• İhale No
    2019/171008
  • İhale Adı
    ÖLÇÜLÜ MOBİLYA ALIMI (DOLAP,SEHPA,KİTAPLIK)
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Nisan 2019 14:00
  • İdare
    Doç. Dr. İsmail Karakuyu Simav Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kütahya
  • İşin İli
    Kütahya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    09 Nisan 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ÖLÇÜLÜ MOBİLYA ALIMI (DOLAP,SEHPA,KİTAPLIK)

DEVLET HASTANESİ -DOÇ. DR. İSMAİL KARAKUYU SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

ÖLÇÜLÜ MOBİLYA ALIMI (DOLAP,SEHPA,KİTAPLIK) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/171008
1-İdarenin
a) Adresi : DOÇ.DR.ISMAIL KARAKUYU SIMAV DEVLET HASTANESI 43500 SİMAV/KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 2745137048 - 2745136873
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmasimav@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : ÖLÇÜLÜ MOBİLYA ALIMI (DOLAP,SEHPA,KİTAPLIK)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Doç.Dr.İsmail Karakuyu Simav Devlet Hastanesi İlgili Birimleri
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin onayını takiben 90 gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Simav Doç.Dr.İsmail Karakuyu Devlet Hastanesi Satınalma Birimi - Yeni Mh.Dr.Naci Eren Cd.No:1 Simav/KÜTAHYA
b) Tarihi ve saati : 24.04.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Simav Doç.Dr.İsmail Karakuyu Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Simav Doç.Dr.İsmail Karakuyu Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PERSONEL SOYUNMA DOLABI 140 adet
TEDAVİ ODASI DOLABI 11 adet
SERVİS TEMİZLİK ODASI DOLABI 11 adet
DİNLENME ODALARI ORTA SEHPA 11 adet
DİNLENME ODALARI KİTAPLIK 11 adet
SERVİS SEKRETERİ DOLABI 6 adet
DİYALİZ SERVİSİ HASTA DOLABI 2 adet
DİYALİZ SERVİSİ DOLAP 1 adet
YOĞUN BAKIM SERVİSİ İLAÇ HAZIRLAMA DOLABI 1 adet
YOĞUN BAKIM SERVİSİ DOLAP 1 adet
KAN MERKEZİ DOLAP 1 adet
YOĞUN BAKIM SERVİSİ ORTA SEHPA 2 adet