• İhale No
    2011/46168
  • İhale Adı
    Ordu Devlet Hastanesi 5 Kısım Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Nisan 2011 11:00
  • İdare
    Ordu Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK BAKANLIĞI Ordu Devlet Hastanesi

Ordu Devlet Hastanesi 5 Kısım Malzeme Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/46168
1-İdarenin
a) Adresi : SAHINCILI DR.FAHRETTIN ÖNSEL 1 52200 ORDU MERKEZ ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522343232 - 4522339327
c) Elektronik Posta Adresi : ordudhs9@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır.
İşin süresi 45 (kırkbeş) takvim günüdür. Sözleşme imza tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Başhekim Yardımcıları Odası) 52200 ORDU
b) Tarihi ve saati : 19.04.2011 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


A) NUMUNE:

a) Teklif edilen 1. kısım Wrap Kağıtlarının her bir kaleminden en az beş (5) adet, numuneler orjinal ambalajlarında ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir.

b) 2. kısım Ameliyat Yeşili için; Teklif edilen kumaşa ait 150 x150 cm.`lik iki (2) parça numune ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir.

c) 3. kısım Box Gömleği (Mavi) ve Box Gömleği (Yeşil) için bir (1)`er adet numune ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir.

d) 4. kısım ameliyathane terlikleri için herhangi bir numara terlikten 1 adet numune ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir.

e) 5. kısım ameliyathane formaları için herhangi bir numara formadan 1 adet numune ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir.



B) KATALOG:  II. kısım Ameliyat Yeşili için; orjinal katalog ya da İstekliler tarafından teklif edilen malzemenin teknik şartnamesinde belirtilen özellikleri karşıladığını doğrulayıcı belge/belgeler ihale teklif zarfı ile birlikte verilecektir



C) TEKNİK ŞARTNAMEYE CEVAP: İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin teknik şartnamesinde yer alan tüm maddelere birebir cevap belgesi ihale teklif zarfında verilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

75 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 ORDU adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin ÖNSEL Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 ORDU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 ((doksan)) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
.İstekliler, Kamu İhale Genel Tebliği`nin 16.5.2 maddesi gereğince; birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir.




 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
WREP KAGIT 100X100CM 15000,00 Adet
WREP KAGIT 120X120CM 10000,00 Adet
WREP KAGIT 60X60CM 10000,00 Adet
WREP KAGIT 75X75CM 5000,00 Adet
WREP KAGIT 90X90CM 10000,00 Adet
Ameliyat Yesili 8000,00 Metre
Box Gömlegi (Mavi) 200,00 Adet
Box Gömlegi (Yesil) 700,00 Adet
45-46 Numara Ameliyathane Terligi 30,00 Adet
43-44 Numara Ameliyathane Terligi 24,00 Adet
41-42 Numara Ameliyathane Terligi 14,00 Adet
39-40 Numara Ameliyathane Terligi 7,00 Adet
37-38 Numara Ameliyathane Terligi 26,00 Adet
5 Numara Ameliyathane Forması 50,00 Adet
4 Numara Ameliyathane Forması 50,00 Adet
3 Numara Ameliyathane Forması 50,00 Adet
2 Numara Ameliyathane Forması 50,00 Adet
1 Numara Ameliyathane Forması 25,00 Adet
6 Numara Ameliyathane Forması 50,00 Adet