T.e.
SAĞLIK BAKANUĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KORUMU Ordu İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği resifi* Fatga Devlet Hastanesi
Sayı : 2325362 05.05.2017
Konu DosyalD: 32177
TEKLİF MEKTUBU
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalma birimine bildirilmesi hususunda;
Gereğim rica ederim. Hastanemiz Yoğun Bakım Servisinde Kullanılmak Üzere Ultrasonik Nebulizatör Kristali Alımı
Satın Alma Tarih ve Saati: 16.05.2017-09:48 ^
^^Zeki KUTLU/
Satın Alınacak Malın ^ |
s'*KDV Hariç Teklif |
|||||||
S.No |
Malı n/İşin Cinsi |
Miktarı |
Birimi |
UBB Kodu |
Marka |
Sut Kodu |
Fiyat |
Tutar |
I |
NEBÜLİZATÖR ULTRASONİK VAPORİZASYON KRİSTALİ Hikoneb Marka 906S Model Orjinal Kalite Nebulizatör Kristali |
4 |
Adet |
|
|
|
|
|
KDV Hariç Genel Toplam |
|
TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE !
1. Hastane malı alıp almamakta serbestir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir.
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.
6. Malzemeler orjinal ambalajında teslim edilecektir.
7. Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
8. Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firma faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.
11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5
Telefon: 0452 423 65 00-2103 Faks: 0452 424 16 55
E-Posta: ordudhs3.satinalma®saglik.gov.tr Web: www.fatsadh.gov.tr
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|