• İhale No
    2016/112884
  • İhale Adı
    ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Mayıs 2016 15:00
  • İdare
    GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    14 Nisan 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

"2016 Yılı Muhtelif Spor Etkinlikleri" Hizmet Alımı İşi Organizasyonu hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/112884

1-İdarenin

a) Adresi : Incilipinar Mah. 3 Nolu Cad. No: 4 27090 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 3422111200 - 3422111293
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@gaziantep-bld.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16 adet Muhtelif Spor Organizasyonları
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Gaziantep
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 8(sekiz) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Gaziantep Büyükşehir Belediyesi
b) Tarihi ve saati : 09.05.2016 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü festival ve organizasyon hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale Alım Satım Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale Alım Satım Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BOCCE SETİ 50 adet
FUTBOL MÜSABAKA TOPU 4 adet
FUTBOL FORMASI VE ŞORTU 400 adet
FUTBOL TOZLUK 400 çift
FUTBOL TEKMELİĞİ 400 çift
KALECİ ELDİVENİ 20 çift
EŞOFMAN ALTI 30 adet
BUF 5.000 adet
FRİZBİ 3.000 adet
TSHİRT 20.850 adet
HAKEM KIYAFETİ 60 adet
MAT (1*2) 300 adet
MİNDER 100 adet
PİLATES LASTİĞİ 3.000 adet
POLAR SWEAT SHİRT (YARIM FERMUARLI) 500 adet
PORTATİF ÇADIR 10 adet
SATRANÇ TAKIMI 900 adet
SEK SEK TAKIMI 10 adet
STEP MİNDERİ 200 adet
SWETSHİRT (FERMUARLI) 30 adet
TOMBİK KULESİ 50 adet
TOMBİK TOPU 50 adet
MANGALA TAKIMI 50 adet
CİRİT 10 adet
ÇIKIŞ TAKOZU 8 adet
ATLAMA MİNDERİ 2 adet
ÇEKİÇ 10 adet
DİSK 10 adet
GÜLLE 10 adet
YÜKSEK ATLAMA ÇITASI 2 adet
SAĞLIK ÇANTASI 5 adet
STAFET BAYRAK 12 adet
ENGEL 12 adet
İŞARET HUNİSİ 50 adet
KAMERA KAYIT HİZMETİ 15 adet
ÖDÜL 1 262 adet
ÖDÜL 2 2 adet
MECH 240 metrekare
A PONO 20 adet
FLAMA BAYRAK SETİ 40 adet
DUVAR PANO 6 adet
GÖĞÜS NUMARASI 18.000 adet
AFİŞ 8.000 adet
DAVETİYE 500 adet
AKREDİTASYON KARTI 500 adet
KAPAKLI DOSYA 400 adet
SERTİFİKA 400 adet
HARİTA BASIMI 2.000 adet
BASKILI KUPA TEMİNİ 6 adet
BASKILI PLAKET (TABAK) 20 adet
BASKILI POŞET KÜÇÜK BOY 8.000 adet
BASKILI POŞET BÜYÜK BOY 2.000 adet
BATTANİYE 40 adet
BİBLO 150 adet
BROŞÜR 30.000 adet
DART 100 adet
DIŞ MEKAN FOLYO BASKI 5 metrekare
DOKUZTAŞ TAKIMI 420 adet
PEÇİÇ TAKIMI 150 adet
EL BROŞÜRÜ 30.000 adet
FLAŞ BELLEK BİLEKLİK 1.000 adet
GÖREVLİ YELEĞİ 300 adet
İKAZ ŞERİDİ 4.000 metre
KATLANABİLİR BARDAK 10.000 adet
KUPA 80 adet
MADALYA-1 15.000 adet
OTOMATİK KAŞE 50 adet
PAT ZIMBA 4 adet
PAT ZIMBA TELİ 5 kutu
POST-İT’Lİ DEFTER 1.000 adet
PROMOSYON MALZEMESİ 300 adet
TERMOS BARDAK 1.000 adet
TÜKENMEZ KALEM(MAVİ, KIRMIZI) 2.000 adet
KİTAPÇIK BASIMI 1.000 adet
VİNİL AFİŞ 1.500 metrekare
EL TELSİZİ 20 adet
ÇENGELLİ İĞNE 40.000 adet
ÇİVİ 6-8-10’luk 9 kilogram
ELEKTRİK BANTI 20 adet
HALI KAPLAMA HİZMETİ 500 metrekare
HAVALI TÜFEK 2 adet
DIŞ LASTİK (BİSİKLET İÇİN) 30 adet
İÇ LASTİK 50 adet
İŞÇİ TULUMU 30 adet
KALEM PİL (ŞARJLI) 100 adet
PİL ŞARJ ALETİ 10 adet
PLASTİK KAPI KİLİDİ(GÖBEK) 5 adet
SU HORTUMU 100 metre
TRIFAZE MONOFAZE SEYYAR MAKARA 2 adet
VİTES ARTIRICI 20 takım
VİTES FREN TELİ 50 adet
YARDIMCI İP 4 mm(DÜĞÜM İÇİN) 2.000 metre
ALET ÇANTASI 2 adet
YAZICI 5 adet
ELEKTRONİK ZAMAN ÖLÇME SİSTEMİ (SI SYSTEM) 2 adet
HAKEM 1 (FERDİ BRANŞ)(seans) 540 adet
HAKEM 2 (TAKIM)(maç) 240 adet
SUNUCU TEMİNİ 1 adet
TURNUVA DİREKTÖRÜ 13 adet
BARİYER KURULUM HİZMETİ 2.100 adet
BUKET ÇİÇEK 26 adet
JENERATÖR 2 adet
KONAKLAMA -1 1.650 adet
KONAKLAMA 2 60 adet
KONAKLAMA 3 1.120 adet
ULAŞIM 280 adet
LED EKRAN KURULUMU 96 metrekare
PARKUR KURULUMU 2 gün
PORTATİF WC KİRALAMASI 20 adet
SAHA BARİYERLEME HİZMETİ 200 metrekare
START VE FİNİŞ NOKTALARININ HAZIRLANMASI HİZMETİ 2 adet
HALK YÜRÜYÜŞÜ START NOKTASI 1 adet
HALK YÜRÜYÜŞÜ FİNİŞ NOKTASI 1 adet
ELEKTRONİK ÇİP (CHİP SYSTEM) 1 adet
ELEKTRONİK ÇİP TAKİP SİSTEMİ 1 adet
ULUSLAR ARASI MARATON VE YOL KOŞULLARI BİRLİĞİ ÜYELİK BEDELİ 1 adet
YARIŞ PARKURU HAZIRLANMASI ORGANİZASYON HİZMETİ ALIMI 1 adet
YÖNLENDİRME LEVHASI 23 adet
TIRMANMA DUVARI(adet/gün) 7 adet
TAK TEMİNİ 7 adet
AMBULANS 54 saat
İKRAM HİZMETİ 1 adet
KAHVE ARALARI HİZMETİ 3 adet
SABAH KAHVALTISI 900 adet
ÖĞLE YEMEĞİ 600 adet
AKŞAM YEMEĞİ 700 adet
KUMANYA TEMİNİ 2.540 adet
ELMA 250 kilogram
SU TEMİNİ 330 CC 28.000 adet
SPORCU GIDA PAKETİ 4.615 adet
SICAK İÇECEK İKRAMI 4 adet
ARAÇ TEMİNİ ( PİKAP) 8 ay
ÇADIR KURULUMU 5 adet
SİMÜLATÖR OYUN TEMİNİ 1 adet
ATIŞ VE EĞİTİM ALANI KURULMASI 9 adet
GELENEKSEL EL SANATÇILARI ATÖLYE ÇALIŞMASI 4 adet
ANİMASYON GÖSTERİLERİ 4 adet
19 Nisan 2016

DÜZELTME İLANI

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR
GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2016/112884
1- İdarenin
a) Adresi:Incilipinar Mah. 3 Nolu Cad. No: 4 27090 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası:3422111200 - 3422111293
c) Elektronik posta adresi:ihale@gaziantep-bld.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :14.04.2016 - 3087
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):Gaziantep 27 - 15.04.2016
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İhale İlanının:

4.4.1. Her türlü festival, organizasyon veya kurs ve seminer hizmet alım işleri benzer iş olarak kabul edilecektir

olarak düzeltilmiştir.