AYDIN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2013-2014 YILLARI İL DÜZEYİNDE NEFROLOJİ SARF MALZEME TOPLU ALIM alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/104987 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulv. No: 96 09100 AYDIN MERKEZ/AYDIN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2562143362 - 2562124493 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | maliaydinkhb@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Aydın Devlet Hastanesi, Atatürk Devlet Hastanesi , Çine Devlet Hastanesi, Kuşadası Devlet Hastanesi, Germencik Devlet Hastanesi , Söke Devlet Hastanesi, Nazilli Devlet Hastanesi, Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nin tıbbi sarf depolarına peyderpey teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Malzemeler Sözleşmenin imzalanmasını müteakip hastane idarelerinin talepleri doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir.Malzemeler sipariş verildikten sonra 20 gün içerisinde ilgili hastanelerin tıbbi sarf depolarına teslim edilecektir.Tebligat kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Konferans Salonu Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulvarı No:96 09100 Aydın |
b) Tarihi ve saati | : | 29.08.2013 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
1. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün 2008/36 sayılı genelgesinde de belirtildiği üzere alımı yapılacak cmalzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firma teklifinde bu hususu belgeleyecektir.
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler teklif ettikleri malzemelere ait 2 'şer adet numuneyi orijinal ambalajında Numune Teslim Tutanağı ile birlikte ihale saatinden önce idareye sunmak zorundadır. Numune Teslim Tutanağının bir kopyası ihale teklif zarfı ile birlikte sunulacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 120 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI AYDIN ŞB. TR 280001 2009 5330 0004 000031 NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
ARTER VEN SETİ | 42.300 | ADET |
BİKARBONATLI DİYALİZ SOLÜSYONU-(TAKIM) | 41.500 | TAKIM |
DİYALİZÖR 1,3-1,4 m² HIGH FLUX | 600 | ADET |
DİYALİZÖR 1,5-1,7 m² HIGH FLUX | 4.700 | ADET |
DİYALİZÖR 1,8-1,9 m² HIGH FLUX | 3.600 | ADET |
DİYALİZÖR 2,0-2,2 m² HIGH FLUX | 2.500 | ADET |
DİYALİZÖR 1,0-1,2 m² LOW FLUX | 500 | ADET |
DİYALİZÖR 1,3-1,4 m² LOW FLUX | 4.450 | ADET |
DİYALİZÖR 1,5-1,7 m² LOW FLUX | 11.000 | ADET |
DİYALİZÖR 1,8-1,9 m² LOW FLUX | 10.200 | ADET |
DİYALİZÖR 2,0-2,2 m² LOW FLUX | 2.250 | ADET |
ARTER-VEN FİSTÜL İĞNESİ 18G-(ÇİFT) | 13.000 | ÇİFT |
CLEAN CART-A TOZ KARTUŞ | 1.730 | ADET |
CLEAN CART-C TOZ KARTUŞ | 5.440 | ADET |
tableT TUZ | 80.500 | KG |
25 MİKRON20 İNÇ.O-RİNGLİ KARTUŞ FİLTRE | 110 | ADET |
5 MİKRON 20 İNÇ.O-RİNGLİ KARTUŞ FİLTRE | 55 | ADET |
1 MİKRON 20 İNÇ.O-RİNGLİ KARTUŞ FİLTRE | 55 | ADET |
KALICI HEMODİYALİZ KATATERİ NO:28 DÜZ | 60 | ADET |
KALICI HEMODİYALİZ KATATERİ NO:36 DÜZ | 40 | ADET |
KALICI HEMODİYALİZ KATATERİ NO:24 KIVRIK UÇ | 50 | ADET |
KALICI HEMODİYALİZ KATATERİ NO:28 KIVRIK UÇ | 40 | ADET |
GEÇİCİ HEMODİYALİZ KATATERİ 12 F- 20 CM | 160 | ADET |
GEÇİCİ HEMODİYALİZ KATATERİ 12 F- 16 CM | 80 | ADET |
TERMOKİMYASAL DİYALİZ CİHAZI DEZENFEKTANI 5 LT.BİDONLARDA | 650 | ADET |
ARTER-VEN FİSTÜL İĞNESİ 16G-(ÇİFT) | 9.500 | ÇİFT |
YÜKSEK DÜZEY ALET DEZENFEKTANI | 250 | LİTRE |
KULLANIMA HAZIR TIBBİ ALET DEZENFEKTANI (ENDOSKOPİ MAKİNESİ İÇİN) | 300 | LİTRE |