• İhale No
    2011/31167
  • İhale Adı
    ORDU ÜNİVERSİTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ TIBBİ CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    ORDU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
ORDU ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı

ORDU ÜNİVERSİTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ TIBBİ CİHAZ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/31167
1-İdarenin
a) Adresi:Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200 ORDU MERKEZ ORDU
b) Telefon ve faks numarası:4522347098 - 4522349302
c) Elektronik Posta Adresi:imidb@odu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.odu.edu.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Ordu Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 45 (kırkbeş) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İhale Toplantı Salonu (Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200/ ORDU)
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme, Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


İstekliler tekliflerine TC. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenmiş ve ihale tarihi itibarıyla geçerlilik süresini doldurmamış "Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi" ekleyeceklerdir.


4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:


Tıbbi Cihaz Yönetmeliği 11. maddesi uyarınca radyasyon yayan cihazlara sistem ve işlem paketi kapsamında piyasaya arz eden imalatçılar TS EN ISO 13485 belgesini ibraz edecektir. Ayrıca nihai hali verilen ve kullanıma sunulacak olan cihazların kalibrasyon ve kalite kontrol testlerinin, TS EN ISO/IEC 17020 (çeşitli tipteki muayene kuruluşlarının çalıştırılmaları için genel kriterler) standartlarına göre akredite olmuş özel veya kamu kuruluşları tarafından yapıldığı belgelendirilmelidir.


4.3.4.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


X Ray Cihazlarına teklif verecek istekliler Radyasyon Güvenliği Yönetmeliğince TAEK`ten alınmış bakım onarım kurma sökme montaj ve değiştirme lisans belgesini teklif dosyalarına ekleyeceklerdir.


4.3.4.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


Teklif edilen tıbbi cihazın üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.



“İsteklilerin ve/veya teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, internet çıktısı olarak sunulabilir.”



Tıbbi Cihazlar "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkot) numarası, ve marka adı teklif dosyasında bulunacaktır.


4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a-İstekliler teklif ettikleri her bir kaleme Teknik Şartnameye göre madde madde cevap vereceklerdir. Teklif edilen ürünün/ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu ve açıklamaları içeren bu cevaplarda "Evet, Kabul Ediyorum vb." türünden kısa ve yetersiz ibareler kesinlikle kabul edilmeyecektir. İstekliler her bir maddenin karşılığında şartnamedeki o maddeye uygun teknik özellikleri ayrıntılı biçimde cevaplayacaklardır.

b-Ürünlere Ait Katalog, Prospektüs, Broşür vb Açıklayıcı Doküman: İstekliler Teknik Şartnameye cevaplarını içeren dokümanlarını ürünlere ait orjinal katalog, açıklama, prospektüs, fotoğraf, vb. açıklayıcı belgelerle destekleyeceklerdir. Bu dokümanların orjinal ya da noter onaylı nüshalar olması zorunludur (Bu madde hükmüne istinaden ibraz edilecek olan belgeler, İdari Şartnamenin 7.9. maddesi dikkate alınarak düzenlenmelidir) Bu ihaleye ilişkin tekliflerin dili Türkçe olarak belirlendiğinden bu başlık altında ya da ihale konusu işe ilişkin yeterlilik belgesi olarak istenen herhangi bir evrakın Türkçe dışında dillerden biri kullanılarak düzenlenmiş olması durumunda İdari şartnamenin 7.9. maddesinde belirlenmiş esaslara uygun tercümelerinin de teklif dosyasına eklenmesi gerekmektedir. Bu esaslara uygun olarak tercüme ettirilmemiş ya da tercümesi hiç sunulmamış evraklar idari şartnamenin yeterlilik kriterlerine uygun olmadığından kabul edilmeyecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilmiş her türlü tıbbi cihaz satışı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şube Müdürlüğü (Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200/ ORDU) adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 90 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TC. VAKIFBANK ORDU MERKEZ ŞUBESİ TR150001500158007294286376 IBAN NUMARALI HESABINA VEYA SAYMANLIK VEZNESİNE yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ordu Üniversitesi Rektörlüğü İhale Toplantı Salonu (Cumhuriyet Yerleşkesi Rektörlük Binası 52200/ ORDU)
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim