• İhale No
    2019/324243
  • İhale Adı
    Ordu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığında Mevcut San Switch ve Sunucuların GarantiSürelerini Uzatma ve Mevcut Kullanılan Sunucular için Donanım Parçaları Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Ağustos 2019 14:00
  • İdare
    ORDU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    12 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SAN SWİTCH VE SUNUCULARIN GARANTİ SÜRELERİNİ UZATMA VE MEVCUT KULLANILAN SUNUCULAR İÇİN DONANIM PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ORDU ÜNİVERSİTESİ

Ordu Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığında Mevcut San Switch ve Sunucuların GarantiSürelerini Uzatma ve Mevcut Kullanılan Sunucular için Donanım Parçaları Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/324243
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Yerleskesi Rektörlük Binası 52200 ALTINORDU/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522265200 - 4522265275
c) Elektronik Posta Adresi : imid@odu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısım 14 (Ondört) Kalem Sunucu Donanım Parçaları ve Garanti Sürelerinin Uzatımı Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 30 (Otuz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takiben 3 (üç) iş günü içerisinde yüklenici tarafından ihale konusu işe ilişkin yüklenici üzerine bırakılan tüm mal, malzeme, ekipman ve dokümanların ihale şartnamelerinde belirlenen süre ve diğer kıstaslar içerisinde kalmak kaydıyla hangi tarih ve saatte nereye teslim edileceğini gösteren iş programı hazırlanarak idareye teslim edilecektir. Yüklenicinin vereceği tarih/tarihler muayene kabul komisyonunun denetim ve kabul işlemlerine esas teşkil edilerek komisyonun belirtilen tarihte hazır bulunması temin edileceğinden iş programının süresinde ve şartnamedeki hususlara uygun teslim edilmesi zorunludur. Bu maddede belirtilen kıstaslara uygun iş programı teslim edilmemesi durumu ise cezai işlem konusu olacaktır. Bütçe ve ödenek kullanım ilkeleri gereği, ihale sürecinde öngörülemeyen olayların meydana gelmesi ve ihale sürecinin uzaması durumunda, 19.12.2019 tarihi işin bitirilmesi için son tarihtir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 Altınordu/ ORDU
b) Tarihi ve saati : 02.08.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

d) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya ünvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörde gerçekleştirilmiş her türlü Bilgisayar Sunucu ve Donanım Parçaları işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 Altınordu/ ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HPE SUNUCU İÇİN BELLEK (8GB(1X8GB) 1333 MHZ) 16 adet
HPE SUNUCU İÇİN BELLEK (16 GB (1X16) Dual RankX4 PC3-12800R) 8 adet
HPE SUNUCU İÇİN BELLEK (8 GB (1X8) Dual RankX4 PC3-12800R) 12 adet
HPE SUNUCU İÇİN SFP ADAPTER KART (10 GB 2-Port 560 SFP+) 6 adet
SUNUCULARDAKİ SFP+KARTLAR İÇİN (10G SFP+SR Transceiver) 48 adet
FİBER KABLO (5 Metre OM4 LC-LC FİBER KABLO) 24 adet
HPE SUNUCULAR İÇİN HBA KART (82Q 8GB 2-port PCIe HBA Kart) 3 adet
HPE SUNUCULAR İÇİN RISER CART KIT (G7 PCI-Express Riser Car Kit) 3 adet
HPE SAN 8/24 (Seri numaraları şartnamede mevcuttur.) 2 adet
HPE DL580 Gen 7 (Seri numaraları şartnamede mevcuttur.) 3 adet
HPE DL380p Gen 8 (Seri numaraları şartnamede mevcuttur.) 5 adet
DELL SUNUCU İÇİN BELLEK (16GB (1X16) 2133 MHZ PC4-17000) 8 adet
DELL SUNUCU İÇİN SFP+KART (İntel X710 Dual Port 10 GB DirectAttach SFP+Kart) 4 adet
DELL R730 (Seri Numaraları Şartnamede mevcuttur.) 4 adet