• İhale No
    2013/131393
  • İhale Adı
    ORAL HORMONAL KONTRASEPTİF İLE KOMBİNE HORMONAL ENJEKTABL
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Eylül 2013 14:30
  • İdare
    Ordu Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    19 Eylül 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORAL HORMONAL KONTRASEPTİF İLE KOMBİNE HORMONAL ENJEKTABL

ORDU HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

Oral Hormonal Kontraseptif İle Kombine Hormonal Enjektabl alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/131393
1-İdarenin
a) Adresi : Bucak Mahallesi İbni Sina Caddesi 18 52100 ORDU MERKEZ/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 452 666 25 01 - 452 222 23 51
c) Elektronik Posta Adresi : hsm52.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambarı.
c) Teslim tarihi : -


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Halk Sağlığı Müdürlüğü-Eğitim Salonu
b) Tarihi ve saati : 30.09.2013 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

 İhaleye katılacak istekliler, teklif ettikleri ürünlerin, T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Uusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı ürün numarasını (barkod numarasını) gösterir listeyi ihale dosyasında veya teklif cetvelinde sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen kalemlerin birer numuneleri ihaleden önce Satınalma birimine tutanak karşılığında teslim edilecektir.

Numunesi bulunmayan ürünlerin katalogu olacaktır.Katalogu da ihaleden önce tutanak karşılığında satınalma birimine teslim edecektir.

Numunelerin üzerine firmanın adı ve kaçıncı kalme malzeme olduğu okunacak şekilde yazılmış olacaktır.

Numunesini ihaleden sonra teslim almak isteyen firmaların numunesi veya kataloğu kabul edilmeyecektir, Firma o kalemde değerlendirme dışı bırakacaktır.

İhale komisyon kararı onaylandıktan sonra, ihale üzerine kalan ve en avantajlı ikinci teklif sahiplerinin numuneleri hariç, diğer isteklilerin numuneleri teklif dosyasında belirtmiş oldukları (aksi belirtilmedikçe) adreslerine kargo ile gönderilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Sağlık Kurumları 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı'na döküman bedelinin yatırılarak Satınalma Biriminden Makbuz karşılığında satın alınabilir veya EKAP'tan elektronik imza ile indirilebilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ORDU ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBESİ HESAP NO:TR310001000217597651885002 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Halk Sağlığı Müdürlüğü-Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Oral Hormonal Kontraseptif. (Doğum Kontrol Hapı) 10.000 blister
Kombine Hormonal Enjektabl. 1.500 adet