• İhale No
    2012/112716
  • İhale Adı
    NETWORK SİSTEMİ ALTYAPI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Eylül 2012 10:00
  • İdare
    Darıca Farabi Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


NETWORK SİSTEMİ ALT YAPI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi-da rıca
2012 Yılı Network Sistemi Altyapı Cihazları Alımı ihalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/112716
1-İda re nin
a) Adresi : Fevzi Çakmak Mah. Dr.Zeki Acar Cad. No:62 41700 Darica/Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 02626564344 - 02626564348
c) Elektronik Posta Adresi : daricadh_ihale@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Darıca Farabi Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme Imzalanmasina Müteakip 60 Gün Içerisinde Teslim
Edilmelidir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Darıca Farabi Devlet Hastanesi Fevzi Çakmak Mah. Dr. Zeki Acar
Cad. No:62 41700 Darıca-Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 12.09.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Firma, teklif ettiği marka cihazları satmaya, bu sistemler ile ilgili teknik bakım, onarım ve destek hizmetini vermeye, çözüm sunmaya yetkili olduğunu, bu sistemlerin üreticisinden almış olduğu “Yetki” belgesi ile gösterecektir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Proje Kapsamında kullanılan her türlü aktif ekipmanın (anahtarlamacihazları, arabirimleri, vb.) enaz 3 yıl (A Tipi CihazHariç) yerinde garantisi olacaktır.
Tüm aktif Cihazların yazılım güncellemeleri (A Tipi CihazHariç) en az 3 yıl boyunca ücretsiz yapılabilecektir. A Tipi anahtarın yazılım güncellemeleri en az 5 (beş) yıl boyunca ücretsiz yapılabilecek şekilde teklif verilmelidir.
Ürün en az beş yıl garantili olmalıdır. Garanti süresince oluşabilecek arızalarda onarım, güç kaynağı, modül, GBIC gibi parça değişim veya ürün değişimi için herhangi bir ücret talep edilmeyecek şekilde teklif verilmelidir.
En az 5 (beş) yıl süre içinde ürünün garanti altında olduğu üretici tarafından belgelenmelidir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Kullanılacak kabinet EN 61587-1, IEC60917, IEC 60297 standartlarını içeren TSE Belgesine sahip olmalıdır. Kabinette tedarik edilen tüm hammaddeler RoHS'a uygun olmalıdır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Firma, teklifine, teklif ettiği marka cihazlar ile ilgili, orijinal katalog ve belgeleri koyacaktır.
Şartnamenin “Genel Şartlar” ve “Teknik Şartlar” başlıkları altında geçen her madde, firma tarafından aynı sıra ve düzende tek tek yanıtlanacaktır. Yanıtsız bırakılan, eksik yanıtlanan, anlaşılamayacak şekilde veya yoruma açık bir şekilde yanıtlanmış maddeler için, “istenen şartların firma tarafından yerine getirilemediği” kabul edilecektir.
Teknik şartnameye uygunluk belgesi verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Darıca Farabi Devlet
Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Darıca Farabi Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
A TİPİ ANAHTARLAMA CİHAZI 1,000 ADET
B TİPİ GİGABİT KENAR ANAHTAR CİHAZI 9,000 ADET
C TİPİ GİGABİT KENAR ANAHTAR CİHAZI 6,000 ADET
AĞ YÖNETİM YAZILIMI 1,000 ADET
KABLOLAMA (CAT 6 UTP) 260,000 ADET