• İhale No
    1280592
  • İhale Adı
    NÖROŞİRURJİ B.D HASTA ADI HALİME YILMAZ İÇİN TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2017 15:00
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    03 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : NÖROŞİRURJİ B.D HASTA ADI : HALİME YILMAZ

  İhale Notu   : HASTA ADI : HALİME YILMAZ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  03.03.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :  
FAKS : 2337100
E-POSTA :  
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 TEKLİFMEKTUBU                  

 

                Hastanemiz NÖROŞİRURJİ  B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 03/03/2017 kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 15:00’densonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : HALİME YILMAZ

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBBnumaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareyeteslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan enavantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esasalınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarakverilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslimedilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene vekabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya birkısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği,teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti vedüzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkilikişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numuneisteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesininuygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanunhükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALANTEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASIHALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUTKODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELENTEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDAREKODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDAREADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİMALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olanFATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı dökümbelgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARAFAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILANMALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINABİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlakagörülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRANO:             CİNSİVE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

1.    MESH PLAK2 ADET

2.    MİNİ VİDA40 ADET

 

TİTANYUMPLAK VİDA SİSTEMLERİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.    Tüm plaklar saf titanyum maddeden vidalar titanyumalaşımdan mamul olmalıdır.(Ti6AL-7NB).ISO 5832 ve ASTMF 67 standartlarına uygunolmalıdır.

2.    Titanyum plak ve vida sistemlerinde mini(2.7mm)rekonstrüksiyon kilitli(2.4mm) sistem seçenekleri olmalıdır.

3.    Mini titanyum plaklar mini titanyum kompresyonplakları ve mini kilitli plaklar 1.0mm kalınlığında ve grade 2 titanyumdanmikro titanyum plaklar 0.6mm kalınlığında ve grade 4 titanyumdanrekonstrüksiyon plaklar 2.0mm kalınlığında ve grade 4 titanyum rekonstrüksiyonkompresyon plakları 1.7mm kalınlığında ve grade 4 titanyumdan rekonstrüksiyonkilitli plaklar 2.6mm kalınlığında ve grade 4 titanyumdan üretilmiş olmalıdır.

4.    Mini ve mikro komporesyon plak vidaları 2.0mm çapındaacil vidaları ise 2.3mm çapında olmalıdır. Mikro plak vidalar 1.6mm çapındaacil vidalar ise 1.9mm çapında olmalıdır. Rekonstrüksiyon plak vidaları 2.7mmçapında acil vidaları ise 3.0mm çapında olmalıdır.

5.    Mini kilitli plak vidaları 2.0mm çapında acilvidaları ise 2.3mm çapında olmalıdır. Rekonstrüksiyon kilitli plak vidaları2.4mm acil vidaları ise 2.7mm çapında olmalıdır. İstek doğrıltusunda değişikboy ve ebatları bulunmalıdır. 2.4mm vidaların kilitsiz vidaları da setiçerisinde bulunmalıdır.

6.    Tüm sistemlerdeki vidalarda Self-Tapping özelliğiolmalıdır.

7.    Mini kilitli ve rekonstrüksiyon kilitli plak ve vidasetleri içinde plak bikme işlemi esnasında vidalı delik formlarının bozulmasınıengelleyecek yardımcı vidaları bulunmalıdır. Mini kilitli plaklarınrekonstrüksiyon kilitli plakların vida yuvarları vidaların tam laraktesbştlenmesi amaçlı olarak yiv yapıda olmalıdır.

8.    Rekonstrüksiyon(2.7mm) ve rekonstrüksiyon kilitli(2.4m) sistem plakları için seylerin içerisinde plak çeşitlerine göre yapılmışkolay şekli verilebilir Template’leri olmalıdır.

9.    Mini(2.00öö) mini kilitli(2.0mm) için drill çapı1.6mm mikro(1.6mm) için drill çapı 1.2mm rekonstrüksiyon kilitli(2.4mm) içindrill çapı 1.6mm olmalıdır.

10.  Sistem içerisinde orbita tabanı ve orbita duvarıkırıkları için tasarlanmış plaklar olmalıdır. Buu plaklar uygulanacakları bölgeitibariyle 0.3mm kalınlıkta olmalıdır. Plakların hasta çeşitliliğine veanatomik yapıya uygun farklı ekilleri de olmalıdır.

11.  Sistem içerisinde İnter Maksiller fiksasyon için vidabaşında çelik bağalama tellerinin geöebileceği şekilde delkleri olan titanyuminter maksiler fiksasyon vidaları olmalıdır.

12.  İnter maksiller fiksasyon vidalarının drillgerektirmeyen Auto driver vida uçlu ve Self Tapping uçlu çeşitleri olmalıdır.

13.  Biyo uyumlu olmalıdır.

14.  Korozyona karşı dayanıklı olmalıdır. Katılımcı firmabelgelemelidir.

15.  Röntgende görülebilmeli CT ve MRI uyumlu olmalıdır. Katılımcıfirma belgelemelidir.

16.  Görünüş olarak yüzeylerinde katmer,çıkıntı,çapak,boşluk,çukur,gözenek,ezik,çatlak zımpara izi,son işlem artığı diğer yabancı maddler keskinkenar ve köşeler bulunmamalıdır.

17.  İstem yapılan ürünlerden ISO 9585 kalitestandartlarına göre test edilebilir özellikte olanlar için bükme test raporlarıihale dosyasına verilecektir. Bu test raporları teslim edilecek olan ürünlereait Lot numaralı(parti nolu) rünlere yapılmış olan test raporları olmalıdır.

18.  Teklif edilecek ürün grıplarından her bir gruba aitolan 1’er adet plak için öceden yapılmış olan “FATIQUE” test sonuları ihaledosyasına verilecektir.

19.  Ürünler uluslar arası ve ulusal standart kalitebelgeleri olmalıdır. İhaleye katılacak olan firmaların ISO 9001:2008,ISO13485:2003,MDD 93/42/EEC(CE) ve TSE(TSEK) belgeleri olmalı ve ihale dosyasındasunulmalıdır.

20.  İhalede teklif verilen tüm ürünlerin Sağlık Bakanlığıve Sosyal Güvenlik Kurumu onayları olmalıdır. Onaylı ürünlerin internetçıktıları ihale dosyasına sunulmalıdır.

21.  İstenilmesi halinde özellikle ağız içi fiksasyonlariçin tasarlanmış olan manuel veya mikro motor istemine bağlanarakkullanılabilen 90 derece açılı ağız içi trnavida sisteme dahil edilmelidir.

22.  İstemi yapılan tüm ürün gruplarının tamamına fiyatverilmesi sistemlerin birbiri ile uyumlu olması açısından zorunludur.(farklısistemler birbiri ile uyumsuzluk gösterir)

23.  İhale ile toplu satın alınacak plak ve vidasistemleri ile beraner aşağıda açıklaması yapılmış olan uygulama setleriücretsiz verilecektir. Hasta başı alımlarda ise uygulama setleri operasyonöncesi teslim edilecek,operasyon sonrası firmaya geri iade edilecektir.

24.  Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkodnumarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütünolarak kullanılan malzemerlde bütünü oluşturan her bir elemanın(plak,vida,çivi,kilit vidası,nail cap,stem,stem,baş,medüllertıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral komponent,tibialkomponent,polietilenliner,stem,pegler,metal kamalar,eksternal ve internalfiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur.Barkod numaraları kullanlan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) faturaedilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.

25.  İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliytolduğu gün malzeme faturasını keserek faturanın en geç 24bsaat içindehastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.

26.  Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanınfaturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır.

27.  SUT eski Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenina,b,c,d,e bentlerindeki özellikler firma tarafından belirtilmeli vegerektiğinde ibraz edilmelidir.

28.  Haileye teklif veren firmaların uygunluk tenetlenmesiamacıyla ürün numunelerini getrirmeleri gerekmektedir.

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim