• İhale No
    2011/26514
  • İhale Adı
    Ofis Mobilyaları
  • Sektör
    Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2011 10:00
  • İdare
    ESPİYE BELEDİYESİ Fen İşleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
OFİS MOBİLYALARI
ESPİYE BELEDİYESİ Fen İşleri Müdürlüğü

Ofis Mobilyaları
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/26514
1-İdarenin
a) Adresi:Merkez Mah. G.M.K. Cad. Sehit Özgün Özdemir Sok. 11 28600 ESPİYE GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası:4546114150 - 4546114274
c) Elektronik Posta Adresi:espiyebelediyesi@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Talep fişinin veya sipariş fişinin, yükleniciye teslim edildiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde, İdarece gösterilen yere partiler halinde teslim edilecektir. Teslimat sözleşme tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günü içerisinde peyder pey tamamlanacaktır.
c) Teslim tarihleri:1-Talep fişinin veya sipariş fişinin, yükleniciye teslim edildiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde, İdarece gösterilen yerlere partiler halinde teslim edilecektir.
2-Teslimat, sözleşme tarihinden itibaren, 30 (otuz) takvim günü içerisinde tamamlanacaktır.
3-İşin süresi: Sözleşme tarihinden itibaren, 30 (otuz) takvim günü içerisinde tamamlanacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Espiye Belediye Hizmet Binası Merkez Mah. G.M.KCad. Şehit Özgün ÖZDEMİR Sok. No:11 28600Espiye/GİRESUN
b) Tarihi ve saati:03.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


1-İstekli adına düzenlenen sanayi sicil belgesi,

2-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,

3-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi,

4-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesi


4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:


İsteklilerce, ihale tarihi itibariyle geçerlilik süresini doldurmamış; TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi, TS 12487 Hizmet Yeterlilik Belgesi, TS 18001:2008 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi, TS EN ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi Belgesi ve TSE Türk Standartları Enstitüsünden alınan TS EN 527-1, TS EN 12727, TS EN 13761, TS EN 14073-2, TS 5337-1 EN 1335-1 ve ÜBM-04-BK-004 standardına uygunluk belgesini sunacaklardır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Belediye hizmet binası-Fen İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Espiye Belediyesi Hizmet Binası-Fen İşleri Müdürlüğü
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
270 lik Makam Masası (Masa+Etejer+ Dolap+Sehpa+Toplantı Masası) 1,00 Takım
180 lik Makam Masası (Masa+Keson+Sehpa) 1,00 Takım
80*160 Dosya Dolabı 2,00 Adet
40*160 Dosya Dolabı 1,00 Adet
40*162 Dosya Dolabı 1,00 Adet
80*120 Dosya Dolabı 1,00 Adet
200 lük Müdür Masa (Masa+Etejer+Keson) 1,00 Takım
410*240 Arşiv Dolabı 1,00 Adet
180 lik Masa Derili (Masa+Etejer+Keson+Sehpa) 1,00 Takım
400*80*76 cm Kürsü 1,00 Adet
Platform 1,00 Takım
Müdür Koltuğu (63*71*109) 1,00 Adet
Müdür Koltuğu (47*51,5*120) 2,00 Adet
Müdür Koltuğu (62*65*104) 2,00 Adet
Misafir Koltuğu (62*65*91) 14,00 Adet
Krom Ayaklı İkili Koltuk (140*87*88) 2,00 Adet
Krom Ayaklı Tekli Koltuk (80*87*88) 2,00 Adet
Şef Koltuğu (62*62*88) 8,00 Adet
Konferans Koltuğu 20,00 Adet
220*260 Loca 1,00 Adet
Ahşap Ayaklı İkili Koltuk (130*68*82) 1,00 Adet
Ahşap Ayaklı Tekli Koltuk (67*68*82) 2,00 Adet