NON-KONTAKT VİTREORETİNAL GÖRÜNTÜLEME ATAÇMANI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Tire Devlet Hastanesi
Non-Kontakt Vitreoretinal Görüntüleme Ataçmanı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/36671
1-İda re nin
a) Adresi : Atatürk Mah. İnönü Bulvarı No:1 Tire/İzmir 35900
b) Telefon ve faks numarası : 2325121522 - 2325112199
c) Elektronik Posta Adresi : tiredh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Tire Devlet Hastanesi Göz Ünitesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip,cihaz 45 (kırkbeş) gün içerisinde montajı yapılarak teslim edilecektir. Cihazların montajı yüklenici firmaya ait olup,herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.Tüm malzeme ,aksesuarları ile çalışır durumda teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Atatürk Mah. İnönü Bulvarı No:1 Tire/İzmir
b) Tarihi ve saati : 04.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilecek Cihaz T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır.Mal
Alımlarına ilişkin muayene ve kabul işlemlerini düzenleyen yönetmelik hükümleri esas alınacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Teklif veren firmalar teknik servis imkanlarını ve alt yapısını belgeleyecektir.(teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları, eğitim belgeleri, maaş bordrosu v.b.)
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen Cihazlar üretici ve/veya ithalatçı firmalar ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını belgeleyeceklerdir. (Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 01.03.2010 tarih 8301 sayı ve 2010/11 sayılı genelge) Teklif edilecek cihaz T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt edilmiş, Tıbbi Cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden , teklif edilen ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz
Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylanmış ürünün (barkod numarası,etiket ve marka adı) teklif mektuplarında
yazılı olacaktır.
Teklif edilecek cihaz TİTUBB a kayıtlı olacaktır. UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için Sağlık Bakanlığının yazıları ,yönetmelik ve genelge hükümlerlerine göre değerlendirme yapılacaktır.
-İstekliler,17.11.2010 tarih ve 27788 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tebliğ gereğince; İhale bildirim Yazılımı (EKAP için hazırlanan) tarafından hazırlanmış KIK Uzantılı XML dosyasını CD halinde teklif zarflarının içerisinde vereceklerdir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- Cihazlar en az 2 (iki) yıl garantili olacak ve bu garanti satıcı, temsilci ve üretici firma tarafından teklif dosyasında ayrı, ayrı verilecektir. Garanti süresince bakım onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra 24 saat içinde arızaya müdahale edilecek ve en çok 7 gün içinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır.
Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacak ve arızalı geçen her fazla gün için arızalardan dolayı cezai
(idari şartname ilgili maddede belirtilen miktarda) müeyyide uygulanacaktır.
2- Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici, temsilci ve satıcı firma taahhüt edecektir.
3-Teklif veren firma garanti süresi içinde her 4 ayda bir cihazda periyodik olarak performans testlerini de içeren kalite kontrol testlerini, periyodik bakımlarını ve kalite kontrol testlerinde sapma olması halinde kalibrasyonlarını da içeren ayar ve onarımları ücretsiz olarak yapacaktır. Firmalar cihazda yapılması gereken kalite kontrol testlerini ayrıntılı olarak belirteceklerdir. Bu işlemler mesai günlerinde ve kurumun uygun göreceği saatlerde ilgili kurum teknisyen veya görevli personelin nezaretinde yapılacaktır. Bu hususta Üretici veya distribütör firma ile birlikte Teklif veren firma dosyada yazılı olarak taahhütte bulunacaktır.
4- Üretici veya distribütör firma ile birlikte Teklif veren firma cihazda garanti sonu değişmesi muhtemel yedek
parçaların katalog no'larını ve isimlerini belirterek garanti sonu 5 yıl geçerli olmak kaydı ile fiyatlarını döviz
cinsinden belirteceklerdir. Bu husus dosyada yazılı taahhüt olarak bulunacaktır.
5- Üretici veya distribütör firma ile birlikte Teklif veren firma garanti sonu cihazın her 3 ayda bir bakım yapılması şartı ile yıllık bakım ücretini yedek parça hariç ve dahil olmak üzere döviz cinsinden belirteceklerdir. Firmalar bakım esnasında cihazda yapacakları işlemleri liste halinde belirteceklerdir.Bu ücret parçasız bakım için ihale bedelinin %3 ünü parça dahil bakım için ihale bedelinin %6 sını geçmeyecektir.
Ayrıca cihazda her 6 ayda bir kalite kontrol testleri ve gerekiyor ise kalibrasyon yapılacaktır. Firmalar bu işlem için talep edecekleri ücreti belirteceklerdir.
6-Kurum idaresi garanti sonu farklı bir firma ile bakım anlaşması yapmak isterse yedek parça temininde ve cihazda varsa şifre uygulamasında rekabet kurulunun 18.02.2009 tarih ve 09-07/128-39 sayılı kararı gereğince hareket edileceği hususunda üretici veya ana distribütör firma taahhüt verecektir.
Bu hususlar dosyada yazılı taahhüt olarak bulunacaktır.
7- Teknik servis garanti ve yedek parça bölümü alt maddelerinde belirtilen tüm hususlarda teklif veren firma imalatçı veya distribütör firmanın bayisi ise; teklif veren firma ile birlikte imalatçı veya ana distribütör firma ortak sorumludur. Teklif veren bayinin herhangi bir sebepten dolayı hizmet verememesi durumunda tüm hizmet imalatçı veya distribütör firma tarafından verilecektir. Bu hususta imalatçı veya ana distribütör firma dosyada yazılı taahhüt verecektir.
8- Cihaz imalatçı veya ana distribütör firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış ve verilen hizmetin kapsamı TS 12426 Yetkili Servisler- Tıbbi Cihazlar İçin- Kurallar olan Satış Sonrası Hizmetleri yeterlilik belgesi olmalı ve teklif ile birlikte verilmelidir.
9- Teklif veren firmanın TS 12426 Yetkili Servisler- Tıbbi Cihazlar İçin- Kurallar kapsamında TSE hizmet yeri yeterlilik belgesi olmalıdır. Bu belge teklif ile birlikte verilmelidir.
10- Firmalar şartname tüm maddelerine ayrı , ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu
cevaplar
marka
.model Non-Kontakt Vitreoretinal Görüntüleme Ataçmanı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı kalacaktır.
Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmanın
teklifleri ret edilecektir.
11- Teklifleri değerlendirme komisyonu gerekli gördüğü hallerde demostrasyon isteyebilir. Demostrasyon istendiğinde firma demostrasyonu anılan cihazı cihazın kurulacağı mahalle getirerek gerçekleştirecektir Firma bu şartı kabul ettiğine dair taahhüdü teklif ile birlikte verecektir.
12-Firma cihazları ücretsiz olarak monte edecek ve tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
13-İhaleyi alan firma, cihazların kullanımı, bakımı ve olası arızaların giderilmesine ilişkin kendi eğitilmiş
personeli tarafından, hastane idaresince belirlenecek 2 kullanıcı personele ve 2 teknik servis personeline 2 tam gün montajı tamamlanmış cihaz üzerinde ücretsiz eğitim verecektir. Bu koşul teklif dosyasında firmaca taahhüt edilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tire Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tire Devlet Hastanesi İhale Komisyon Başkanlığı adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Non-Kontrakt Vitreoretinal Görüntüleme Ataçmanı | 1,00 | ADET |
NON-KONTAKT VİTREORETİNAL GÖRÜNTÜLEME ATAÇMANI Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Tire Devlet Hastanesi
Non-Kontakt Vitreoretinal Görüntüleme Ataçmanı ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/36671
1- İda re nin
a) Adresi : Yeni Mah.Maltepe Mevkii Tire/İzmir 35900
b) Telefon ve faks numarası : 2325121522 - 2325112199 c) Elektronik posta adresi : tiredh@ism.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 22.03.2012 - 2065
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İhale İlanının 4.1.1.3. maddesinde ve Tip İdari Şartnamenin 7. maddesinin (ı) bendinde belirtilen
"Teklif edilecek Cihaz T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır.Mal
Alımlarına ilişkin muayene ve kabul işlemlerini düzenleyen yönetmelik hükümleri esas alınacaktır." Sehven
yazılmış olup,
İhale İlanının 4.1.1.3. maddesi ve Tip İdari Şartnamenin 7. maddesinin (ı) bendi ;
"Teklif edilecek Cihaz T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır.UBB kaydı gerektirmeyen ürünler için Sağlık Bakanlığının yazıları ,yönetmelik ve genelge hükümlerlerine göre değerlendirme yapılacaktır." olarak düzeltilmiştir.