• İhale No
    2020/126004
  • İhale Adı
    Ofis Mobilyası ve Çalışma koltukları
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mart 2020 11:00
  • İdare
    BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Mart 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
OFİS MOBİLYASI VE ÇALIŞMA KOLTUKLARI

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ

Ofis Mobilyası ve Çalışma koltukları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/126004
1-İdarenin
a) Adresi : Cevdetpasa Cad. No:115 34342 Bebek BEŞİKTAŞ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0 (212) 359 67 34 - 0 (212) 287 19 79
c) Elektronik Posta Adresi : imid@boun.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 Kalem Ofis Mobilyası ve Çalışma Koltukları
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Boğaziçi Üniversitesi Kampüslerinde bulunan Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitim Bölümü, Dilbilim Bölümü, Yazı İşleri Şube Müdürlüğü ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı birimlerine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan ve işe başlanıldıktan sonra otuz (30) takvim günü içerisinde sözleşme konusu malzemeler ilgili birimlere teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Boğaziçi Üniversitesi Rektörlük Senato Toplantı Salonu Cevdet Paşa Cad. No:115 Bebek 34342 Beşiktaş/İST.
b) Tarihi ve saati : 23.03.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Boğaziçi Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cevdet Paşa Cad. No:115 Bebek 34342 Beşiktaş/İST. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
L Masa ve Seti (Keson, Sehpai Etajer) 3 adet
Kütüphane Dolabı 3 adet
Fileli Müdür Koltuğu 3 adet
Misafir Koltuğu 6 adet
Çift Yüzlü Kitaplık Rafı 2 adet
7 Çekmeceli CD Dolabı 17 adet
4 Gözlü Metal Emanet Dolabı 2 adet
18 mm Kolon Kaplama 1 adet
Yönetici Koltuğu 1 adet
Fileli Çalışma Koltuğu 1 adet