• İhale No
    2019/484824
  • İhale Adı
    Ön Ödemeli RF'li Elektronik Kartlı Su Sayacı
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ekim 2019 10:00
  • İdare
    AFYONKARAHİSAR BELEDİYESİ SU İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    04 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR

AFYONKARAHİSAR BELEDİYESİ SU VE KANALİZASYON MÜDÜRLÜĞÜ

Ön Ödemeli RF'li Elektronik Kartlı Su Sayacı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/484824
1-İdarenin
a) Adresi : KARAMAN MAHALLESI ALBAY REŞAT ÇİĞİLTEPE CADDESI NO:11 03100 AFYONKARAHİSAR MERKEZ/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve faks numarası : 2722144255 - 2722142783
c) Elektronik Posta Adresi : suvekanalizasyon@afyon.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ön Ödemeli RF'li Elektronik Kartlı Su Sayacı Alımı (3000 Adet)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü Su Tahakkuk Birimi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihleri : İşin süresi işe başlama tarihinden itibaren 75 takvim günüdür. Yüklenici; Sayaçların teslimatını aşağıda belirtildiği şekilde Afyonkarahisar Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü'ne teslim edecektir. Belediyemizce belirlenen teslimat programında değişikliğe gidilebilir. Aynı ay içerisinde idarenin yazılı talebi olmadan birden fazla teslimat yapılmayacaktır. Bu durumda yapılan değişiklik yükleniciye yazılı olarak bildirilecek, yüklenici mal teslimini buna göre yapacaktır. Sayaç dışındaki tüm malzemeler ve yazılım donanım ekipmanları ilk teslimatla birlikte gerekli montaj ve devreye alma işlemleri tamamlanarak çalışır durumda idareye teslim edilecektir. 1. Parti (Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde) = 1000 Adet 2. Parti ( ilk teslim tarihinden itibaren 30 Gün İçinde) = 1000 Adet 3. Parti (ikinci teslim tarihinden itibaren 30 Gün İçinde) = 1000 Adet TOPLAM = 3000 Adet


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KARAMAN MAH. ALBAY REŞAT ÇİĞİLTEPE CAD. NO:11 Kat:4 402 No'lu SALON 03100 AFYONKARAHİSAR
b) Tarihi ve saati : 25.10.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malıbelgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi

NOT: İsteklinin ihale konusu malı/malları teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığı hususu yetkili satıcılık belgesi ile tevsik edilmesi halinde yetkili satıcılık belgesi ekinde belgeyi düzenleyen imalatçı gerçek ve/veya tüzel kişiliğe ait a, b, c ve ç  bentlerinde belirtilen belgelerden birinin sunulması zorunludur. Söz konusu belgeleri sunmayan isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

1.) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya uluslararası onay kuruluşlarından alınmış 2004/22/AT Tip Onay belgesi veya 2014/32/AB belgesi.
2.) İhale konusu mala ilişkin TSE'den veya Uluslararası akreditasyon kurumlarından alınmış ISO 4064-1 Standardına Uygunluk Belgesi.
3.) Teklif edilen sayaçların IP68 koruma sınıfına uygun olduğunu belirten TURKAK veya Uluslararası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış belge.
4.) Teklif edilen sayaçların T.C. Sağlık Bakanlığı veya Avrupa Birliği üye ülkeleri Sağlık Bakanlığı veya sağlık konusunda akredite edilmiş kuruluşlarca düzenlenmiş, içme suyuna uygunluk belgesinin (hijyenlik sertifikası) veya sayacın gövdesinde kullanılan boyanın sağlığa zararlı olmadığına dair belge.
5.) TURKAK veya Uluslar arası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış “ TS EN17025 Laboratuar Yeterlilik Belgesi” .

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklifleri ile birlikte teklif verecekleri sayaçlara ait bir adet katalog sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde elektronik kontrollü su sayacı satışı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KARAMAN MAH. ALBAY REŞAT ÇİĞİLTEPE CAD. NO:11 Kat:4 402 No'lu SALON 03100 AFYONKARAHİSAR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ön Ödemeli RF'li Elektronik Kartlı Su Sayacı 3.000 adet