• İhale No
    1620726
  • İhale Adı
    NÖROŞİRURJİ A.D- Ahmet ÖZTÜRK
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    18 Mayıs 2018 17:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    18 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ A.D- Ahmet ÖZTÜRK

  İhale Notu   : NÖROŞİRURJİ A.D- Ahmet ÖZTÜRK
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  18.05.2018
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

 TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 18/05/2018 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 17.00’den sonra gelenfiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : Ahmet ÖZTÜRK 

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslimtarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklifolarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmınıalmakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklifedilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasındandoğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleridâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLERDEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLENFATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATIBELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLERDEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:   45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   Celal BayarÜniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTANSONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURAnın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesiile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİGEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELERİÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesigerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:              CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                           ADETİ

EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ- 1 ADET

 

EKSTERNAL VENTRİKÜLER DRENAJ SİSTEMİ

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1. Geçici olarak intraserebral sıvınındrenajına imkan verecek şekilde olmalıdır.

2. Intraventriküler basıncınmonitorizasyonuna ve ayarlanmasına imkan verecek

donanımda olmalıdır.

3. Sistemde renk kodlu 2 adet 3 yollumusluk iğneli ve iğnesiz giriş imkanı

bulunmalıdır.

4. Sistemde damla haznesinin altında veüstünde 2 adet, Torbanın altında 1 adet

olmak üzere toplam 3 adet klempbulunmalıdır.

5. Sistemin etkin şekilde havalanmasınısağlayan ve filtrede pıhtılaşmayı önleyen

hidrofobik güvenlik tıkacı olmalıdır.

6. Sistemde güvenli BOS drenajınısağlayacak 70cc lik damla haznesinden oluşan 1

ölçüm bölümü bulunmaktadır.

7. Sistemin 90 dereceden 180 dereceyekadar hareket etmesi durumunda sıvının

geri kaçışını (anti-reflü) önleyecek checkvalf bulunmalıdır.

8. Sistemde bos örneklemesi ve/veyasisteme ilaç verilmesine imkan verecek

enjeksiyon bölümü bulunmalıdır.

9. Sistemde 700 ml hacminde drenaj torbasıbulunmalıdır.

10. Sistemde mevcut Drenaj Torbasınınhacmi 700 ml’den daha az kapasiteli setler

için teklif veren firmalar toplam teslimedilen adet kadar ücretsiz yedek torba

vermeyi taahhüt etmelidir.

11. Sistemde toplam 2 metre uzunluğundahasta hattı, bağlantılar, lüer konektör

bulunmalıdır.

12. Drenaj torbası dolması durumundagüvenli şekilde boşaltılabilecek yapıda

olmalıdır.

13. Torba ve damlalık üzerinde mikroporgözenekli su geçirmez ventilasyon filtresi

bulunmalıdır

14. Ventriküler kateterin kanamalıdurumlarda dahi tıkanma riskini en aza indiren

geniş oval delikleri olmalıdır.

15. Ventriküler kateter 3.0 mm dışçapında, 1.6 mm iç çapında ve 350 mm

uzunluğunda olmalıdır.

16. Ventriküler kateterin üzerinde her 1cm’yi gösteren koyu renkli işaretler ve

rakamlar olmalıdır.

17. Ventriküler kateteri sütur ile tespiteimkan veren aparat bulunmalıdır.

18. Ventriküler kateter ve drenaj sistemiarasında güvenli bağlantıya olanak veren

lüer adaptör bulunmalıdır.

19. Sistemin en az 2 yıl miad süresiolmalıdır.

20. Ventriküler kateterle birlikte kılavuzteli ve eğimli trokar olmalıdır.

21. Sistem çift paketlemiş sterilambalajında ve koruyucu karton kutu içinde

olmalıdır.

22. Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamakamacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot

numarası bulunması zornludur,bir bütünolarak kullanılan malzemelerde

bütünüoluşturan parçaların(plak,vida,çivi,kilit vidası,nail

cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabulerkap,femoral

komponent,tibialkomponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal

ve interal fiksatörü oluşturanher bireleman……v.b)ayrı lot numrarası olması

zorunludur.tedarikçi firma,herhangi birproblemle karşılaşıldığında imal edilen

malzeme üzerinde bulunan lot numarasındanhareket ederek izlenebilirliğe ait

kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

23. Lot numarasıyla birlikte tümparçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi

Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunmasızorunludur. Bir bütün olarak

kullanılan malzemelerde bütünü oluşturanher bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit

vidası, nail cap, stem, stem, baş,medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap,

femoral komponent , tibial komponent,polietilenliner, stem, pegler, metal

kamalar, eksternal ve internal fiksatörüoluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir

barkod numarası olması zorunludur. Barkodnumaraları, kullanılan malzemenin

Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) faturaedilebilmesi açısından mutlaka faturada

gösterilecektir.

24.-İhalenin uhdesinde kaldığı firmahastanın ameliyat olduğu gün malzeme

faturasını keserek, faturanın en geç 24saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi

malzeme birimine teslim edecektir.

25. Yaklaşık maliyet tekliflerinde vehastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan

SUT kodları mutlaka yazılacaktır.

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim