• İhale No
    2015/168345
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Aralık 2015 14:30
  • İdare
    SELÇUKLU BELEDİYESİ Kültür İşleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    03 Aralık 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

SELÇUKLU BELEDİYESİ KÜLTÜR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İLHAM Eğitim Programları Organizasyonu Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/168345

1-İdarenin

a) Adresi : Şeyh Şamil Mah. Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:19 42070 Selçuklu SELÇUKLU/KONYA
b) Telefon ve faks numarası : 3322243600 - 3322243730
c) Elektronik Posta Adresi : kultur@selcuklu.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 35 Kalem Organizasyon Hizmeti Alımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İdarece belirlenecek yerlerde yapılacaktır.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 6(altı) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Selçuklu Belediyesi Encümen Salonu-Şeyh Şamil Mah. Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:19 SELÇUKLU/KONYA
b) Tarihi ve saati : 29.12.2015 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü sosyal  ve kültürel etkinlik organizasyonu işi birlikte ve ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Selçuklu Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü - Şeyh Şamil Mahallesi Doç. Dr. Halil Ürün Caddesi No:19 Selçuklu/KONYA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Selçuklu Belediyesi Yazı İşleri Müd.-Şeyh Şamil Mah. Doç. Dr. Halil Ürün Cad. No:19 SELÇUKLU/KONYA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Yemek (Mezuniyet Programı) 650 kişi
Simit (8 Hafta Boyunca Haftada 1 Defa) 650 adet
Su (8 Hafta Boyunca Haftada 1 Defa. Su 0,5 ml) 650 adet
Kuru Pasta (8 Hafta Boyunca Haftada 1 Defa) 650 kişi
Ajanda (Baskılı) 1.000 adet
Kalem (Baskılı) 1.000 adet
Çanta (Vinleks - Baskılı ve Siyah Renk) 1.000 adet
Yazı Tahtası Kalemi ve Kalem Mürekkebi, 500 adet
Yazı Tahtası (Büyük Boy) 10 adet
Web Sitesi Hazırlığı 1 adet
Bilboard Tasarım ve Baskı 70 adet
CLP Tasarım ve Baskı 150 adet
Afiş Tasarım ve Baskı (35X50 cm) 500 adet
Roll-up 10 adet
Kırlangıç Bayrak Tasarım ve Baskısı 20 adet
Sahne Arkası Branda Tasarım ve Baskı (3X5 metre) 1 adet
Davetiye Tasarım ve Baskı (16x16 cm) 1.000 adet
Broşür Tasarım ve Baskı (8 Sayfa) 2.000 adet
Kimlik Kartı Tasarım ve Baskısı (PVC) 750 adet
Sertifika Tasarım ve Baskı 650 adet
Ders Kayıtlarının Montajlanması (VTR) 300 saat
Tanıtım Kitapçığı Tasarım ve Baskı (120 Sayfa-A4 ebadında) 1.000 adet
Dizüstü Bilgisayar 2 adet
Projeksiyon Cihazı 10 adet
Fotokopi Makinesi 2 adet
Kamera (Tripot dahil) 1 adet
Kristal Biblo 100 adet
II. Öğretim Doçent Ders Ücreti (Lisans-Yüksek Lisans Öğrencilerine Seminer Verecek Hocalar) İçin 1.200 saat
1. Öğretim Doçent Ders Ücreti (Lise Öğrencilerine Seminer Verecek Hocalar İçin) 256 saat
Koordinatörler (240 Saat Çalışacak- II.Öğretim Doçent Ders Ücreti) 4 kişi
Uzman Eğitimci Ücreti (Konuşmacı Olarak Katılacaktır) 10 kişi
Konaklama (İstanbul'dan Konuk Olacak Uzman Eğitimciler - 1 Gün) 10 kişi
Ulaşım (İstanbul-Konya Uçakla. Şehir içi Araçla) 10 kişi
Sekretarya Görevi (6 Ay Boyunca) 4 kişi
Gezi (Beyşehir İlçe Gezisi - Yemek İkramı) 400 kişi