• İhale No
    2012/21320
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mart 2012 11:00
  • İdare
    İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Polis Akademisi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
İçişler i B a ka nlığ ı P o lis A ka d e misi B ş k Dö ner Ser ma y e İşl et me si M üd
İnterpa Kongresi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/21320
1-İda re nin
a) Adresi : Necatibey cad No.108 Anıttepe Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3124124601 - 3122322376
c) Elektronik Posta Adresi : polisakademisi@egm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : 24-27 Nisan 2012 Tarahileri Arasında Antalya İlinde Yapılacaktır
c) Süresi : İşe başlama tarihi 23.04.2012, işin bitiş tarihi 27.04.2012
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Necatibey cad No.108 Anıttepe Ankara
b) Tarihi ve saati : 15.03.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.ulusal veya uluslarası (Kongre-Seminer-Toplantı )organizasyonunu birlikte veya ayrı ayrı her birini düzenlemiş olması benzer bir iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Polis Akademisi Başkanlığı
Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü Anıttepe Ankara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Polis Akademisi Başkanlığı Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her
bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (atmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TEKKİŞİLİK ODA 3 GECE 160 ADET
ÇİFTKİŞİLİK ODA 3 GECE 10 ADET
SUİTODA 3 GECE 5 ADET
TEKKİŞİLİK ODA 4 GECE 5 ADET
ÇİFTKİŞİLİK ODA 4 GECE 5 ADET
GALAYEMEĞİ 200 KİŞİ
AÇILIŞKOKTEYLİ 120 KİŞİ
ÇAYKAHVE KURABİYE İKRAMI GÜNDE 3 SEFER 200 KİŞİLİK 3 GÜN
POSTERBASKI (50*70CM) 200 ADET
KONGREYAKA KARTI PALSTİK VE BASKILI İP 250 ADET
KONGREYAKA KARTI BASKISI ÖNLÜ ARKALI ÖZEL BASIM 250 ADET
KONGREKALEMİ 250 ADET
KONGREGÖRSELLİ BLOKNOT 250 ADET
İNTERPABROŞÜR 250 ADET
KONGREPROĞRAM KİTAPÇIĞI 250 ADET
KONGRE DAVETİYE BASKISI (ZARF DAHİL) 200 ADET
DAVETİYEYURTİÇİ KARGO POSTA GİDERİ 100 ADET
KONGRESERTİFİKASI 250 ADET
SERTİFİKAKABI 250 ADET
KOGREÇANTASI 250 ADET
MASAÜSTÜ İSİMLİKLERİ 3 GÜN
KONGREPLAKETİ 50 ADET
KONGRELOGOLU KREDİ KARTI ŞEKLİNDE USB BELLEK 250 ADET
PORSELENFİNCAN TAKIMI 60 ADET
KAYITMASASI 1 GÜN
BANNER20 m2 1 ADET
KIRLANGIÇAFİŞ 5 ADET
ROLLUP 10 ADET
KAPIÖNÜ GÖRSELLERİ 5 ADET
ANAKONFERANS SALONU SAHNE KURULUMU 1 ADET
PALAZMALIKÜRSÜ 1 ADET
KUMAŞKAPLAMALI PODYUM 1 ADET
TÜMNAKLİYE ve HAMMALİYE HİZMETLERİ 1 ADET
KONGREORGANİZASYON GÖREVLİLERİ 4 GÜN 12 KİŞİ
ANATOLANTI SALONU HİZMETLERİ 1 ADET 3 GÜN
WORKSHOPSALON HİZMETLERİ 2 ADET 3 GÜN
SEKRETERYAODASI 4 GÜN
İNTERNETODASI ve SUNUM KONTROL ODASI 3 GÜN
İKİLİGÖRÜŞME ODASI 3 GÜN
POSTERALANI 1 ADET
BÖLGETURU 120 KİŞİ
HAVAALANI-OTOGAR-KARŞILAMA ve TRANSFER HİZMETLERİ 29 SEFER
HAVAALANIve OTOGAR BİLGİLENDİRME DESK KİRALARI (3 GÜN) 2 ADET
VİPARAÇ ARAÇ KİRA BEDELİ (4 GÜN) 5 ADET
MAKAMARAÇ (4 GÜN) 3 ADET
TRANSFERPERSONELİ 4 GÜN 5 ADET
İÇVE DIŞ HAT UÇAK BİLETİ BEDELİ ( BURAYA 50.000TL) TEKLİFEDİLECEKTİR.BELGE KARŞILI ÖDENECEKTİR. 100 ADET
DIŞKATILICIMCI (GÜNLÜK) 3 GÜN 10 KİŞİ
DEŞİFREHİZMETİ 2 GÜN
SİMULTANETERCÜME 3 GÜN