• İhale No
    2019/229292
  • İhale Adı
    NEFROLOJİ(DİYALİZ) TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2019 14:00
  • İdare
    Adana İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    21 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

NEFROLOJİ(DİYALİZ) TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/229292
1-İdarenin
a) Adresi : Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 YÜREĞİR/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223440303-3210-3247 - 3223441660
c) Elektronik Posta Adresi : asmsatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 13.kalem NEFROLOJİ(DİYALİZ) TIBBİ SARF MALZEME ALIMI yapılacaktır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İhale dokümanının bir parçası olan idaremize bağlı birimlerin ihtiyaç listesinde yer alan depolardır. Müdürlüğümüzce uygun görülmesi durumunda bağlı birimlerin ihtiyaç bildirmese dahi ihtiyacı olan birimlerin deposuna da teslimat yapılacaktır. Ayrıca, Müdürlüğümüze bağlı birimlerin herhangi bir nedenle taşınması veya yeni sağlık tesisi açılması halinde ürün teslimi bağlı birimin yeni hizmet binasında bulunan depolarına da yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : İhale konusu malzemeler idarelerin siparişlerine göre peyderpey teslim edilecektir. İşe başlama tarihinden itibaren bağlı sağlık tesislerinin ihtiyaçları doğrultusunda, yazılı siparişleri müteakip 10 (on) takvim günü içerisinde sipariş veren sağlık tesisine teslimat yapılacaktır. İş artışı dışında idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olacak olup, fazla teslimata ilişkin hiçbir şekilde ödeme yapılmayacaktır. Siparişe ilişkin tebligat işlemleri Mal Alım İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 6. maddesinde yer alan hükümler çerçevesince yapılacak olup, faks ile yapılan tebligatlarda bildirim tarihi tebliğ tarihi sayılır. Bu şekilde yapılan tebligatın aynı gün idare tarafından teyit edilmesi zorunludur. Teyit işleminin gerçekleşmiş kabul edilebilmesi için tebligatın iadeli taahhütlü mektupla bildirime çıkarılmış olması yeterlidir. Sağlık tesisi ihtiyacına göre yada stokla ilgili kanun ve/veya yönetmeliklerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program firmaya tebliğ edildikten sonra firma yeni programa uymak zorundadır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana İl Sağlık Müdürlüğü Yemekhane Salonu Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA
b) Tarihi ve saati : 20.06.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında, teklif ettikleri ürünlerden TİTUBB veya ÜTS kayıt bildirimleri yapılmış olan ürünler için ihale sıra numarasına göre belirtilmiş UBB numaralarını gösteren listeyi ihale dosyasında sunacaktır.

Sunulacak listede belirtilen UBB numaraları kullanılmak suretiyle https://titubb.titck.gov.tr/ veya Ürün Takip Sistemi(ÜTS)adresinden ürün / bayilik durumları, https://medula.sgk.gov.tr/MedulaUbbSorgu/pages/ubbBarkodSorgu.jsf adresinden ihale dökümanları arasında bulunan idare bazında ihtiyaç listesinde belirtilen SUT kodu ile ürün eşleşmeleri kontrol edilecektir.

Yapılacak kontrollerde TİTUBB veya ÜTS ürün/bayilik durumu uygun olmayan ve belirtilen SUT kodu ile eşleştirmeleri yapılmamış ürünlere ilişkin teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

İdare bazında ihtiyaç listesi içerisinde bulunan SUT kodlarından hatalı olduğu düşünülenler için ihalelere yönelik başvurular hakkında yönetmelik uyarınca şikayet başvurusunda bulunulabilecektir.

2) TITUBB/ÜTS Kapsamında olmayan ürünler için  söz konusu ürünleri teklif eden istekli ürünleri satmaya yetkili olduğuna dair üretici/ithalatçı/yetkili satıcı belgelerinden uygun olanının aslı veya asıla uygun suretleri ihale dosyasında sunacaktır. Fotokopi olarak sunulan belgeler kabul edilmeyecektir.

3-) Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereğince TİTUBB/ÜTS kapsamında olan ürünler için teklif veren istekliler satış merkezi yetki belgesi veya satış yeri yeterlilik belgesinden herhangi birini ihale dosyasında sunacaktır.

4-) Teknik şartnamede ihale komisyonuna sunulacağına dair hüküm bulunan diğer belgeler, ürün tesliminde muayane kabul komisyonuna sunulacak olup ihale dosyasına eklenmeyecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale ihtiyaç listesinde yer alan kalemlere teklif veren istekliler, teklif verdikleri kalemlere ait numuneleri (firma adı ve ürün sıra numarasını numune malzeme üzerine yazmak suretiyle) numune teslim tutanağı ile birlikte ihale saatinden önce satınalma birimine teslim edeceklerdir. Numune talep edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğu numune üzerinden değerlendirilecek olup, numunesi teknik şartnameye uygun olmayan malzemelere ait teklifler ile istenildiği halde numune teslim edilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Teslim  edilen numuneler,  İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılacağından  numuneler için kurumdan hiçbir ücret ve iade talep edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı ADANA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - Ziraat Bankası Stad Şubesi neznindeki TR780001001231380704445001 İBAN Nolu hesabına Doküman bedelini yatırarak Makbuz mukabilinde Merkezi Satınalma Biriminden alınabilir. İhaleye katılmak isteyen firmaların idareden döküman satınalabilmesi için ilk önce EKAP'a kayıtlı olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi Mustafa Kemal Paşa Bulvarı No:8 Yüreğir/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Arter - Ven seti 44.210 adet
Arter Ven Fistül İğnesi 35.110 adet
Bikarbonat Diyaliz Solüsyonu 45.915 takım
Diyalizör 1,4-1,6 m² 7.200 adet
Diyalizör 1,7-1,9 m² 45.610 adet
Diyalizör 2,0-2,2 m² 10.450 adet
Hemodiyaliz Cihazı Dezenfektanı 4.110 litre
Hemodiyaliz Geçici Katater 4.950 adet
Hemodiyaliz Kalıcı Katateri 650 adet
Karbon Filtre 10 İnç 148 adet
Kartuş Filtre 1 Mikron 10 İnç 20 adet
Kartuş Filtre 5 Mikron 10 İnç 94 adet
Endotoksin Filtresi 150 adet