• İhale No
    2016/45507
  • İhale Adı
    ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK KONTAKLI KARTLI SU SAYACI (QN=1,5 M3/H TEK HÜZMELİ) VE BASKILI SMART KART SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2016 10:00
  • İdare
    UÇHİSAR BELEDİYESİ HESAP İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Nevşehir
  • İşin İli
    Nevşehir
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    23 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK KONTAKLI KARTLI SU SAYACI (QN=1,5 M3/H TEK HÜZMELİ) VE BASKILI SMART KART SATIN ALINACAKTIR

UÇHİSAR BELEDİYESİ HESAP İŞLERİ

Ön ödemeli Elektronik kontaklı kartlı su sayacı (Qn=1,5 M3/h tek hüzmeli) ve baskılı smart kart alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/45507
1-İdarenin
a) Adresi : AŞAĞI MAHALLE DEĞİRMEN SOKAK NO:1 UÇHİSAR 50240 NEVŞEHİR MERKEZ/NEVŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 3842192005 - 3842192206
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@uchisar.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.250 adet Ön ödemeli Elektronik kontaklı kartlı su sayacı (Qn=1,5 M3/h tek hüzmeli) ve baskılı smart kart alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uçhisar Kasabası Uçhisar /Nevşehir
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına mütaakip 120 gün içinde malın teslimi ve montajı tamamlanacaktır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uçhisar Belediye Başkanlığı Hizmet Binası toplantı salonu aşağı Mahalle değirmen sokak No:1 UÇHİSAR/NEVŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 18.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) isteklikli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
Bu hükümler çerçevesinde İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya isteklinin adına düzenlenmiş sanayi sicil belgesi

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

ESKİ SU SAYAÇLARI SÖKÜLEREK SAYAÇ ENDEKSLERİ ALINARAK YENİ TAKILAN SAYACIN SERİ NO'SU İLE BİRLİKTE FORM DÜZENLENEREK BELEDİYEYE TESLİM EDİLECEKTİR.SERVİSE GÖNDERİLEN SAYAÇLAR TUTANAK İLE TESLİM ALINACAK SERVİSTEN GELDİĞİNDE BAŞKA BİR TUTANAKLA YERLERİNE TAKILACAKTIR. SATIŞ SONRASI SERVİS BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ 3 YIL BOYUNCA ÜCRETSİZ OLARAK YÜKLENİCİ TARAFINDAN KARŞILANACAKTIR.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

İSTEKLİ ,TS EN 17025 LABORATUVAR YETERLİLİK BELGESİNE SAHİP OLMALIDIR. TEKLİF EDİLEN SAYAÇLARIN 75/33/AT VEYA 2004/22/AT(MID)DİREKTİFLERİNE UYGUNLUĞU BELGELENMİŞ OLMALIDIR.İHALE KONUSU MALA İLİŞKİN OLARAK ÜRETİCİ FİRMANINN ISO 9001-2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEM BELGESİ BULUNMALIDIR.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel kuruluşlarına gerçekleştirilen elektronik kartlı su sayacı  satışları


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uçhisar Belediye Başkanlığı Hizmet Binası Muhasebe servisi aşağı Mahalle değirmen sokak No:1 UÇHİSAR/NEVŞEHİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uçhisar Belediye Başkanlığı Hizmet Binası Muhasebe servisi aşağı Mahalle değirmen sokak No:1 UÇHİSAR/NEVŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ön ödemeli Elektronik kontaklı kartlı su sayacı (Qn=1,5 M3/h tek hüzmeli) ve baskılı smart kart 1.250 adet
14 Mart 2016

İhale Tarihi 17.03.2016 14:00 olarak değişmiştir.

15 Mart 2016

İhale Tarihi 18.03.2016 10:00 olarak değişmiştir.