NEVŞEHİR ÖZEL İDARESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Nevşehir İl Emmiyet Müdürlüğü Ana Hizmet ve Ek Binası İle İlçe Müdürlüklerine İnternet Güvenlik Duvarı Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/305907 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | 15 TEMMUZ MAH. ZÜBEYDE HANIM CAD.KAYSERİ YOLU 5.KM 50300 MERKEZ NEVŞEHİR MERKEZ/NEVŞEHİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3842151011/363 - 3842151018 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | info@nevsehirozelidare.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Tip-1 Yeni Nesil Güvenlik Cihazı (İl Merkezi Ek Binalar ve İlçe Emniyet Müdürlüğü 18 Adet / Tip-2 Yeni Nesil Güvenlik Cihazı (İl Merkezi Ek Binalar ve İlçe Emniyet Müdürlüğü 2 Adet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Nevşehir İl Emmiyet Müdürlüğü Ana Hizmet ve Ek Binası İle İlçe Müdürlüklerine |
c) Teslim tarihi | : | -İşe başlama tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim gününde malların teslimi ve montajı yapılıp devreye alınacaktır. -Son teslim tarihinin tatil gününe rastlaması halinde iş bu süre takip eden ilk iş günü mesai bitimidir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | 15 Temmuz Mah. Zübeyde Hanım Cad. Avanos Yolu 5 Km Nevşehir |
b) Tarihi ve saati | : | 09.07.2019 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1-Satın alınan ürünlerin kesintisiz olarak (365 gün, 24 saat) çalıştırılması hedeflenmektedir. 2-Teklif edilen sistemler kesin kabul tarihinden itibaren garanti süresi en az üç (3) yıldır. Garanti süresi ve lisans süresi, kesin kabul tarihinden itibaren başlayacaktır. 3-Alınan ürünlerin kurulumu Yüklenici tarafından gerçekleştirilecektir. 4-Yüklenici Firma, bu Teknik Şartname kapsamında; kurduğu tüm yazılım bileşenlerinin, lisans süreleri içerisinde yayınlanacak tüm yeni sürüm güncellemelerini, kural/veri tabanı güncellemeleri ile kurulumunu ve teknik destek hizmetlerini ek bir ücret talep etmeden sağlayacaktır. 5-Garanti süresince tüm arıza durumlarındaki bakım ve onarımlar donanımların kurulu bulunduğu, ek-3 tabloda belirtilen birimlerin adreslerinde kurulu olan Veri Merkezinde Yüklenici Firma tarafından ücretsiz yapılacaktır. 6-Yüklenici Firma, hatalı bir tasarım, planlama veya kurulumdan kaynaklanan bir sorun tespit edilmesi durumunda, ürünlerin bir kısmı veya tamamının yeniden kurulumunun gerekmesi durumunda, gerekli tüm çalışmaları ücretsiz olarak yeniden yapacaktır. 7-Yüklenici Firma, Teknik Şartname kapsamında kurulan sistemlerin bakım ve onarım sebebiyle kapatılması gerektiği durumlarda, idareden talepte bulunacak ve idare tarafından uygun bulunan tarih ve zamanda bu işlemi yapacaktır. 8-Yüklenici, sözleşme kapsamındaki ürün problemleri ve/veya bu problemler sonucu diğer cihaz ve sistemlerde oluşacak arızalan onarım hizmetlerinde tanımlanan problem inceleme ve güvenli hale getirme ve/veya parça değişimi ve/veya cihaz değişimi ve/veya konfıgürasyon faaliyetlerini gerçekleştirerek giderecektir. 9-Yüklenici Firma sözleşme süreci boyunca İdare tarafından şartname kapsamında alınacak olan donanım ve yazılımının yönetilmesi ve işletilmesi amacı ile talep edilen teknik destek, Yüklenici firma tarafından İdarece açılacak çağrı kapsamında ek bir ücret talep edilmeden ve ayda iki günü geçmeyecek şekilde verilecektir. 10-Yüklenici Firma sözleşme kapsamındaki ürün ayarları ve yapılandırılmasında her türlü desteğin verilmesi, sorunlarının giderilmesi ayrıca sorun olup olmamasına bakılmaksızın idarenin talebi doğrultusunda konfigürasyon veya yapılandırılma ayarlarını yapacaktır. 11-Garanti teknik destek ve kurulum hizmetleri başlığında belirtilen hususların yüklenici tarafından çağrı prosedürleri kapsamında yerine getirmemesi durumunda sözleşmenin cezai müeyyideler kısmı geçerli olacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nevşehir İl Özel İdaresi İhale Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Tip-1 Yeni Nesil Güvenlik Cihazı (İl Merkezi Ek Binalar ve İlçe Emniyet Müdürlüğü | 18 | adet |
Tip-2 Yeni Nesil Güvenlik Cihazı (İl Merkezi Ek Binalar ve İlçe Emniyet Müdürlüğü | 2 | adet |