BAĞCILAR BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ
2016 YILI RAMAZAN ETKİNLİKLERİ VE ORGANİZASYONU HİZMETİ ALIMI İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/114077 |
1-İdarenin
a) Adresi | : | Güneşli Mah. Kirazlı Cad. No: 1 Bağcılar/İSTANBUL BAĞCILAR İSTANBUL BAĞCILAR/İSTANBUL |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2124100630 - 2124100632 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | kultur@bagcilar.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | Toplam 85 Kalemden oluşan Ramazan Ayında Organizasyon, Basılı Materyal, 22.500 Yemek, Kültürel Etkinlikler Düzenlenmesi Hizmeti Alımı Ramazan Ayında Organizasyon, Basılı Materyal, Yemek, Kültürel Etkinlikler Düzenlenmesi Hizmeti Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Bağcılar İlçesi ile Bu İşe Ait Teknik Şartnamede Yazılı Bulunan Yurt dışı yerler |
c) Süresi | : | İşe başlama tarihi 03.06.2016, işin bitiş tarihi 12.07.2016 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | GÜNEŞLİ MH.KİRAZLI CD.NO:1 BAĞCILAR/İSTANBUL |
b) Tarihi ve saati | : | 11.05.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler: |
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar, Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler: |
İstekli tarafından yemeğin verileceği yemek firmasına ait gıda üretim izin belgesi ve/veya İşletme Kayıt Belgesini tekliflerle birlikte sunacaklardır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Her türlü Ramazan Organizasyonu ve uluslar arası organizasyonlar benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı GÜNEŞLİ MAH. KİRAZLI CAD. NO:1 BAĞCILAR İSTANBUL ADRESİNDE BULUNAN KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T.C. Bağcılar Belediye Başkanlığı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SAHNE-PLATFORM KURULUMU | 30 | gün |
SES VE IŞIK SİSTEMİ HİZMETİ | 30 | gün |
TRUSS SİSTEMİ KURULUMU | 30 | gün |
KULİS KURULUMU | 2 | adet |
LOJİSTİK İÇİN DEPO KURULUMU | 2 | adet |
JENERATÖR KİRALANMASI | 30 | gün |
LED EKRAN KURULUMU (48 M2) | 30 | gün |
GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİ KURULUM VE KAYIT HİZMETİ | 30 | gün |
GÖRÜNTÜ KAYIT ÇÖZÜMLEME HİZMETİ | 30 | gün |
ÇOCUK OYUN PARKI KURULUMU(30 GÜN) | 9 | adet |
SUNUCU | 30 | kişi |
EL BUKETİ ÇİÇEK | 210 | adet |
İSİMLİK | 150 | adet |
KARANFİL | 30.000 | adet |
GÜVENLİK ELEMANI | 1.395 | gün |
Panel | 2 | adet |
KONFERANSLAR | 29 | adet |
Şiir Gecesi | 1 | adet |
NLP SEMİNERLERİ ORGANİZASYONU | 2 | adet |
KONSER ORGANİZASYONU | 10 | adet |
YETİMLER HAFTASI ORGANİZASYONU | 1 | adet |
YEMEK YARIŞMASI ORGANİZASYONU | 1 | adet |
ÇOCUK PROGAMLARI | 30 | adet |
MEDDAH SUNUCU (30 GÜN) | 1 | kişi |
KOSTÜMLÜ MASKOTLAR (3 Kişi 30 Gün) | 90 | adet |
BİNEK ARAÇ TEMİNİ (30 gün süreyle 3 araç) | 90 | gün |
OTOBÜS KİRALANMASI | 30 | gün |
AMBÜLANS TEMİNİ (30 GÜN SÜRESİNCE) | 1 | adet |
OYUNCAK BEBEK TEMİNİ | 1.500 | adet |
OYUNCAK ARABA TEMİNİ | 1.500 | adet |
BASKILI BALON TEMİNİ | 9.000 | adet |
BAYRAMLAŞMA TÖRENİ ORGANİZASYONU | 1 | adet |
KAHVALTI ORGANİZASYONU | 3.000 | kişi |
BASIN TOPLANTISI ORGANİZASYONU | 1 | adet |
KAZAKİSTAN- VİZE İŞLEMLERİ HİZMETİ | 40 | kişi |
KAZAKİSTAN SALON KİRALANMASI VE SÜSLENMESİ (İFTAR YEMEĞİNE HAZIR HALE GETİRİLMESİ) | 2 | adet |
KAZAKİSTAN-HAVA YOLU ULAŞIMI (iSTANBUL-ASTANA /ALMATI-İSTANBUL GİDİŞ-DÖNÜŞ) | 40 | kişi |
KAZAKİSTAN-HAVA YOLU ULAŞIMI (ASTANA-ALMAATI) | 40 | kişi |
KAZAKİSTAN- TRANSFERLER İÇİN MİNİBÜS TEMİNİ | 4 | gün |
KAZAKİSTAN-TRANSFER İÇİN VIP ARAÇ TEMİNİ | 1 | adet |
KAZAKİSTAN-İFTAR YEMEĞİ ORGANİZASYONU | 2.000 | kişi |
KAZAKİSTAN-NEYZEN VE HAFIZ GÖREVLENDİRİLMESİ | 5 | kişi |
KAZAKİSTAN-ZORUNLU SEYAHAT SİGORTASI | 40 | kişi |
KAZAKİSTAN-`KONAKLAMA (4 GECE) | 40 | kişi |
KAZAKİSTAN YEMEK (2 ÖĞÜN X 4 GÜN) | 40 | kişi |
ALMANYA VİZE İŞLEMLERİ HİZMETİ | 50 | kişi |
ALMANYA-HAVA YOLU ULAŞIMI (İSTANBUL-DUSELDROF DUSELDROF-İSTANBUL GİDİŞ-DÖNÜŞ) | 50 | kişi |
ALMANYA-KARA YOLU ULAŞIMI İÇİN OTOBÜS (DUSSELDORF-HAMM-DUSSELDORF) | 50 | kişi |
ALMANYA-NEYZEN VE HAFIZ GÖREVLENDİRİLMESİ | 2 | kişi |
ALMANYA-PROGRAM İÇİN SALON KİRALANMASI | 1 | adet |
ALMANYA-TRANSFER VE GEZİ İÇİN VIP ARAÇ TEMİNİ | 1 | adet |
ALMANYA-YEMEK (2 ÖĞÜN X 2 GÜN) | 40 | kişi |
ALMANYA-ZORUNLU SEYAHAT SİGORTASI | 40 | kişi |
ALMANYA- İFTAR YEMEĞİ ORGANİZASYONU | 1.000 | kişi |
PROTOKOL İÇİN HEDİYE TEMİNİ | 20 | adet |
DIGITAL BASKI VİNİLLER-(5m x 90cm) | 20 | adet |
EL İLANI-(A5) | 15.000 | adet |
AFİŞ (50x70cm- | 1.500 | adet |
DAVETİYE ZARF | 1.500 | adet |
BİLLBOARD - 4 FARKLI TASARIMLI | 150 | adet |
SAHNE ARKASI VİNİL 14x9 m | 2 | adet |
ALAN GİRİŞLERİ PROGRAM VİNİLİ | 4 | adet |
STAND GİRİŞLERİ (3 x 3 m - dış mekan için) | 2 | adet |
STAND ARKALARI VİNİL GİYDİRME | 800 | metrekare |
DUYURU VİNİLİ 1 x 5 m | 200 | adet |
VİNİL AFİŞ (muhtelif ebatlarda) | 625 | metrekare |
RAMAZAN BROŞÜR (3 FARKLI TASARIMLI) | 25.000 | adet |
EL İLANI BASTIRILMASI VE DAĞITIMI | 20.000 | adet |
AFİŞ BASIMI VE DAĞITIMI (2 FARKLI TASARIMLI) | 1.000 | adet |
DAVETİYE HAZIRLANMASI VE DAĞITIMI | 3.000 | adet |
SIRALI BAYRAK (TÜRK BAYRAĞI+ALMAN BAYRAĞI+BAĞCILAR BLD. HAMM BLD. BAYRAĞI) | 400 | metre |
SIRALI BAYRAK (TÜRK BAYRAĞI+KAZAKİSTAN BAYRAĞI+BAĞCILAR BLD. ALMAATI BLD. BAYRAĞI) | 450 | metre |
SIRALI BAYRAK (TÜRK BAYRAĞI+KAZAKİSTAN BAYRAĞI+BAĞCILAR BLD. ASTANA BLD. BAYRAĞI) | 450 | metre |
TÜRK BAYRAĞI KIRLANGIÇ | 150 | adet |
BELEDİYE BAYRAĞI KIRLANGIÇ | 150 | adet |
KAZAKİSTAN BAYRAĞI KIRLANGIÇ | 50 | adet |
ALMANYA BAYRAĞI KIRLANGIÇ | 50 | adet |
TÜRK BAYRAĞI | 15 | adet |
BELEDİYE BAYRAĞI | 15 | adet |
KAZAKİSTAN BAYRAĞI | 5 | adet |
ALMANYA BAYRAĞI | 5 | adet |
ULUSAL TV KANALI-CANLI YAYIN | 30 | gün |
YAYIN ODASI STÜDYO KURULUM VE TEFRİŞİ | 1 | adet |
TEMİZLİK GÖREVLİSİ (12 KİŞİ) | 450 | gün |
İFTAR YEMEĞİ ORGANİZASYONU (30 Gün Günde 750 kişilik) | 22.500 | kişi |