• İhale No
    2015/156899
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Aralık 2015 10:30
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DIŞ İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    30 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DIŞ İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

2016 Yılı için İstanbul Uluslararası Öğrenci Merkezi Etkinlik Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/156899

1-İdarenin

a) Adresi : Kemalpaşa Mahallesi Şehzadebaşı Caddesi 25 34134 SARAÇHANE FATİH/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124552185 - 2124552642
c) Elektronik Posta Adresi : selamettin.ermis@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Uluslararası Öğrenci Organizasyonu Hizmet Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü M. Nesih Özmen Mah. Kasım Sok. No.62 Merter, Güngören / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 21.12.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Ulusal ve uluslararası öğrencilere yönelik düzenlenen kültürel ve sosyal organizasyonlar benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 106 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler Müdürlüğü Kemalpaşa Mahallesi Şehzadebaşı Caddesi No.25 Kat.2 34134 Fatih / İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ek Hizmet Binası İhale İşleri Müdürlüğü M. Nesih Özmen Mah. Kasım Sok. No.62 Merter, Güngören / İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Öğrenci Danışmanı(Brüt asgari ücretin %175 fazlası) 3 12 Ay
Otobüs (2012 Model ve Üstü, 45 Kişilik)/ Sapanca-Maşukiye-Kartepe Ziyareti 2 adet
Sapanca-Maşukiye-Kartepe Ziyareti Sabah Kahvaltısı 90 adet
Sapanca-Maşukiye-Kartepe Ziyareti Öğle Yemeği 90 adet
Sapanca-Maşukiye-Kartepe Ziyareti Araç içi İkram (Su, Sandviç ve Meyve suyu vs.) 90 adet
Sapanca - Maşukiye - Kartepe Ziyareti Rehber 1 adet
Otobüs (2012 Model ve Üstü,45 Kişilik) /Kapadokya 1 adet
Kapadokya Ziyareti Sabah Kahvaltısı 45 adet
Kapadokya Ziyareti Öğle Yemeği 90 adet
Kapadokya Ziyareti Rehberlik Hizmeti Kokartlı 1 adet
Konaklama 4* Standart (Double Oda- Kapadokya) 25 adet
Kapadokya Gezisi Araç İçi İkramlar (Su, sandviç, meyve suyu, top kek ) 180 adet
Kapadokya Ziyareti Akşam Yemeği (2 Akşam Yemeği X 45 Kişi) 90 adet
Piknik Organizasyonu Kahvaltı paketi (125 kişi) 125 kişi
Piknik Organizasyonu Açık Büfe Öğle Yemeği (125 kişi) 125 kişi
Otobüs (Piknik Organizasyonu - Her biri 45 Kişilik) 3 adet
Piknik Organizasyonu Giriş Ücreti (Polonezköy) 125 adet
Piknik Organizasyonu (Ses Sistemi, Kiralık ) 1 gün
Piknik Organizasyon Eğlence Materyalleri (Canlı Langırt ve şişme sumo güreşi ekipmanı ) 1 gün
Piknik Organizasyonu (Vinil) 1 adet
Hakem (Voleybol Organizasyonu) 36 saat
Forma Takımı (Forma) (Voleybol Organizasyonu) 144 adet
Turnuva Kupası (Voleybol Organizasyonu) 1 adet
Madalya (Voleybol Organizasyonu 24 adet
Anı Plaketi (Voleybol Organizasyonu 29 adet
2’li İçecek Paketi (Voleybol Organizasyonu ) 400 adet
Vinil (Voleybol Organizasyonu, (1100cm x 500cm, min. 440gr. dijital baskılı ) 4 adet
Konfeti Makinası (Voleybol Organizasyonu - Kiralık) 1 adet
Konfeti (Voleybol Organizasyonu ) 20 adet
ICIST Baskılı el Havlusu 144 adet
Afiş (Voleybol Organizasyonu, 50x70 renkli baskılı kuşe kâğıdı 50 adet
Reklam Pankartı (Voleybol Organizasyonu) Reklam Pankartı 1.75 / 40 metre (Voleybol Organizasyonu) 10 adet
"Kokteyl (Fikstür Çekimi, Kupa Töreni ) (Voleybol Organizasyonu) Etkinliğin gerçekleşeceği mekanda 1 kere en az 3 çeşit tuzlu 3 çeşit tatlı kurabiye ile demleme çay,bitki çayı,hazır çözünebilir kahve ve su ikramı yapılması." 200 kişi
Bowling Salonu, Kiralık (Her Seferde 30 Kişilik) 3 adet
Yiyecek Menüsü (Hamburger+Patates Kızartması+İçecek) 100 adet
İkram (Mezuniyet Organizasyonu) 1.000 kişi
Hediye Tshirt (Mezuniyet Töreni ) 1.000 adet
Titanium Bronze Tablet (Mezuniyet Töreni ) 5 adet
Hediye (Bardak Kupa) (Mezuniyet Töreni ) 1.000 adet
Hediye Sırt Çantası (Mezuniyet Töreni) 1.000 adet
Sunucu (Mezuniyet Töreni ) 2 kişi
Kep Cübbe (Mezuniyet Töreni ) 1.000 adet
Vinil (Mezuniyet Töreni ) 2 adet
Afiş (Mezuniyet Töreni ) 100 adet
Tören video ve fotoğraf çekimi (Mezuniyet Töreni ) 1 gün
Roll-up (Mezuniyet Töreni ) 10 adet
Kırlangıç Ülke Bayrakları 50x150 (Baskılı) (Mezuniyet Töreni ) 156 adet
ICIST Tanıtım Filmi (5 dakika ) 1 adet
Uluslararası Öğrenci Gözünden İstanbul Filmi (5 dakika ) (Mezuniyet Töreni ) 1 adet
Zarf+Davetiye (Mezuniyet Organizasyonu) 1.000 adet
Roll-Up 4 adet
Örümcek Stand 2 adet
Kapaklı dosya 1.000 adet
Kalem 2.000 adet
Ajanda 2.000 adet
Karton Çanta 2.000 adet
Kitap Ayıracı 2.000 adet
ICIST Baskılı Masa Örtüsü 10 adet
IBB-ICIST Baskılı Çift Yönlü Kırlangıç Bayrak 100 adet
Profesyonel Fotoğraf Makinesi- 16Mp/ 65x /3.0 1 adet
ICIST Faaliyet Tanıtım Bülteni 2.000 adet
ICIST Baskılı Maxi Tanıtım Standı 2 adet
Vinil (Kariyer Günleri) 1 adet
Roll-up (Kariyer Günleri) 2 adet
Tanıtım El Broşürü (Kariyer Günleri) 1.000 adet
9x12 Baskılı Klipsli PVC Yaka Kartı + Boyun Yaka Askı İpi + Kart 750 adet
İkram (Kariyer Günleri) 800 kişi
Sertifika 400 adet
Tanıtım Afişleri (Sosyal Medya Fotoğraf Yarışması) 100 adet
İOS 9 işletim sistemli, 16 GB, 4.7 inch Retina HD ekranlı gümüş renkli akıllı telefon (Fotoğraf Yarışması Birincisi Ödülü) 1 adet
2.4 GHz 4 GB işletim sistemli, 500 GB Hafıza ve 15.6 inch FreeDOS Notebook (Fotoğraf Yarışması İkincisi Ödülü) 1 adet
Titanium Gümüş Tablet (Fotoğraf Yarışması Üçüncüsü Ödülü) 1 adet
Fotoğraf Anı Albümü 10 adet
ICIST genel tanıtım reklamları 24 adet
Voleybol turnuvası duyuru reklamları 10 adet
Mezuniyet Töreni duyuru ve reklamları 10 adet
Fotoğraf yarışması duyuru ve reklamları 10 adet
Kariyer günleri duyuru ve reklamları 10 adet
Paket Çay 1000 gr 60 paket
Nescafe (100 gr ) 60 adet
Meyve suyu 24’lük Koli (Vişne,Portakal,Karışık,Şeftali) 200 adet
Soda 6’lik paket 250 adet
Su 180 ml 60’lık paket 500 adet
Kurabiye 96 kilogram
Küp Şeker 1000 gr 60 adet
Karton bardak 100’lük 96 adet
Plastik tabak 100’lük 12 adet
Plastik çatal, bıçak ve kaşık 100’lük 6 adet
Paket Türk kahvesi 150 adet
Binek araç kiralanması (1 yıllık - 12 Ay) 1 adet
Koro Eğitmeni 7 ay
Koro Enstrümanisti (7 Kişi X 2 Konser) 14 adet
Koro Enstrümanisti (7 Kişi X 4 Prova) 28 adet
Konser Davetiyesi 500 adet
Afiş Poster Baskı (Pano) 40 adet
Konser Kumanyası 40 adet