vakıfbank İzmir Şubesi hesabına yatırılacaktır. Salı ve Perşembe günü yapılan toplama işlemlerinde, toplama gününü takip eden gün resmi tatile denk gelirse: para toplama hizmeti ve parayı bankaya yatırma işlemi aynı gün gerçekleştirilecektir. Para toplama günlerinin resmi tatile denk gelme durumunda ise para toplama işlemi, sayma işlemi, desteleme işlemi ve raporlama
|
işlemleri aynı gün gerçekleştirilip, nakitler resmi tatilin bittiği ilk iş günü en geç saat 10:00’ a kadar bankaya yatırılacaktır. Pazar günü yapılan toplama işlemlerinde Pazartesi gününün resmi tatile denk gelmesi durumunda, para toplama ve sayım işlemi Pazar günü gerçekleştirilip, nakitler resmi tatilin bittiği ilk iş günü en geç saat 10:00’ a kadar bankaya yatırılacaktır.
7.5. Para toplama günlerinde Üçkuyular İskelesinde ki "Üçkuyular Arabalı Geçiş Gişesi” ne 1.750 TL (Binyediyüzellitürklirası) değerinde madeni para ( 1TL. ve 50 KRŞ. Adedi yüklenici firmaya bildirilecektir.) teslim edilip, karşılığı olan 1.750 TL. (Binyediyüzellitürklirası) değerinde kağıt para teslim alınacaktır.
7.6. Paranın yatırılması için belirlenen banka ve/veya şubesi ile tahmini tahsilat değeri, sözleşme süresi içerisinde işletmemizce değiştirilebilir. Yüklenici firma bu durumu peşinen kabul etmiş sayılır ve ek bir ücret talep edemez.
7.7. iskelelerde toplanan nakitler (madeni ve banknot) güvenli bir şekilde kapalı ve mühürlü poşette nakit döküm formu ve teslim makbuzu karşılığında izdeniz A.Ş. yetkili personelinden teslim alınarak, yüklenici firma nakit işleme merkezinde en az 3 farklı açıdan kamera kaydı altında para işleme işlemlerine tabi tutulacaktır.
7.8. Nakitlerin muhafazası ve dökümü yapılması için gerekli olan evraklar, kapalı poşet, mühür, dayanıklı bez torba ve çuvalların temini ve iskelelere düzenli olarak dağıtımı yüklenici firmaya aittir.
7.9. Toplanan nakitler, Yüklematik dolumları ve Gişe dolumları için aynı hesaba ayrı ayrı yatırılıp 2 dekont alınacaktır.
7.10. Sayım raporları, sayım farklılıkları, mutabıklık raporları, sayımın yapıldığı gün; banka dekontları ise paranın bankaya yatırılma işlemlerin tamamlanmalarını müteakip bir saatlik süre içinde mail ortamında şirketimiz Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğüne gönderilecektir.
7.11. Para işleme (sayma, sıralama, desteleme) ve kıymet saklama hizmetleri yüklenici firma tarafından müşterek muhafaza kurallarına uygun olarak ve kamera kaydı altında gerçekleştirilecek, kamera kayıtları güvenlik sistemlerinde en az 3 (üç) ay süreyle saklanacaktır, işletmememiz ihtiyaç duyduğu takdirde yüklenici firma bu kayıtları 1 hafta içinde tarafımıza ibraz etmekle yükümlüdür.
7.12. Yüklenici firma para işleme işlemlerini gerçekleştirecek olan araçları operasyon sırasında uydu takip sistemi ile takip edecektir.
7.13. Yüklenici firma tarafından para toplama ve taşıma işi ile görevlendirilen personel listesi ile kullanılan araçların plakaları şirketimize güncel olarak her ayın ilk iş günü bildirilecektir. Personel değişikliklerinin bir kargaşaya meydan vermemesi için olası durumlarda şirketimize anında haber verilecektir.
7.14. Para işleme işlemlerinin yapılacağı gün veya günlerin resmi tatil, dini bayramlara, yılbaşına denk gelmesi durumunda yüklenici firma hizmetlerine aksatmadan devam edecektir.
7.15. İstekliler her bir toplama günü için KDV hariç birim fiyat teklifi vereceklerdir. Gerçekleşen işlemler için de her ay sonu hakediş yapılacaktır.
7-16. İşe başlama tarihi: 01.01.2017, iş bitim tarihi: 31.12.2017 (Belirtilen tarihler dahil)’dir. Bu zaman aralığına ilişkin 157 (Yüzelliyedi) gün para toplama işlemi yapılacaktır.
' 8. İSTEKLİLERDE ARANILAN ŞARTLAR, BELGELER VE YETERLİLİK KRİTERLERİ
8.1. Yüklenici taşıyacağı nakitler için tüm riskleri ve taşıyacağı nakit bedelinin tamamını kapsayacak şekilde sigorta yapacak olup, “Sigorta Poliçesinin” onaylı bir kopyasını veya “Sigorta Sertifikasını” veya idarenin sigortalandığına ilişkin "Sigorta Kanıt Belgesini” işe başlamadan önce firmamıza ibraz edecektir. Tüm nakitler yüklenici firmaya teslim edildiği andan itibaren sigorta kapsamında olacaktır. Yüklenici firma olası bir hırsızlık, kayıp, kaza, yangın, su basması, doğal felaket, salgın hastalık, zayi olma, kaybolma durumlarında sigorta sürecinin sonlanmasını beklemeden, olayın vuku bulduğu tarihten itibaren bir hafta içinde kendi kaynaklarından kayıp olan miktarın tamamını firmamıza ödeyecektir.
8.2. Sözleşmeden doğacak her türlü vergi,resim,harç vb. giderler yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
8.3. 1.000 TL.(Binlira) ve üzeri ödemelerde yüklenici firmadan vergi borcu yoktur yazısı istenecektir.
V ^ İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.
8.4. Sözleşme bedelinin %6’sı oranında kesin teminat mektubu alınır. Kesin teminat mektubu süresi 31.03.2018’ dir.
9. TEKLİFLERİN GEÇERLİLİK SÜRESİ
Alıma konu hizmet için alınacak tekliflerin geçerlilik süresi en az 30 (OTUZ) gün olmalıdır.
10. ÖDEME VERİ VE ŞARTLARIYLA AVANS VERİLİP VERİLMEYECEĞİ
(VERİLECEKSE ŞARTLARI VE MİKTARI İLE SÖZLEŞME KONUSU İŞLER İÇİN ÖDENECEKSE FİYAT FARKININ NE ŞEKİLDE ÖDENECEĞİ)
Bu iş için avans verilmeyecektir. İZDENİZ tarafından sözleşmeye/siparişe ait ödemeler, İZDENİZ A.Ş. Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü tarafından yapılacaktır. Alım konusu hizmetin teknik şartname, sözleşme ve alu-f» dokümanlarına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla, her ay sonu düzenlenecek hakkediş onay tarihinden itibaren fatura kesilecek ve 30 gün ödeme yapılacaktır.
11. İş bu teknik şartname, bu madde dâhil 11 [ana madde olmak üzere 3 (üç) sayfadan ibaret olup tarafımızca
12 / 10 /2016 Tarihinde imza altına alınmıştır.
MLZ. VE İKMAL MD.
|
|
|
||||||||
|
||||||||||
Gişeler Sorumlusu
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|