TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 18/05/2018 kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : Ahmet ÖZTÜRK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslimedilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ- 1 ADET
EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SİSTEMİ
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Geçici olarak intraserebral sıvınındrenajına imkan verecek şekilde olmalıdır.
2. Intraventriküler basıncınmonitorizasyonuna ve ayarlanmasına imkan verecek
donanımda olmalıdır.
3. Sistemde renk kodlu 2 adet 3 yollumusluk iğneli ve iğnesiz giriş imkanı
bulunmalıdır.
4. Sistemde damla haznesinin altında veüstünde 2 adet, Torbanın altında 1 adet
olmak üzere toplam 3 adet klempbulunmalıdır.
5. Sistemin etkin şekilde havalanmasınısağlayan ve filtrede pıhtılaşmayı önleyen
hidrofobik güvenlik tıkacı olmalıdır.
6. Sistemde güvenli BOS drenajınısağlayacak 70cc lik damla haznesinden oluşan 1
ölçüm bölümü bulunmaktadır.
7. Sistemin 90 dereceden 180 dereceyekadar hareket etmesi durumunda sıvının
geri kaçışını (anti-reflü) önleyecek checkvalf bulunmalıdır.
8. Sistemde bos örneklemesi ve/veyasisteme ilaç verilmesine imkan verecek
enjeksiyon bölümü bulunmalıdır.
9. Sistemde 700 ml hacminde drenaj torbasıbulunmalıdır.
10. Sistemde mevcut Drenaj Torbasınınhacmi 700 ml’den daha az kapasiteli setler
için teklif veren firmalar toplam teslimedilen adet kadar ücretsiz yedek torba
vermeyi taahhüt etmelidir.
11. Sistemde toplam 2 metre uzunluğundahasta hattı, bağlantılar, lüer konektör
bulunmalıdır.
12. Drenaj torbası dolması durumundagüvenli şekilde boşaltılabilecek yapıda
olmalıdır.
13. Torba ve damlalık üzerinde mikroporgözenekli su geçirmez ventilasyon filtresi
bulunmalıdır
14. Ventriküler kateterin kanamalıdurumlarda dahi tıkanma riskini en aza indiren
geniş oval delikleri olmalıdır.
15. Ventriküler kateter 3.0 mm dışçapında, 1.6 mm iç çapında ve 350 mm
uzunluğunda olmalıdır.
16. Ventriküler kateterin üzerinde her 1cm’yi gösteren koyu renkli işaretler ve
rakamlar olmalıdır.
17. Ventriküler kateteri sütur ile tespiteimkan veren aparat bulunmalıdır.
18. Ventriküler kateter ve drenaj sistemiarasında güvenli bağlantıya olanak veren
lüer adaptör bulunmalıdır.
19. Sistemin en az 2 yıl miad süresiolmalıdır.
20. Ventriküler kateterle birlikte kılavuzteli ve eğimli trokar olmalıdır.
21. Sistem çift paketlemiş sterilambalajında ve koruyucu karton kutu içinde
olmalıdır.
22. Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamakamacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot
numarası bulunması zornludur,bir bütünolarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların(plak,vida,çivi,kilit vidası,nail
cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabulerkap,femoral
komponent,tibialkomponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal
ve interal fiksatörü oluşturanher bireleman……v.b)ayrı lot numrarası olması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi birproblemle karşılaşıldığında imal edilen
malzeme üzerinde bulunan lot numarasındanhareket ederek izlenebilirliğe ait
kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
23. Lot numarasıyla birlikte tümparçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi
Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunmasızorunludur. Bir bütün olarak
kullanılan malzemelerde bütünü oluşturanher bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit
vidası, nail cap, stem, stem, baş,medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap,
femoral komponent , tibial komponent,polietilenliner, stem, pegler, metal
kamalar, eksternal ve internal fiksatörüoluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir
barkod numarası olması zorunludur. Barkodnumaraları, kullanılan malzemenin
Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) faturaedilebilmesi açısından mutlaka faturada
gösterilecektir.
24.-İhalenin uhdesinde kaldığı firmahastanın ameliyat olduğu gün malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi
malzeme birimine teslim edecektir.
25. Yaklaşık maliyet tekliflerinde vehastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan
SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
|